Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 02.04.2016 13:01 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 29.9.2013
Příspěvky: 221
Bydliště: Černošice
Tak dnes byl díky Tomášovi Návratovi poprvé ve vzduchu. Dost foukal nárazový vítr - na mně moc, tak já si ještě počkám a dneska jsem si jen odlítal již usazený Bristol. Letový projev Fokkera vypadá dobře. Bál jsem se, že to bude rychlejší. Takhle můžu na příště v klidu naložit i zvuk..

Video i s náletem na kameramana (jinak nic moc, nestíhal jsem sledovat zároveň chování letadla a mobil dohromady):



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz

_________________
Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: úte 05.04.2016 17:44 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 29.9.2013
Příspěvky: 221
Bydliště: Černošice
Dneska v krásném skoro letním dopoledním bezvětří jsem si odlétal prvních pět startů (a přistání) - na trávě - bez komplikací, v délkách letu kolem 6 minut.

Akorát když jsem zkusil lehký tříčlánek, tak se mi posunulo o necelý centimetr dozadu těžiště a hned to byl daaaleko větší adrenalin... Nicméně obavy zda tříčlánek při 710KV a vrtuli 12/6 nebude málo byly liché. Naopak projev je při tříčlánku výrazně maketovější a dá se využít skoro celý rozsah plynu (na čtyřčlánek cokoli nad 60% plynu už s maketovkou nemá nic společného).. Takže zjevně uveze v pohodě i dalších 120g chrchláčku z HK..

Resumé:

1. Spotřebu při dané motorizaci na 3S mám cca 170 mAh na letovou minutu, na 4S je to ještě o něco méně. Tj. bohatě stačí 2200 mAh.
2. Těžiště centimetr před náběžkou spodního křídla je na pohodové létání akorát, na náběžce pro ctitele adrenalinu.
3. I na minimálce nemá tendenci nikam padat což je fajn.
4. Hoodně je citlivý na výškovku (ve srovnání se směrovkou a křidélky), budu ubírat i v režimu malých výchylek.
5. Posun podvozku o 2+ cm dozadu je bez problémů, žádná tendence ke kotrmelcům při přistání (a ne že bych sedal vždy čistě). Posun do úplně maketové polohy o dalších 1,5 cm bych nicméně už asi nedoporučil (stejně by tam vadila konstrukce spodního křídla).

Celkově to lítá fakt pěkně, je to živější a obecně citlivější na řízení než můj Bristol podobné rozměrové kategorie. Celkově stavebnice i éro - spokojenost s poměrem cena/výkon (pokud to má trochu vypadat, je nicméně vhodné si pár věcí upravit). Na lítání je to spíš pro mírně pokročilé než úplné začátečníky.

Tím bych tento svůj skoromonolog (s tuším 3mi diskusními výjimkami) uzavřel. Nad Muromcem bude snad více živo.. 0:-)

_________________
Ca.3 2.3m, Fokker D.VII 1200mm, Bristol M1.B 1350mm, Multiplex FunCub, Staudacher 1000mm EPP


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz