|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
PatMat
|
Napsal: čtv 06.09.2012 12:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.6.2010 Příspěvky: 730 Bydliště: Praha 10
|
Zdravím, jsem také zvědavý na odezvu. Thunderbolt ve větším provedení lítá super. Kolega z klubu má jednoho s rozpětím přes 2m. Dobrý je velký odpor trupu, protože letadlo před přistáním pěkně zpomaluje a nemá tendenci padat po křídle ani na minimálce.
PS: Nechápu proč není schopný se letovými výkony letadla pochlubit výrobce na svých stránkách. Přece s tím museli lítat když to vyvíjeli. Tolik různých typů zase nemají aby nemohli pořídit od všech letová videa... Pat
_________________ Futaba T14SG Velox II, Piper clipped w., Bücker 133 Jungmeister, Slow Poke
|
|
Nahoru |
|
|
vpecka
|
Napsal: sob 08.09.2012 20:53 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 23.10.2011 Příspěvky: 15 Bydliště: Šestajovice PV
|
|
Nahoru |
|
|
megadacan
|
Napsal: ned 09.09.2012 19:16 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 19.9.2009 Příspěvky: 271 Bydliště: šiTnov
|
Paráda. Zajímalo by mě, zda je trup dutý, nebo se musí dlabat? Co všechno je součástí modelu? Myslím tím byžuterii. Měl bych do toho nachystaný motor Turnigy C3542 1000 kV a baterku LiFe 4s 2300 mAh, tak doufám, že by to tam pasovalo. Díky za každé info.
_________________ http://buzzinec.blogspot.com/ http://www.youtube.com/user/megadacan
|
|
Nahoru |
|
|
PatMat
|
Napsal: pon 10.09.2012 9:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.6.2010 Příspěvky: 730 Bydliště: Praha 10
|
Zdravím, pěkně vybarvený model. Koukám, že by bylo vhodné zodolnit přední část trupu, která dosedá na zem při přistání+konce křídel. Asi nějakou páskou, která se dá přelakovat. Také by to chtělo dát nějkou ochranu na serva/táhla křidélek i když se do kontaktu se zemí nedostanou, ale odolnější rostliny mohou udělat své. Velkému rozsahu rychlostí rád věřím. Pat
_________________ Futaba T14SG Velox II, Piper clipped w., Bücker 133 Jungmeister, Slow Poke
|
|
Nahoru |
|
|
vpecka
|
Napsal: pon 10.09.2012 13:04 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 23.10.2011 Příspěvky: 15 Bydliště: Šestajovice PV
|
je to plný výřez, je potřeba ho doladit do tvarů, vnitřek dle potřeby vyřezat. Rozhodně místa tam je víc než dost myslím, že součástí jsou páky, krátká táhla, a 1mm uhlík. Je tam i motorová přepážka, ale tu jsem nepoužil. Mám to na lítání, tak jsem to ani nepolepoval proti odřeninám, je to dost masivní tak to snese i asfalt. Jen jednou jsem urazil páku serva o kukuřici, tak dát servo případně ze zhora. něco málo ze stavby http://vpecka.rajce.idnes.cz/P47_EPP/#od DP mám ještě Mig3 ten je super a La7 ta měla špatně negativy tak jsem ji vyřadil. S tím motorem co uvádíte to bude krapet přemotorovaný s tím co mám já TGY 3536 /1100 a 3S to jde zruky rovnou nahoru.
|
|
Nahoru |
|
|
megadacan
|
Napsal: pon 10.09.2012 16:47 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 19.9.2009 Příspěvky: 271 Bydliště: šiTnov
|
Moc děkuji za užitečné informace a taky odkaz na fotky, pomohl jste mi. Líbí se mi, že je to přece jen větší model, než většina EPPáků, které jsou obvykle o rozpětí 800 -1000 mm. A podle toho, co píšete, tak lítá dobře. Nejspíš ho v brzké době objednám. Jen se ještě zeptám, kde Vám vyšlo těžiště, abych Vás nemusel znovu "otravovat" ještě za měsíc, až ho budu skládat. Díky
_________________ http://buzzinec.blogspot.com/ http://www.youtube.com/user/megadacan
|
|
Nahoru |
|
|
jirinovo
|
Napsal: stř 22.04.2015 16:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.6.2011 Příspěvky: 768 Bydliště: Odolena Voda Obrázky: 4
Blog: Zobrazit blog (9)
|
ahoj, nemá někdo prosím plánek na P-47D THUNDERBOLT RAZOR BACK 1:6? nebo někde ke stažení, placené jsem našel, dík
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|