Autor |
Zpráva |
phantom3aaadvanced
|
Napsal: pát 30.03.2018 9:15 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
romko1 píše: Zdravim, vcera som bol po dlhsom case preletet P3A...mam 2 baterie v storage mode cca. 50% jedna pekne do 18% polietanie... zhruba 6-7minut a druha pri cca. 35% kapacity, zrazu nudzove pristavanie...jeden clanok nizke napatie... este stastie, ze som nebol daleko a dosadol resp. stiahol ho k sebe.... Myslim, ze sa to tu riesilo... Ake je prosim riesenie? Bateria ma cca. 40 cyklov. Da sa tomu vyhnut - napravit to? lebo niekde nad stromami letiet...tak mam po hracke . Som ju vybil na 12% a doplna nabil...vyskusam ju v blizkej dobe (kym sa nevybije na storage mod). Dakujem za pomoc. To je hodne zajimave. A jak si pecoval o tu baterii do ted,myslim tim jak si ji nabijel a vybijel?
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Yeah
|
Napsal: pát 30.03.2018 18:36 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.2.2012 Příspěvky: 763 Bydliště: Most
|
Dnes jsem se zřítil z 15m se svým P3P. Nic nenasvědčovalo tomu, že by mělo dojít k nějakému problému a najednou jsem ho sbíral. Cca vteřinu předtím, než se zřítil jsem na svém telefonu (na kterém mám i DJI GO) uskutečnil hovor (Samsung J5). Může být tento hovor a následné nějaké zarušení, důvodem, proč jsem se zřítil? V místě, kde jsem létal se občas objeví hlášení o interferenci, ale nikdy jsem tu nepadl... Po celou dobu letu jsem jenom natáčel video a pohyboval kniply, rozhodně jsem nepřepínal do ATTI (jak je vidět v logu) ani s ničím jiným nemanipuloval. Záznam z kamery končí náklonem, pád dolů již natočen není.
zde přikládám nějaký log, který jsem vytáhl z telefonu:
Flight time Altitude Home Distance Type Notification A 00m 00s 0.0 m 0 m Mode Mode changed to GPS_Atti B 00m 01s 0.0 m 0 m Tip Setting new Return-To-Home altitude to 50m (164 ft) C 00m 02s 0.0 m 0 m Mode Mode changed to Assisted_Takeoff D 00m 02s 0.0 m 0 m Warning Return-to-Home Altitude:50M E 00m 04s 0.0 m 0 m Mode Mode changed to GPS_Atti 02m 07s 15.0 m 0 m
90% Battery F 03m 16s 15.1 m 0 m Data Loss Downlink data connection lost for 1.1 seconds G 04m 22s 25.7 m 13 m Data Loss Downlink data connection lost for 1.1 seconds 04m 30s 25.6 m 14 m
80% Battery 06m 31s 15.2 m 7 m
70% Battery H 06m 36s 15.2 m 7 m Data Loss Downlink data connection lost for 1.9 seconds I 07m 00s 15.3 m 7 m Data Loss Downlink data connection lost for 1.1 seconds 07m 28s 15.3 m 16 m
66% Battery at maximum distance J 07m 35s 12.8 m 7 m Mode Mode changed to Atti K 07m 35s 12.8 m 7 m Warning Speed Error L 07m 35s 11.3 m 6 m Mode Mode changed to GPS_Atti M 07m 36s 1.2 m 9 m Mode Mode changed to Atti N 07m 36s 1.2 m 9 m Warning Compass Error O 07m 36s -3.1 m 11 m Warning Speed Error. Magnetic Filed Interference. Exit P-GPS Mode
soubory ***.DAT z Phantoma jsem stáhl, ale nejsem schopen v ničem otevřít, všude jsem nalezl jen info, že se mám zaregistrovat, či koupit nějaké členství na nějakém foru.
Nemáte někdo nějaký nápad, co se mohlo stát? Díky moc za navedení.
_________________ Multiplex, DJI, FrSky, RCM Lužice, SLČS, YI 4K+
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: pát 30.03.2018 19:00 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
Yeah píše: Dnes jsem se zřítil z 15m se svým P3P. Nic nenasvědčovalo tomu, že by mělo dojít k nějakému problému a najednou jsem ho sbíral. Cca vteřinu předtím, než se zřítil jsem na svém telefonu (na kterém mám i DJI GO) uskutečnil hovor (Samsung J5). Může být tento hovor a následné nějaké zarušení, důvodem, proč jsem se zřítil? V místě, kde jsem létal se občas objeví hlášení o interferenci, ale nikdy jsem tu nepadl... Po celou dobu letu jsem jenom natáčel video a pohyboval kniply, rozhodně jsem nepřepínal do ATTI (jak je vidět v logu) ani s ničím jiným nemanipuloval. Záznam z kamery končí náklonem, pád dolů již natočen není.
zde přikládám nějaký log, který jsem vytáhl z telefonu:
Flight time Altitude Home Distance Type Notification A 00m 00s 0.0 m 0 m Mode Mode changed to GPS_Atti B 00m 01s 0.0 m 0 m Tip Setting new Return-To-Home altitude to 50m (164 ft) C 00m 02s 0.0 m 0 m Mode Mode changed to Assisted_Takeoff D 00m 02s 0.0 m 0 m Warning Return-to-Home Altitude:50M E 00m 04s 0.0 m 0 m Mode Mode changed to GPS_Atti 02m 07s 15.0 m 0 m
90% Battery F 03m 16s 15.1 m 0 m Data Loss Downlink data connection lost for 1.1 seconds G 04m 22s 25.7 m 13 m Data Loss Downlink data connection lost for 1.1 seconds 04m 30s 25.6 m 14 m
80% Battery 06m 31s 15.2 m 7 m
70% Battery H 06m 36s 15.2 m 7 m Data Loss Downlink data connection lost for 1.9 seconds I 07m 00s 15.3 m 7 m Data Loss Downlink data connection lost for 1.1 seconds 07m 28s 15.3 m 16 m
66% Battery at maximum distance J 07m 35s 12.8 m 7 m Mode Mode changed to Atti K 07m 35s 12.8 m 7 m Warning Speed Error L 07m 35s 11.3 m 6 m Mode Mode changed to GPS_Atti M 07m 36s 1.2 m 9 m Mode Mode changed to Atti N 07m 36s 1.2 m 9 m Warning Compass Error O 07m 36s -3.1 m 11 m Warning Speed Error. Magnetic Filed Interference. Exit P-GPS Mode
soubory ***.DAT z Phantoma jsem stáhl, ale nejsem schopen v ničem otevřít, všude jsem nalezl jen info, že se mám zaregistrovat, či koupit nějaké členství na nějakém foru.
Nemáte někdo nějaký nápad, co se mohlo stát? Díky moc za navedení. Spis bych to prisuzoval tema dvema poslednim hlasenim.. Me osobne tohle hlaseni muj p3a udelal asi dvakrat,jednou se dal dál ovladat,podruhe uz se stal neovladatelnym ale nastesti jsem stisknul tlacitko na vysilaci navrat domu a zacal se vracet a pak zas naskocil,tak sem vypnul navrat domu a sam s nim pristal. Kdyz jsem toto poslal na infodrona tak mi specialiste rekli,ze jsem vletl do silneho magnetickeho pole a tim se stal dron neovladatelnym. Doporucili mi udelat imu kalibraci a kalibraci kompasu. Vse jsem udelal a litam zase v poho od te doby. Musim zaklepat
|
|
Nahoru |
|
|
Yeah
|
Napsal: pát 30.03.2018 19:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.2.2012 Příspěvky: 763 Bydliště: Most
|
Díky za odpověď, osobně mám taky pocit, že buď výpadek v GPS anebo kompas. Moje chyba je asi v tom, že jsem na místě vzletu neudělal kalibraci kompasu, možná bych tomu předešel...naštěstí to odneslo jen šasi a dvě vrtule, elektronika, motory i gimbal to přežili
_________________ Multiplex, DJI, FrSky, RCM Lužice, SLČS, YI 4K+
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: pát 30.03.2018 19:24 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
Yeah píše: Díky za odpověď, osobně mám taky pocit, že buď výpadek v GPS anebo kompas. Moje chyba je asi v tom, že jsem na místě vzletu neudělal kalibraci kompasu, možná bych tomu předešel...naštěstí to odneslo jen šasi a dvě vrtule, elektronika, motory i gimbal to přežili Preposli tu zpravu co jsi psal sem na tu poradnu - info@drona.cz - oni ti reknou,co se asi stalo. Mas foto po padu jak to vypada?
|
|
Nahoru |
|
|
Yeah
|
Napsal: pát 30.03.2018 19:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.2.2012 Příspěvky: 763 Bydliště: Most
|
Nee, foto jsem nepořizoval, v podstatě se rozpůlilo jedno rameno a zlomila podvozková noha, vypadalo to děsně, ale po rozborce jsem zjistil, že to odskákaly jen plasty, na motoru je sice šrám, ale neháže a nehlučí (ložiska tedy OK)...jo a ještě je šrám na kameře... tu dronu vyzkouším...náhodou nějaký sw na přečtení *.DAT souboru ze stroje nemáš?
_________________ Multiplex, DJI, FrSky, RCM Lužice, SLČS, YI 4K+
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: pát 30.03.2018 19:58 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
To nemam. Ale na te drone ti reknou
|
|
Nahoru |
|
|
Yeah
|
Napsal: pát 30.03.2018 20:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.2.2012 Příspěvky: 763 Bydliště: Most
|
Kazdopadne diky za radu
_________________ Multiplex, DJI, FrSky, RCM Lužice, SLČS, YI 4K+
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: pát 30.03.2018 21:33 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
Pakdej vedetco ti napsali,docela mne to zajima. Dekuji
|
|
Nahoru |
|
|
romko1
|
Napsal: sob 31.03.2018 9:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 25.11.2009 Příspěvky: 431 Bydliště: Trnava, SR
|
phantom3aaadvanced píše: To je hodne zajimave. A jak si pecoval o tu baterii do ted,myslim tim jak si ji nabijel a vybijel?
Klasika: max. vybitie do 15% kapacity, nabijanie na 100% a lietanie ...a tak dokola...
_________________ H8mini+TX06,Leader160HM,Leader130HM,Leader125HM,ThunderTigerXXT,HydrotekF1+SKY-HD01,Taranis X9D+
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: sob 31.03.2018 9:26 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
romko1 píše: Klasika: max. vybitie do 15% kapacity, nabijanie na 100% a lietanie ...a tak dokola...
Tak to netusim kde mohl nastat problem. A zadne varovne hlaseni nevybehlo?
|
|
Nahoru |
|
|
barty330
|
Napsal: ned 01.04.2018 11:51 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 1.6.2014 Příspěvky: 16
|
Zdravím, zvažuji koupi Phantoma 3 Professional. V obchodech se pohybuje cca. okolo 23 tisíc, ale na bazarech jsem ho našel i s vybavením (např. druhá baterka, vrtule, batoh, atd..) mnohem levnější za cca. 15 tisíc.
Má otázka zní, vyplatí se kupovat copter z bazaru nebo si došetřit a koupit nový? Pokud budu kupovat z bazaru, na co si dávat pozor a co zkontrolovat (samozřejmostí je osobní předání).
Předem díky za odpovědi.
Dominik Bartoň
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: ned 01.04.2018 12:38 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
barty330 píše: Zdravím, zvažuji koupi Phantoma 3 Professional. V obchodech se pohybuje cca. okolo 23 tisíc, ale na bazarech jsem ho našel i s vybavením (např. druhá baterka, vrtule, batoh, atd..) mnohem levnější za cca. 15 tisíc.
Má otázka zní, vyplatí se kupovat copter z bazaru nebo si došetřit a koupit nový? Pokud budu kupovat z bazaru, na co si dávat pozor a co zkontrolovat (samozřejmostí je osobní předání).
Předem díky za odpovědi.
Dominik Bartoň Ja osobne bych sel do p3 z bazaru. Chce to ovsem dany kus videt v akci ve vzduchu. Je potreba se divat na pocet cyklu baterie,jestli nejsou popraskane ramena,zda se ve vzduchu nechveje apod. Daji se koupit v bazarech i s druhou baterii uz od 12 tisic a myslim ze v dobrem stavu. Jinak kdybys chtel novy,tak za tu cenu 23 bych radsi jeste prisetril 5 tisic a koupil novy phantom 4.
|
|
Nahoru |
|
|
Keryx
|
Napsal: ned 01.04.2018 21:18 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 9.9.2016 Příspěvky: 28 Bydliště: Jizerky a Bavorsky les
|
romko1 píše: Zdravim, vcera som bol po dlhsom case preletet P3A...mam 2 baterie v storage mode cca. 50% jedna pekne do 18% polietanie... zhruba 6-7minut a druha pri cca. 35% kapacity, zrazu nudzove pristavanie...jeden clanok nizke napatie... este stastie, ze som nebol daleko a dosadol resp. stiahol ho k sebe.... Myslim, ze sa to tu riesilo... Ake je prosim riesenie? Bateria ma cca. 40 cyklov. Da sa tomu vyhnut - napravit to? lebo niekde nad stromami letiet...tak mam po hracke . Som ju vybil na 12% a doplna nabil...vyskusam ju v blizkej dobe (kym sa nevybije na storage mod). Dakujem za pomoc. Stalo se mi neco podobneho. Po necelem roce najednou hlaska ze 3 clanek je spatny. Nepomohlo vubec nic. Napsal jsem na servis DJI a popsal problem pres jejich DJI stranky a dostal odpoved at ji jim poslu. Zaslal jsem ji a do 14ti dnu jsem mel novou.
|
|
Nahoru |
|
|
phantom3aaadvanced
|
Napsal: úte 03.04.2018 19:24 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.11.2017 Příspěvky: 156
|
Tak dnes jsem odzkousel snizeni tahu motoru o 10% , tedy ze 100% na 90%. Let byl klidnejsi a i na nataceni videa to bylo prijemnejsi. A poryvy vetru dron zvladal porad dobre,a to foukalo dost misty. Na baterii to vliv ale nemelo-stejna doba letu.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|