Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 788 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 53  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: čtv 19.01.2017 15:06 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 3860
Bydliště: SK Bratislava
tenku stenu so teraz vyskusal prvy krat len zo zvedavosti, doteraz som so 75 stupnami s colido problem s bortenim nemal ani u velkych veci, skorej naopak, tlacil som plnu velku vec a malo tendenciu odlepovat sa, preto 75 - tam mi to pomohlo


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: čtv 19.01.2017 21:48 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.9.2013
Příspěvky: 293
Bydliště: Břeclav
igorb píše:
nic netrham, mam nasprejovane, po vychladnuti odpadne, skrabnem nozikom aby tam nezostal bordel (vlakna atd) a uz valim druhe

do 50 drzi ako besne pri 50 odpadne samo, ziadny cores, ziadne voloviny , spej z lidla power "5"


Safra mě to na tom laku moc nedrží :-( ale jak sklo šmrncnu lepidlem Tesa easy stick, tak to drží jako přibité :-)

_________________
Sky Surfer,XENO,FunCub,Sky Cruise,Bixler II,Blazer,FrSky TARANIS-plus


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pát 20.01.2017 10:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.6.2008
Příspěvky: 4441
Mě ten tisk letadel na lak taky moc nefungoval. Přímo na sklo fungovalo Kores lepidlo, klasika... Později jsem také úspěšně tiskl na tu modrou samolepku z Hobbykingu.
Nyní jsem provedl upgrade na Prusa MK2 a jeho bed s vrstvou PEI je taktéž v pohodě. Co se týče teploty, tak tam bych řekl, že moc rozdíl není, těch zmíněných 60st bylo OK na Kores, modrou samolepku i nyní na PEI.

Mimochodem pokud by někdo z Prahy chtěl zkusit tu modrou samolepku, tak mohu nějaké nechat, po přechodu na mark2 už pro ně nemám použití a zbylo mi jich cca 15. Jde o toto: https://hobbyking.com/en_us/3d-printer- ... s-set.html . O Praze nepíšu kvůli diskriminaci, je to míněno tak, že tady nemá cenu uvažovat o ničem jiném než o osobním předání, u takto levné věci by to poštovné nesmyslně zdražilo :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pát 20.01.2017 11:25 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 22.8.2007
Příspěvky: 443
Bydliště: východní/střední čechy
Hoď to Tome do obálky a pošli SZ s číslem účtu, na HC v NL je nemají, tak to takto zkusím
dík
Mirek


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pát 20.01.2017 13:01 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 3860
Bydliště: SK Bratislava
tomashr píše:
Me sedi fakt tech 60... 50 je malo, 55 tak hranicnich. Naopak 70 uz je moc, 65 vetsinou taky.


Tak som to vcera skusil a sedi to presne ... 55 uz nedrzalo v rohoch a 65 krcilo povrch uz viditelne (aj 60 uz malo znamky "nenapnuteho" potahu), takze jasnych 60 ... vdaka


a hved dalsi kviz ... preco mi to robi problemy okolo vylahcovacich otvorov? vie ich prebridzovat (ked uz je nad dierou), ale nevie potiahnut "vzdusnu" hranu ... je to slic3rova verzia, vyzera to ze sa to pokusa "pisat v lufte", proste zacina z opacnej strany ako vy som to robil ja rucne, mam sa s tym proste zmierit? Ine slicery pochopia ze treba ist z opacnej strany?

pohlad je zospodu, cize ten kaz je v hornej casti diery, nie spodnej


Přílohy:
DSC04549.JPG
DSC04549.JPG [ 67.48 KiB | Zobrazeno 613 krát ]
DSC04547.JPG
DSC04547.JPG [ 60.89 KiB | Zobrazeno 613 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pát 20.01.2017 14:02 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 17505
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
cholerik píše:
... na HC v NL je nemají ...

Prave jsem ji tam koupil :?

_________________
Aby mne mé záliby bavily, nemusím je brát kdovíjak vážně - jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pát 20.01.2017 14:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.6.2008
Příspěvky: 4441
Je to tak - na dotaz sice večer odpovím, až se podívám, kolik mi toho zbylo a třeba se domluvíme, ale po kliku na můj odkaz výše vidím právě teď "EU in stock", takže koupit z EU jde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pát 20.01.2017 17:14 
Mazák
Mazák

Registrován: 16.11.2008
Příspěvky: 3172
Bydliště: Králíky
Obrázky: 19
Blog: Zobrazit blog (17)
Taky jsem ji HK EU nedávno kupoval. Srovnávám to i PEI , co mám od Průši na zrcadle a zatím to vypadá hodně dobře pro PLA.

_________________
Nelítám vůbec s ničím a jen teoretizuju ...
http://www.youtube.com/channel/UCse-r33huEB_npuJ07nT25A


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pát 20.01.2017 18:09 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 22.8.2007
Příspěvky: 443
Bydliště: východní/střední čechy
tak nevím, dopledne jsem klikl přímo na odkaz, EU nebyl, z běžných jen UK
teď to tam vidim taky
M


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pát 20.01.2017 22:54 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 18.8.2005
Příspěvky: 300
igorb píše:

Tak som to vcera skusil a sedi to presne ... 55 uz nedrzalo v rohoch a 65 krcilo povrch uz viditelne (aj 60 uz malo znamky "nenapnuteho" potahu), takze jasnych 60 ... vdaka


a hved dalsi kviz ... preco mi to robi problemy okolo vylahcovacich otvorov? vie ich prebridzovat (ked uz je nad dierou), ale nevie potiahnut "vzdusnu" hranu ... je to slic3rova verzia, vyzera to ze sa to pokusa "pisat v lufte", proste zacina z opacnej strany ako vy som to robil ja rucne, mam sa s tym proste zmierit? Ine slicery pochopia ze treba ist z opacnej strany?

pohlad je zospodu, cize ten kaz je v hornej casti diery, nie spodnej

hmm ten Slic3r v momentální verzi je špatný, ostatní slicery to pochopí. Doporučuju nákup SImplify, je to sakra drahé, ale je to vážně dobré.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pát 20.01.2017 23:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 18.8.2005
Příspěvky: 300
igorb píše:
nic netrham, mam nasprejovane, po vychladnuti odpadne, skrabnem nozikom aby tam nezostal bordel (vlakna atd) a uz valim druhe

do 50 drzi ako besne pri 50 odpadne samo, ziadny cores, ziadne voloviny , spej z lidla power "5"

Jojo to je správně, 50-60°C bed je akorát na PLA a tenký šlupky. Na sklo jen lak v tenké vrstvě. Lak je třeba otestovat mám tu 3 typy a jen jeden funguje. Jak mi dílec vychladne většinou odpadne sám, lak jen přeškrábnout čepelkou a nanovo. (nový MK2 kovový bed s folií spolehlivě řeší vše a tak za pár měsíců nebude s lakama už co řešit).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pát 27.01.2017 23:22 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 3.8.2008
Příspěvky: 1189
Bydliště: Pelhřimov
Obrázky: 1
Stearman PT-17 je již venku!

https://3dlabprint.com/shop/stearman-pt-17-kaydet/


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: sob 28.01.2017 11:48 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.11.2008
Příspěvky: 2479
Bydliště: Někde na okraji Mléčné dráhy, kousíček za Alfa Centauri. A tam někde je Lounsko
Obrázky: 0
Super stroj.

_________________
Co neubrzdíš neukecáš.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: sob 28.01.2017 13:38 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 5325
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
tak to je velka krasa. Ale ne, musim nejdriv dodelat svoji SE.5

_________________
coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: sob 28.01.2017 17:01 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 22.3.2007
Příspěvky: 3860
Bydliště: SK Bratislava
tak som tentokrat skusil vytlacit nejaky vecsi kus kridla a tentokrat som narazil na iny problem ... co som poondil tentokrat?

Bed bol na 60 stupnoch, presne ako to minule dobre fungovalo, extruder na 210, ale myslim ze 10 stupnov premeriava, takze asi realnych 200 - tiez rovnako ako minule - ale to bol koniec kridla, takze dost mala vec

rychlost tlace je relativne na pomaly .. moze to byt problem?

urobilo sa to samozrejme az po tlaci, hlava pisala spravne


Přílohy:
DSC04552.JPG
DSC04552.JPG [ 78.99 KiB | Zobrazeno 207 krát ]
DSC04553.JPG
DSC04553.JPG [ 75.94 KiB | Zobrazeno 207 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 788 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 53  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz