Reklama

 





Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 1492 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 100  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 06.01.2017 22:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2005
Příspěvky: 1107
Bydliště: Hlučín
Ano, tím šmrdláním se ustabilizuje tlak v trysce a vytlačí se přepálený filament který tam čučel během nahřívání. Já to mám nastavené na min. 2 smyčky a min 10mm filamentu (tzn že na menší obvody těch smyček udělá víc).


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pát 06.01.2017 23:03 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2003
Příspěvky: 7427
Bydliště: Praha, ČR
Obrázky: 295
Blog: Zobrazit blog (3)
jyrry píše:
To je to počáteční šmrdlání tryskou po ploše?

Tak tedy jen pro jistotu...
Příloha:
20170106_201038.jpg
20170106_201038.jpg [ 91.75 KiB | Zobrazeno 496 krát ]



A v čem tedy vytváříš Gkod ? Ve Slic3r ? Ptám se proto, abych nazýval věci stejně. :wink:


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 07.01.2017 1:11 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15030
Bydliště: Rakovník
Obrázky: 6
TomasC píše:
A v čem tedy vytváříš Gkod ?...

Cura. Bylo to na microSD u tiskárny.

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 07.01.2017 1:18 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15030
Bydliště: Rakovník
Obrázky: 6
Nechápu... Když to začalo ten komínek, udělalo to přemostění na šířku kanálku... asi 1,5mm široké... Jak, to nevím, zrovna jsem u toho nebyl. A než jsem schrastil mobil na focení, už to zavřelo kus kanálku kolem. Ale fakt nevim jak to dokázalo...
Příloha:
20170106_230006.jpg
20170106_230006.jpg [ 47.03 KiB | Zobrazeno 462 krát ]
No ale hlavně že to maká :-)

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 07.01.2017 1:27 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15030
Bydliště: Rakovník
Obrázky: 6
A chladicí prstenec v akci; tiskne se první praktická věc pro sponzorku - náhradní díly dvířek do barníku 8)
Příloha:
20170107_002225.jpg
20170107_002225.jpg [ 57.43 KiB | Zobrazeno 458 krát ]
Vlastní tvorba (teda synek) ve Sketchup-u.

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 07.01.2017 3:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 4711
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 11
jyrry píše:
Nechápu... Když to začalo ten komínek, udělalo to přemostění na šířku kanálku... asi 1,5mm široké... Jak, to nevím, zrovna jsem u toho nebyl. A než jsem schrastil mobil na focení, už to zavřelo kus kanálku kolem. Ale fakt nevim jak to dokázalo...
Příloha:
20170106_230006.jpg
No ale hlavně že to maká :-)


Na to, žes tiskárnu dneska prvně našláp tiskneš móóc pěkně. :)
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 07.01.2017 10:53 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 3543
Bydliště: SK Bratislava
jyrry píše:
tiskne se první praktická věc pro sponzorku


spravne, prva tlac musi pokryt sponzorske naklady :- ))))))))))))))


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07.01.2017 17:06 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 3917
Bydliště: Plzeň
Obrázky: 0
co tam mas nasazenou za trysku ?

_________________
90,250,280X8,500Y6, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 ve stavbe


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 07.01.2017 17:10 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15030
Bydliště: Rakovník
Obrázky: 6
Tryska je "nativni" 0,4.
Docela nas prekvapilo jak to tisklo.... Aby to nebylo ve stylu "pokud pokus vysel, nekde se stala chyba" :mrgreen:

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 07.01.2017 18:01 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 3917
Bydliště: Plzeň
Obrázky: 0
Tiskne ti to hezky. Vetsinou si to clovek rozesere kdyz se to snazi "vylepsit" nebo posunout nekam dal :-D

btw : pokud budes tisknout neco pro modely kde bude vic zalezet na pevnosti tak doporucuju se podivat po testovacim sloupecku teplot. Zjistil jsem ze teplota ktera je nejhezci vetsinou neni nejpevnejsi a kdyz chce clovek aby vrstvy opravdu dobre drzeli tak chce trochu vic zatopit.

Navod je napr. zde


Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

Osvedcila se me tadle tenkostena kosticka/sloupecek protoze tam ty vrstvy drzi nejmene.

_________________
90,250,280X8,500Y6, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 ve stavbe


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: sob 07.01.2017 18:32 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 15030
Bydliště: Rakovník
Obrázky: 6
No, nepredpokladam tisk pevnostnich prvku, spis okraslujici detaily, mozna vakuformy a tak.

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 08.01.2017 0:44 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 4711
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 11
Já jsem tisknul z ABS formy na laminování ostruhy a podobných věcí. Překvapilo mě, že se ani nemuselo moc separovat, nakonec jsem dával jen PVA.
Ještě jsem to nezkusil, ale PET-G by teoreticky nemělo být potřeba separovat vůbec.
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 10.01.2017 1:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 4711
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 11
Kurňa, já měl tiskařskou neděli. :roll: Po dlouhý době jsem chtěl vytisknout něco z ESUN ABS, celkem 4 různý malý díly. Poprvé jsem vše naskládal na tiskovou plochu a tisknul asi 3,5 hodiny. I když jsem použil odzkoušenou kombinaci Koreska 105 st a 3 mm Brim kolem, tak se 3 díly utrhly nebo zkácely a tisknul jsem "kokónu". Tak jsem poskládal na plochu nepovedený díly, zrcadlo umyl a znova napatlal úplně novou Koreskou a stejný, tentokrát se nedotisklo do konce ani jedno. :roll: Tak jsem začal tisknout jednotlivě a zase ni to popraskalo nebo se nechtěly uchladit díly bez přejezdu na jiný tisk. Pak se mi jeden tisk po hodině zacpala tryska. Tak jsem toho měl dost, vyhodil ABS, díly přeslicoval na PLA a vše vytiskl na první dobrou.
Bylo to stříbrný a světle modrý ABS ESUN. Obě špulky do půlky načatý asi před rokem, důkladně zabalený do igelitu. Nepamatuju, že by s ním byl před rokem problém. Sakra, není možný, že to ABS časem degraduje? Vlhkost vylučuju, jedinej rozdíl je, že jsem dřív tiskl celokovem a teď mám hybrid.
No a nakonec se Rebel rozes..l, pojezd stolku, začal neskutečně vrzat a skřípat. Mám tam 10 mm kalený tyče a ložiska á 150 kus. Potření tyčí olejem vůbec nepomohlo. Na tyčích není známka opotřebení, pootočení tyčí nemělo vliv. Nemůže to vrzání dělat origo řemen od Zahradníka, třeba že za ty dva roky provozu ztvrdnul a celý to nějak vibruje či co? Tiskárna stojí v boxu v dílně kde trochu smrdí olej od konzervace lože soustruhu a při soustružení se asi taky trochu olejový mlhy od chlazení obrobků dostane do vzduchu. Napadlo mě taky, neotáčíte po čase řemeny aby se prohodila strana co jezdí po zubatý řemenici motoru a hladký rolně?
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 10.01.2017 7:25 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 4.6.2007
Příspěvky: 3042
Bydliště: Lysá n/L, ČR
Obrázky: 0
Mě vrzal ten blok pod stolkem kterej drží řemen. Vruty se postupně povolovaly - přetisknul jsem to a vyřezal závit M3 je klid.

Přiznám se, že jsem vyhodil ty bílý řemeny od Zahradníka hned na začátky byly na můj vkus hrozně tvrdý a špatně se otáčely kolem kladek a řemeniček.
Používám klasický černý na jednom Rebelovi mám GT2 na druhém T2,5 zatím pohoda (GT2 je tam víc jak rok, T2,5 od května)

Teď mám na cestě lepší ložiska a kalenky na předělání druhého Rebela už mám vydřený tyče (prvního mám na Zedexech a furt jak nový, druhýho chci mít pro srovnání na ložiskách)

_________________
Buď rozumný respektuj fyziku,
nebudeš odnášet letadla v pytlíku.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: úte 10.01.2017 10:03 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 3917
Bydliště: Plzeň
Obrázky: 0
ABS vs PLA - jak mas serizenou vejsku trysky nad stolkem ? Me vychazi ze musi byt kazdy trochu jinak. Takze mam default serizeny na tloustku papiru a pro tisk PLA to menim GCodem. Kdyz jsem tiskl PLA na ABS vejsku tak se pricpavala tryska. Myslim ze ABS mam nastavene bliz k bedu takze se vic rozplacne (a tudiz lip drzi)

_________________
90,250,280X8,500Y6, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 ve stavbe


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 1492 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 100  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz