Autor |
Zpráva |
Seba
|
Napsal: čtv 31.08.2017 7:12 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 5.9.2014 Příspěvky: 416
|
Koupil jsem taky motory 67k ale zkoušky nechávám až na zimu,59K jsou v pohodě,testoval jsem je na 3 i 4 listy a nějaký větší rozdíl v letovém čase jsem nepostřehl,jeví se mi lepší let na 4 listy, má to lepší zátah. vyzkoušel jsem hodně baterek a jednoznačně nejlepší pro E10 jsou tyhle https://hobbyking.com/en_us/turnigy-nan ... tible.htmlVlezou tam v pohodě a lítám 5 minut.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Tsisters
|
Napsal: čtv 31.08.2017 7:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.3.2011 Příspěvky: 1826
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Kluci nemá někdo z Vás typ na náhradu baterek pro Eachine H8 originály s BG k nám nechcou postal
_________________ AGILE 7,2/ AGILE 5.5/ DEVIL 420/ T-REX 500PRO-Sportline/ RJX X-TRON 500/ EXTRA 300/ FPV QAV 210/
|
|
Nahoru |
|
|
romko1
|
Napsal: čtv 31.08.2017 20:59 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 25.11.2009 Příspěvky: 431 Bydliště: Trnava, SR
|
Na Eachine H8 mini pouzivam (nedavno mi prisli z BG) origo baterie Eachine 260mAh 30C... doba letu 7min, s kamerkou 25mW cca.5minut To:tsisters: nad tymito baterkami som uvazoval: (do H8 mini tiez vojdu) https://www.banggood.com/1-To-5-3_7V-26 ... mds=searchTieto baterky mam uz nejaky ten piatok: https://hobbyking.com/en_us/turnigy-nan ... tore=en_usa po cca. 20 cykloch zacali stracat kapacitu (zmakli)...teraz mi na H8 mini vydrzia cca. 3:30 (bez kamerky).
_________________ H8mini+TX06,Leader160HM,Leader130HM,Leader125HM,ThunderTigerXXT,HydrotekF1+SKY-HD01,Taranis X9D+
|
|
Nahoru |
|
|
dracekvo
|
Napsal: pát 01.09.2017 1:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.11.2009 Příspěvky: 543 Bydliště: Blízko D1 exit 66
|
Seba píše: Koupil jsem taky motory 67k ale zkoušky nechávám až na zimu,59K jsou v pohodě,testoval jsem je na 3 i 4 listy a nějaký větší rozdíl v letovém čase jsem nepostřehl,jeví se mi lepší let na 4 listy, má to lepší zátah. vyzkoušel jsem hodně baterek a jednoznačně nejlepší pro E10 jsou tyhle https://hobbyking.com/en_us/turnigy-nan ... tible.htmlVlezou tam v pohodě a lítám 5 minut. A to lítáš tyhle baterky i s kamerou? Jakou máš hmotnost setupu?
_________________ Lítám letadla a malé koptéry, občas přes FPV. Zatím jen bubliny.
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: pát 01.09.2017 7:37 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
dracekvo píše: A to lítáš tyhle baterky i s kamerou? Jakou máš hmotnost setupu? Připojuji se k dotazu, taky by mne finální hmotnost zajímala... Já totiž z vlastní zkušenosti musím říct, že rozdíl hmotnosti cca 2,8g mezi svýma dvěma Whoopy docela poznám (ono se to zdá číselně málo, ale je to 10%), rozdíl při použití větší baterky je ještě o chlup větší. Asi bych spíš oželel kousek letového času, než abych si zhoršoval vlastnosti... Jinak mě plně vyhovují tyto 210mAh - https://hobbyking.com/en_us/turnigy-nan ... s-45c.html . Naopak zklamaly mě Acehe s odděleným konektorem na kablíku z Rotoramy, ty jsou podstatně měkčí (už je tam nemají, takže možná na to přišlo více lidí). Jinak výše uvedené se týká obvyklých motorů 59k, s 67k jsem zatím udělal testů jen minimum a je možné, že kombinace o něco vyššího výkonu a zároveň i odběru ve výsledku povede k preference o něco větší baterky i za cenu hmotnosti. To se ale musí teprve otestovat
|
|
Nahoru |
|
|
Seba
|
Napsal: pát 01.09.2017 9:35 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 5.9.2014 Příspěvky: 416
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: pát 01.09.2017 12:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Tak jsem taky trénoval s mikro koptérkou FPV doma přes několik místností a do cesty se mi při otočce připletla vlastní manželka . Chvíli trvalo, než jsem vymotal vlasy z vrtulek.
Přílohy: |
P1050627.JPG [ 79.85 KiB | Zobrazeno 1938 krát ]
|
|
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
Marek_Km
|
Napsal: pát 01.09.2017 13:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.5.2012 Příspěvky: 1687 Bydliště: Kroměříž Obrázky: 38
|
Jáhahahahá Ta musela být ráda. Měls jí říct, že mohla být ráda za ty chrániče, jinak jsi jí taky mohl upravit ofinu
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: stř 04.10.2017 14:43 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
Seba píše: Koupil jsem taky motory 67k ale zkoušky nechávám až na zimu,59K jsou v pohodě,testoval jsem je na 3 i 4 listy a nějaký větší rozdíl v letovém čase jsem nepostřehl,jeví se mi lepší let na 4 listy, má to lepší zátah. Dnes jsem se konečně dostal k trochu solidnějšímu testu s motory 67k v kombinace s 3 listy vrtulí. A musím říct, že jsem spokojen, o poznání se změnil zvuk - narostly otáčky a přijde mi, že motory reagují rychleji, právě tím, že se s vrtulí 3l tolik nepřetěžují a jedou "výše". Uvidím po více startech, ale první dojem je, že kombinace motorů 67k a třílisté vrtule má smysl.
|
|
Nahoru |
|
|
dracekvo
|
Napsal: stř 04.10.2017 14:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.11.2009 Příspěvky: 543 Bydliště: Blízko D1 exit 66
|
Já to tak mám, už sem 2x vylítal 5 baterek a je to moc pěkný polítáníčko. Motory 67k a 3 listé vrtule. Ještě čekám na ten průhlednej rám. Jestli se dobře pamatuju, tak s baterou to váží 27g. Ty 250mAh 30/60C to pěkně dokážou nakrmit i ke konci letu. S těma 150mAh 45C na orig E010 to bylo živé jen po začátku, pak už bylo znát, že to ty baterky prostě nedokážou odpíchnout. Kombinaci 67k motory s 150mAh 45C baterokou sem nezkoušel, musel bych spáchat nějakou redukci. A kamerka je v pohodě. Lítal sem po zahradě při západu slunce a i proti slunci v ní pořád bylo něco vidět. Vzhledem k tomu kolik váží, tak sem spokojenej. Bral sem jí na zkoušku hlavně kvůli té váze.
Jen by mě zajímalo, jak dlouho ty motory vydrží. Přece jen 4 stovky není zas tak málo za takové pidi motory. Na originál E010 mám stále původní a to už sem odlítal dost baterek.
_________________ Lítám letadla a malé koptéry, občas přes FPV. Zatím jen bubliny.
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: stř 04.10.2017 15:37 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
Ty 45C 210mAh Nanotech jsou v pohodě i s 67k motory. Ale víc to asi žere, slabší Nanotech 200mAh 35C je po letu s nimi opravdu hodně horký (daleko víc než se staršími 59k), takže ten přínos 67k nebude jen v té větší dynamice s vyššími otáčkami s třílistem, ale i v "hrubé síle". Malá baterka 150mAh už je na to asi opravdu málo. Jinak vzletovka s 200mAh baterkou je u mne 26,85g - černý rám, řídící deska je malá F3, na které leží samostatný oddělený FlySky RX (ve výsledku se to ale od klasické kosočtvercové Beecore s integrovaným RX moc neliší). A poznámka na okraj - k Tiny Whoopu prostě jako rádio nesedí nic lépe než Evolution (popis na http://modelweb.fotozona.cz/2017/09/tur ... ution.html ).
|
|
Nahoru |
|
|
Seba
|
Napsal: čtv 05.10.2017 7:50 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 5.9.2014 Příspěvky: 416
|
Tak jste oprášil svou letku a začnu se tomu věnovat. Jen na okraj,všechny baterky 2S z BG jsou po roce na kontejner,1S budu testovat o víkendu. 1S a 2S nanotechy pořád dobré. pro E10 si kupte Nanotechy 300mAh, získáte oproti 260mAh tak 40 vteřin, velikost je přesná, jsou o chlup menší než 260mAh. Ten rám z hliniku,obrázek vpravo dole je nejlepší co mám,žádné vibrace,koupil jsem v akci ještě dva ,teď byla akce za 4 dolary,jsou už ale vyprodané, já dal za první 28 dolarů. Je to ideální do parku, snese i trošku větru a výkon neskutečný,zkusím do něho ještě koupit jednotku s OSD a baterky Acehe 650mAh 2S 75C, odstraním ty dráty a zvážím. Po zkušenostech s Acehe, které jsou opravdu super by to mohlo dát 10 minut. na fotce moje letka, oprášená ze skříně,budu muset trošku opravit a přehrát soft, přece jenom za rok se to trošku pohlo jinam.
Přílohy: |
Má letka.jpg [ 157.32 KiB | Zobrazeno 1659 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Seba
|
Napsal: stř 11.10.2017 11:33 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 5.9.2014 Příspěvky: 416
|
Tak jsem se pustil do předělání E10, nejprve jsem po 4 měsících nepoužívání baterek zkoušel jak se změnila kapacita, k mému potěšení se nic nezhoršilo, čas pořád stejný 5,08,se základní deskou,ta při určitém poklesu napětí baterku odpojí, tak se dá na to celkem spolehnout, napětí po odpojení se vrátí stabilně na 3,6V. Teď k pokusům, přehodil jsem všechno z černého rámu na průhledný, ušetřená váha 2gr, těšil jsem se na delší let, ale houby,čas byl o nějakých 5- 10 vteřin delší, asi se projevila špatná tuhost rámu a tím asi i větší vybrace, jinak si to neumím vysvětlit, rám se fakt kroutí, už bych ho nekupoval. Další průhledný rám jsem osadil motory Racerstar 615 6x15mm 67000RPM a jednotkou F3 s OSD. Někdy ještě udělám porovnání stejného vybavení v černém rámu. K motorům, je to fakt ohromný nárust výkonu,ale čas šel dolů asi o 50 vteřin,je ale fakt , že to lítá parádně, perfektní reakce na plyn,no to hold něco spapá.Motory jsou po letu dost horké, musím ještě změřit, nejhůř jsou na tom mé baterky, po letu jsou trošku nafouklé,což s motory 59000RPM nejsou, Jsem zvědaví jak se to na nich projeví. S F3 jednotkou to taky jinak lítá,než se základní deskou,to se nedá srovnat,váha díky průhlednému rámu je stejná jak základní vybavená E10 s černým rámem, 20gr.Perfektní je také OSD.Přijímač mám FrSky XM, tak dosah bude o hodně lepší než u základní desky s modulem ve vysílačce. Uvidíme jaká bude životnost motorů a baterek. Přikládám fotky všech E10.
Přílohy: |
Černý rám.jpg [ 56.7 KiB | Zobrazeno 1573 krát ]
|
Průhledný rám.jpg [ 51.91 KiB | Zobrazeno 1573 krát ]
|
Realacc F3.jpg [ 56.64 KiB | Zobrazeno 1573 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Fofan
|
Napsal: pát 13.10.2017 8:39 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 6.3.2014 Příspěvky: 296
|
Panove ja sem asi blbej,ale ja stejne porad nechapu jak muzete mit tak presne zmerenej cas letu prece nelitam porad stejne, nekdy litam lalapupu a neldy tomu davam karate tak to snad vyzere baterii rychleji,jak to merite na setiny presne? To me hlava nebere
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: pát 13.10.2017 8:46 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
Ve smyslu přesného měření to také beru jako pohádku. S rozumnou tolerancí ale můžeš udělat POROVNÁNÍ celkem reálně - stačí vymezit nějakou trať , kterou prostě budeš létat pořád stejně, třeba obyčejná přímka - dvě rovinky a dvě ostré zatáčky zpět pořád dokola... Tím získáš reálné porovnání "více-méně". Že pak při jiném režimu letu dojde ke změně absolutní hodnoty je jasné, na druhé straně by se ale nemusel příliš lišit ten poměr "více-méně".
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|