F360 přímo neznám, ale podle náhledů je to parametrický modelář a záleží na tom jakým způsobem jsi to modeloval. Pokud jsi ten Circle maloval ve skicáři (sketch), tak si znova ten sketch otevři (poklepáním ve stromu) a předělej ho na Arc. Po potvrzení by se solid měl přepočítat. Pokud jsi ten oblouk udělal jako zakulacení hrany, tak se dá ve stromu najít, smazat a na jeho místo udělat fillet. Nevím jestli F360 umí z jednoho sketche udělat tzv. multisolid, což by ti zrovna u toho tvého dílu ušetřilo hodně práce. Ve sketchi se namaluje kompletní půdorys včetně toho výstupku, který ale musí být v bodech rozdílné výšky rozdělený, a při generování multisolidu se každá část tvaru vytahuje do požadované výšky. Na to se pak přilepí ta kuželová část a vyřežou ta různá vybrání a otvory. Dá to míň práce a tvoříš jen jednoduché tvary. Nevím ale jestli to F360 umí. Jinak většinu parametrů můžeš dodatečně editovat poklepáním na správnou položku ve stromu. To umí určitě.
Ještě k tomu ořezávání champher, nebo fillet. Měla by tam být volba, jestli chceč ořezané zbytky zachovat, nebo ne. Možná to bude v kontextovém menu na pravém tlačítku.
Edit: Pokud F360 multisolid neumí, dá se to udělat ještě tak, že si ve sketchi namaluješ celý půdorys základny té části objímky, vytáneš z něj těleso až na celou její výšku objímky. Pak si nakreslíš v dalším sketchi pomocné těleso s tím velkým rádiusem nad zobákem s přesahem přes ten zobák a provedeš odečtení těles.
Edit 2: Tak ten multisolid F360 umí taky a ukázku dokonce v češtině najdeš
tady.