Rata píše:
A co se týká toho skenování, je s tím tolik práce, že na 4 kusy trupů bych do toho nešel a udělal to "pěšky".
twint píše:
3D sken je fajn, ale vsichni si mysli ze to oskenuji a maji hotovo. co jsem zatim videl je to spis hrubej polotovar podle kteryho se pak modeluji city plochy -> piplacka a ztrata casu
Rozumím tomu pohledu. Ale už jsem si tím prošel v 2019.
Chladiče na model jsou třeba. Prostě nutnost a pro trénink, zásadní výhoda. Tedy chlazení na zemi potřebuji.
Používali jsem udělané v negativních formách nebo poskládané z kousků EPP. Ty z forem jsou lepší. Na rok 2019 se nepatrně změnil tvar trupu v přední části a chladiče z forem neseděly. Rozhodl jsem se, že si formu namaluji (z výcvikových důvodů).
Udělal jsem spodek a uvědomil jsem si kolik práce pak bude vylaminovat jeden chladič. A přitom se s tím nelétá, tak na hmotnosti nezáleží.
Namaloval jsem tedy ve Fusion 360 chladič celý, včetně pantu a technologických částí tisku. Měl jsem jen přední část trupu modelu.
Teď, když potřebuji chladič nebo někdo z kolegů, tak je největší problém vybrat správnou barvu filamentu.
Večer pustím, ráno mě čeká chladič na tiskárně. 10minut začištění a slepení. HOTOVO!
Příloha:
Chladic.png
[ 248.69 KiB | Zobrazeno 3834 krát ]
Příloha:
DSC_5257.JPG
[ 71.92 KiB | Zobrazeno 3834 krát ]
Příloha:
DSC_5259.JPG
[ 51.44 KiB | Zobrazeno 3834 krát ]
Lože serva VOP mohu klidně dál lepit na trup. Je to osvědčené a funkční. Jen jednou jsem musel měnit servo a je to tedy DOST otrava. A to nemluvím, že je servo potřeba třeba vyměnit v hotelovém pokoji na závodech. V trupu není moc místa. Naproti servu je přijímač JETI R7.
Příloha:
DSC_5267.JPG
[ 92.1 KiB | Zobrazeno 3834 krát ]
Chci zkusit něco nového a to pro mě 3D scan bude.