Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 13.10.2016 16:15 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2016
Příspěvky: 355
Ahoj, nevím jestli někdo z vás má tenhle model, ale musím to tu zmínit, protože to se jen tak nevidí. Jde o dovážení. Tento motorák přestože má vepředu "mohutný" ZDZ 60 tak v mém případě je potřeba do čumáku přidat 1,5kg olova aby to bylo vyvážené! Netvrdím, že nebude lítat, ale koukám na to jak blázen. 8O
Měl někdo někdy podobný případ s motorákem?

_________________
Jeti DC-16
F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: čtv 13.10.2016 21:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2012
Příspěvky: 1406
Bydliště: Rakovník
Obrázky: 9
jen pro zajimavost kolik je serv v ocasu? jinak teda 1,5kg je fakt dost...

_________________
lítat neumim,ale o to víc mě to baví. :-)


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 14.10.2016 9:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.5.2008
Příspěvky: 1427
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
Nechci se tě nějak dotknout, ale nespletl si se někde? 1,5kg zátěže na čumák mi příjde docela dost.
Těžiště máš dle plánku, návodu, nebo si ho sám počítal?
Kamarád měl kdysi u jednoho podobně velkého éra v manuálu překlep v těžišti a pro změnu to dovažoval kilem olova na zadek.
Přišlo se na to až po prvním startu, vzpínalo se to jako kobyla, ale sedl s tím bez poškození. Teprve když to přepočítal v sw "těžiště", tak přišel na tu blbost v manuálu...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 14.10.2016 13:37 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 311
Bydliště: Tišnov
http://www.lobsti.de/index.php/motorflu ... -dr-400180
tady verze elekro, baterky dává hodně dopředu


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 14.10.2016 13:40 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 311
Bydliště: Tišnov
tady taky něco:
http://www.fluggeil.de/articles.php?article_id=88

Schwerpunkt liegt der SP genau in der Mitte der Angabe = těžiště je uprostřed údaje dle návodu


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 14.10.2016 20:14 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2016
Příspěvky: 355
V ocasu jsou 2 serva po 50ti gramech pro VOP. Ona výškovka samotná není žádný drobek a komplet se servama váží 580g. Ale stejně, výrobce se s tím zřejmně nijak nepáral a s šetřením váhy na ocase si hlavu moc nedělal.
Aviatiku666 v poho, nedotknul ses mě, ale kontroloval jsem to víckrát těžiště je 140-150mm od náběžky, a jelikož je to dolnoploch tak vyvažuji na zádech.

_________________
Jeti DC-16
F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz