Switch to full style
Fórum pro všechny DJI Phantomy.
Odeslat odpověď

DOTAZ - Phantom 2 a Windows 8.1

pát 30.03.2018 13:34

Zdravím všechny dobrosrdečné lidičky, jsem začátečník bez zkušeností a prosím o radu a pomoc. Kamarád mi chce prodat Phantom 2 Vision a tvrdí, že k tomu potřebuji tablet s Androidem min. verze 4 a vyšší. Našel jsem ale videa na YT, kde borci létají na tablet s Win 8.1, který už vlastním.
Dotaz zní: existuje nějaký free program pro tablet s Win 8.1, kterým bych mohl sledovat video a příp. ovládat dron Phantom 2?
Pokud ano, prosím o odkazy, pokud ne, prosím o radu, jaký nejlevnější tablet bych si musel koupit (chtěl bych 10") a kde do něj seženu potřebné programy a jak se programy jmenují?
Prosím o seriozní informace, jsem již důchodce, ale elektrotechnik a IT (ajťák), fotograf, filmař HD, takže nejsem úplný laik.
Jsem z Přerova, takže pokud je zde někdo z blízkého okolí, rád si pokecám o detailech a uvítám jakékoliv rady.

Předem díky všem dobrosrdečným kamarádům
co rádi pomohou a poradí
a LETU ZDAR - Emi

Re: DOTAZ - Phantom 2 a Windows 8.1

pát 30.03.2018 14:04

emines píše:Zdravím všechny dobrosrdečné lidičky, jsem začátečník bez zkušeností a prosím o radu a pomoc. Kamarád mi chce prodat Phantom 2 Vision a tvrdí, že k tomu potřebuji tablet s Androidem min. verze 4 a vyšší. Našel jsem ale videa na YT, kde borci létají na tablet s Win 8.1, který už vlastním.
Dotaz zní: existuje nějaký free program pro tablet s Win 8.1, kterým bych mohl sledovat video a příp. ovládat dron Phantom 2?
Pokud ano, prosím o odkazy, pokud ne, prosím o radu, jaký nejlevnější tablet bych si musel koupit (chtěl bych 10") a kde do něj seženu potřebné programy a jak se programy jmenují?
Prosím o seriozní informace, jsem již důchodce, ale elektrotechnik a IT (ajťák), fotograf, filmař HD, takže nejsem úplný laik.
Jsem z Přerova, takže pokud je zde někdo z blízkého okolí, rád si pokecám o detailech a uvítám jakékoliv rady.

Předem díky všem dobrosrdečným kamarádům