Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: ned 06.11.2016 22:21 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
Po třech soutěžních sezónách nastal čas na výměnu stroje.
Stejně jako jsem si zde udělal stavební log o Extře 300 35% od Hangar 9
viewtopic.php?f=15&t=54263
což se mi v průběhu provozu modelu několikrát osvědčilo, když jsem potřeboval dohledat jak jsem co kde řešil.

Zakládám nové téma o další extře.

Diskutoval jsem s kolegy na závodech v česku i zahraničí a moje volba padla na
Extru 300 125" od EF
https://www.lindinger.at/en/airplanes/m ... v2-125-red

O tomto víkendu dorazila takže se do toho postupně pomaličku pustím
pokusím se opět o srovnání v různých aspektech s Extrou od H9 a Sbachem od Pilot RC které jsme v posledních pár letech provozovali.

Neměl jsem zatím příliš času (a s časem budu tentokrát bojovat nejvíce) ale první dojem ze zpracování je skvělý
Více budu přidávat postupně


Přílohy:
14639582_10202354598264226_5987148075222284192_n.jpg
14639582_10202354598264226_5987148075222284192_n.jpg
[ 66.68 KiB | Zobrazeno 5091 krát ]


_________________
Radim
Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: úte 08.11.2016 12:41 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 2.10.2009
Příspěvky: 164
Bydliště: Brno
Ahoj,

gratuluji! Mohl bys pro nás, co procházíme podobným procesem rozhodování o volbě nového akrobata napsat mezi jakými modely ses rozmýšlel a jaké argumenty zvítězily pro volbu EF Extry? Máš představu o budoucím vybavením? Vlákno budu sledovat;)

Díky, Ondra


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: úte 08.11.2016 13:42 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
Tohle je bohužel tak trochu otázka na kterou neexistuje všeobecně správná odpověď a každý si tím musí projít sám a položit si k tomu své pro a proti.
Pokouším se létat soutěžně takže už na začátku této sezóny mi bylo jasné že při mém náletu moje extra 35% od H9 jde do poslední sezóny. takže jsem v podstatě na všech závodech českého F3M i EAC sledoval s čím létá "konkurence". Původně jsem pokukoval po nové extře 35% od H9 ale následně jsem zhodnotil že letový projev 3m je takový no prostě lepší než letadel 2,7. (neplatí pro takové piloty jako je Jirka Šotola který nám to s 2,6 vždy natřel)
No a v třímetrech už se dostupný výběr podstatně zužuje
Extra 300LX a 330 SC od Ivoše Kryla ( velmi hojně používané stroje v F3M i EAC) ale já raději dřevěné modely
SUčko od H9 (nelibí se mi i když letá skvěle)
Letadla od Modelpower (ale já raději dřevěné modely)
A tato extra od EF

Viděl jsem jich lítat docela dost letový projev se mi hodně líbil v přímém srovnání povinných i tajných sestav. Diskutoval jsem s piloty co je letají (Milan Břečka, Jojko Lukáč, Martin Brandmüller,Kamil Mrázik) očumoval jejich vybavení a sledoval chování letadla v ruzných podmínkách které jsme na soutěžích zažili. Nehledal jsem kompromis mezi F3M a Freestyle letadlem. Na Freestyle bude jiný stroj a navíc pro letošek nebyl Freestyle v Intermediate povinný. A jak jsem psal celkový projev této extry v přesné akrobacii v přímém srovnání s mojí H9 35% nebo i 300LX se mému oku líbil více a tak jsem ji zvolil.
Co se týká motoru zvažoval jsem dlouho (DA,3W,MVVS,ZDZ,DLE) dvojvál nebo čtyřvál
nakonec jsem zůžil na dva výrobce a dvojvál protože čtyřvál by se mi sice šíleně libil ale cenově to zase posouvá někam jinam
takže jsem rozhodoval pořízení červené řady 3W nebo ZDZ 180. nakonec protože všichni výše uvedení kteří s touto extrou letají v ní mají ZDZ 180B2 RV-J Champion, a taky díky dobré nabídce na koupi tohoto motoru jsem i já pořídil ZDZ

Co se týká serv tam mám zatím jasno tak na půl
já osobně jsem dlouhá léta velmi spokojen s HS 7955TG neměl jsem s nimi sebemenší problém pořád je používají i někteří další piloti ale jsem trochu na vážkách zda třeba nejít do "novějších" 7950TH a taky tak trochu čekám jaké budou ohlasy na nový "celkovový" Savoxy.

Bohužel to co mi aktuelně chybí nejvíce je čas, navíc nám začíná halová sezóna a je třeba taky začít trénovat takže uvidím jak se s tím přes zimu poperu.Dnes bych se chtěl dostat aspoň k tomu to všechno pořádně vybalit a prohlédnout

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: úte 08.11.2016 20:04 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
Dnes jsem se k tomu na chvíli dostal takže moje první dojmy
Co se týká zpracování není tomu zcela co vytknout naopak třeba provedení potahu folií je zcela bezkonkurenční v podstatě sem nenašel jedinou bublinku - no to se prvním vytažením na sluníčko změní, ale potěší to když vytahnete z krabice něco co nemá vadu pak si říkáte že ta investice za to stála.
Konstrukce hezká a promyšlená - jedna se několikátou verzi takže už i uživateli prověřená edice.
SOP na rozdíl od Extry od H9 nebo všech krillovek vymyšlena jako "nesundávací" vzhledem k tomu že sebou odmítám ty tisíce km za sezónu vláčet vozík a táhnout se někam na EAC 100km v hodině budu muset vymyslet řešení aby byla SOP odejmutelná přesto že mám docela velké auto (Grand Espace se SOP nemám šanci, o převozu v mém městkém vozíku Octavia III si mužu nechat tak maximálně zdát:0))) připraveno je to na klasické hmoždinkáče takže tady se budu muset zamyslet
Příloha:
IMG_0111.JPG
IMG_0111.JPG
[ 52.62 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Vop je na rozdíl od některých jiných 3m připravena pro zástavbu pouze jednoho serva. (je tam možnost umístit i druhé ale vzhledem k tomu že to chci používat pouze na přesnou) to mi vyhovuje
Příloha:
IMG_0112.JPG
IMG_0112.JPG
[ 41.65 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



U extry H9 jsem zpochybňoval uložení VOP pouze na jednu trubku a držení uhlu náběhu pouze šrouby, sice jsem stím za ty stovky startů neměl nikdy problém ale EF extra má na VOP trubky dvě a to mám tak nějak raději- dává mi to pocit jistoty a bezpečí:0))) jistění dvěma jazýčky standart!
Příloha:
IMG_0113.JPG
IMG_0113.JPG
[ 51.7 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Navíc šrouby jsou metrické - juchůůůůů H9 používá whitvort což znamená koupit jiné nařádí a neustále se stresovat aby vám neupadl šroubek do trávy protože druhej se fááákt blbě shání. a nedej bože když si zapomene ten palcovej inbus doma, tak vám kolega na letišti druhej prostě nepujčí a navíc na vás hledí jako na blázna když se ptáš nemáš náhodou 3/4" klíč :0)))

konstrukce křídla standart dvounosníková promyšlená
Příloha:
IMG_0114.JPG
IMG_0114.JPG
[ 79.83 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Křídlo je přípraveno pro tříservové osazení já osadím stejně jako ostatní kolegové serva dvě .... pitchoviny stylu blender ve 2m za ukrutného řevu stovosdmedátky se stím dělat nechystám a bráchovi kterej je lepší pilot jak já to prostě zakážu:0))) kluci to na F3M v tomto gardu používají tak to bude asi dostatečný
Příloha:
IMG_0115.JPG
IMG_0115.JPG
[ 82.03 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Tuhé potahy křídla jsou docela velmi hezky odlehčené .. tady někdo věděl co dělá
Příloha:
IMG_0117.JPG
IMG_0117.JPG
[ 33.26 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Co u letadla v této cenové relaci potěší že výrobce myslel i na přepravu při které se to většinou nejvíc oťuká je že k tomu dodává i obaly křídel,VOP a Trupu ,škoda že už nemyslel na pouzdra pro trubky. Možná to pořeším REVOCem
Příloha:
IMG_0118.JPG
IMG_0118.JPG
[ 154.12 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Součástí jsou i některé vybavení jako přístrojovka a dno kabiny ... to nepoužiju
Příloha:
IMG_0124.JPG
IMG_0124.JPG
[ 55.39 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Dalším nadstartem jsou SFG ... to vzhledem k učelu (přesná) nepoužiju
Příloha:
IMG_0120.JPG
IMG_0120.JPG
[ 44.5 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Laminátové díly podvozku - kalhoty a papuče jsou hezky zpracované, botky jsou tvarované pro podvozek tzn pevně fixovány k nohám podvozku což znamená a všem kdo litají na trávě je jasné že je tam samozřejmě dám a za chvíli stejně budu lítat bez nich. Po té co mi na F3M na Juřince 2015 upadnula ve Free bota což samozřejmě znamenalo totální nulu za celý let ještě pouvažuju zda to co muže z letadla upadnout má jakýkoli smysl.Ale uznávám s botama to letadlo vypadá tak nějak víc sexy
Příloha:
IMG_0121.JPG
IMG_0121.JPG
[ 46.33 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Co ovšem netuším proč výrobci letadel dodávají k modelům figuru Stiga (podobný byl i k Extře H9 ale ten měl aspoň průhledný štítek) no uznejte není ta bráchova pilotka vlevo lepší model????
Příloha:
IMG_0123.JPG
IMG_0123.JPG
[ 68.21 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Podvozek je uhlíkový velmi kvalitně provedený a profilovaný zde jednoznačně palec nahoru proti extře H9 tam byl duralový. Za ty tři roky jsem tam dokupoval jeden duralový a pak jsem dal uhlikový PT a to si o sobě myslím že přistávat docela umím ale uhlík se Vám prostě po stovkách přistání neunaví a nezačne se rozjíždět
Příloha:
IMG_0125.JPG
IMG_0125.JPG
[ 66.62 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Součástí je spousta příslušenství - kuláky,táhla, páky atp . k tomu se vrátím později
Příloha:
IMG_0126.JPG
IMG_0126.JPG
[ 83.25 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Součástí jsou také rúzné spodky trupu pro použítí ruzných typů výfuků (hrnky,mufflery,laďáky) palec nahoru
Příloha:
IMG_0127.JPG
IMG_0127.JPG
[ 66.42 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Konstrukce umožnuje volbu náhonu SOP buď tři dvě až tři serva systémem pull-pull nebo dvě serva vzadu systémem push-pull
za sebe použiju dvě serva vzadu s náhonem push-pull. Já prostě pull pull systém nemám rád. Proč? protože to chce opravdu precizní práci (ne že by mi ta vadila) ale pak přichází s ruznými drobnými nepřesnostmi vůle v krajních výchylkách, dilatace v lankách, přidírání lanek ve výstupech, nutnost použití páky s ložiskem aby se nenamáhala serva nooo ne že by to nešlo ale nemám to rád proto dám serva dozadu na táhla. Nepoužívám pull pull už ani na halovkách a nevidím důvod ani tady
Příloha:
IMG_0128.JPG
IMG_0128.JPG
[ 44.18 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Motorový kryt laminátovy je moc hezky zpracován navíc s vertikální děl. rovinou zde jednoznačně palec nahoru proti extře H9.. co já se toho krytu za ty tři sezóny nasudnával :(((
Příloha:
IMG_0129.JPG
IMG_0129.JPG
[ 50.84 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



SPojovací trubky jsou uhlíkové dnes už naštěstí standart fakt jsme to utírání špinavého duralu nesnášeli černé od něj nebyly jen ruce ale vše čeho se člověk pak chytnul
Příloha:
IMG_0130.JPG
IMG_0130.JPG
[ 51.91 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]



Motorový domek je zvrchu otevřen - palec nahoru
Příloha:
IMG_0131.JPG
IMG_0131.JPG
[ 61.41 KiB | Zobrazeno 4541 krát ]




tot dnes vše

Je třeba uznat že Extra H9 byla daleko daleko více předpracovaná!!!

Měla vlepené panty - zdá se to jako hloupost ale jednak tuto činnost fakt nemám rád a jednak se tím dá docela dost pokazit

Měla hotové páky kormidel - geniální způsob šroubu v kormidle a vlaječek na ně našroubované tato EF extra má standartní sklotextitové páky které musíte zalepit do kormidel, kromě toho že to zabere nějaký ten čas tak se tím dá taky docela dost pokazit zde palec nahoru pro Hangar 9

Na druhou stranu letos v létě jsme dokončovali R3 Revolution od H9 a tam už tento systém nepoužili - nechápu a nepochopím proč někdo opustí něco geniálně vymyšleného ale zase chápu že to stálo výrobce nějaký čas a levnější je přenést to na zákazníka

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: čtv 10.11.2016 20:19 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
Dnes a včera jsem vylakoval několika vrstvami naředěného CH 1200 celý motorový prostor - to proto že ZDZ 180 má z konstrukčních důvodů karburátor dozadu za motorovou přepážku a tam se prostě sem tam nějaké té troše benzínu v trupu neubráníte. mj. tohle byly největší výhody motorů s karbecem pod motorem ale jak jsem už psal dobré zkušenosti ostatních pilotů a dobrá nabídka nakonec zvítězila pro volbu ZDZ.


Co se mi na stavebnicích které jsem v poslední době měl možnost zkusit nelibí jsou osky kol. stejně a podle mě špatně to řeší H9, Pilot RC a taky EF. Jediné kde jsem se setkal s pro mne vyhovujujívím řešení byly osky kol od Krill Model. Problém je následující. Osky jsou hladké a kolo v poloze zajištují stavěcí kroužky které jsou k ose kola přitáhnuty červíky M2 no a protože vibrace jsou opravdu svinstvo červík M2 rád povolí sjede z osky pak se vysune i kolo, za záhadných okolností se protlačí ven i z papuče a za letu vám upadne. Což jsem na vlastní kuži zažil s P3 Revolution od H9 a fakt to není nic super přistávat na jedno kolo protože to v 90% znamená nepěkné škobrtnutí s případnými následky nehezkého potlučení X kg hmotícího letadla. Takže zkušenost velela na konec osek říznout kousek závitu M6 a dát tam matku a kontramatku a vše samozřejmě na Loctite. Samozřejmě závit tak dlouhý aby neumožnil kolu opírat se o hranu boty.
Příloha:
IMG_0138.JPG
IMG_0138.JPG
[ 66.69 KiB | Zobrazeno 4272 krát ]


Příloha:
IMG_0139.JPG
IMG_0139.JPG
[ 87.21 KiB | Zobrazeno 4272 krát ]


Příloha:
IMG_0140.JPG
IMG_0140.JPG
[ 55.54 KiB | Zobrazeno 4272 krát ]



Další věci co se mi nelibí že dodaná kola mají středy bez ložisek, střed je duralový,oska ocelová ale přesto se naskýtají otázky za jak dlouho se to tak asi přidře?

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: pát 11.11.2016 7:23 
Mazák
Mazák

Registrován: 2.3.2012
Příspěvky: 2714
Bydliště: Ústí nad Labem
RadimHnilica píše:
za jak dlouho se to tak asi přidře?
No - ta jedna osa vypadá nějak přidřeně už teď, neprotočila se Ti nějak v univerzálce?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: pát 11.11.2016 9:25 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
Nevím musím se na to podívat pořádně včera jsem si nevšimnul

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: ned 13.11.2016 14:42 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
Jak jsem už uváděl někde výše u EF se musí vlepit panty do kormidel. A stejně tak páky kormidel. Né že by to bylo něco složitého ale zabere to přeci jen nějaký ten čas. a já tuto činnost prostě nemám rád takže za mne palec nahoru pro H9 kde byly panty již vlepeny. A páky kormidel byly řešeny dle mne geniálním řešením šroubu s "vlaječkami". Na vlepení pák do kormidel se dá taky celé letadlo pohřbít pokud nejsou osy otáčení tak kde být mají.

Před vlepením si otočné části pantů namažu aby se případné vtlačené lepidlo nepřilepilo
Příloha:
IMG_0141.JPG
IMG_0141.JPG
[ 71.78 KiB | Zobrazeno 4000 krát ]



Lepím epoxy 1200, lepíval jsem i rychlejším ale při počtu pantů zde jsem zvolil pomalejší epoxid aby bylo dostatek času. Lepíval jsem také purexem, který zajištoval vypěnění v otvoru kolem pantu ale neměl jsem rád to věčné otirání lepidla které se tlačilo ven z otvoru pro pant
Příloha:
IMG_0142.JPG
IMG_0142.JPG
[ 74.71 KiB | Zobrazeno 4000 krát ]



Výchylka VOP
Příloha:
IMG_0143.JPG
IMG_0143.JPG
[ 104.29 KiB | Zobrazeno 4000 krát ]



Páky dodává výrobce tak jak mu vypanuly z frézky takže je potřeba začistit aspoň hrany ať to trochu vypadá a dát ji nějakou barvu
Příloha:
IMG_0144.JPG
IMG_0144.JPG
[ 37.44 KiB | Zobrazeno 4000 krát ]


Příloha:
IMG_0146.JPG
IMG_0146.JPG
[ 60.45 KiB | Zobrazeno 4000 krát ]


_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: úte 27.12.2016 18:19 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
Tak dlouho sem se skrze další pracovní ale třeba i haloletecké a vánoční činnosti k extře nedostal. Dnes sem si však chvíli hrál i s extrou.

Většina kolegů kteří EF modely provozují mě upozorňovali že původní osky kol jsou totální bláto a tak jsem se rozhodl neprošlapávat prošlapané a osky vytočil nové nevím jestli kvalitnější ale alespoň z oceli o které vím její vlastnosti "teda alespoň ty co mi v hutním materiálu řekli že by je mohla mít" :0)))))
Příloha:
IMG_0559.JPG
IMG_0559.JPG
[ 79.65 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]



Chvíli jsem přemýšlel jakými servy extru osadím brouzdal jsem weby četl receznce a nakonec jsem se rozhodl pro své dlouholeté prověřené Hitec 7955TG a protože tuhle extru dělám vyložené na přesnou bude jich tam "pouze" 9ks včetně ovládání motoru.Protože zkušeností velí že na servu plynu se nesmí šetřit jak to většina modelářů většinou praktikuje.
Příloha:
IMG_0560.JPG
IMG_0560.JPG
[ 67.9 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]



tam kde musím kabely rozpojovat nahrazuju servo konektory konektory MPX
Příloha:
IMG_0565.JPG
IMG_0565.JPG
[ 85 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]


Příloha:
IMG_0647.JPG
IMG_0647.JPG
[ 89.51 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]


Příloha:
IMG_0651.JPG
IMG_0651.JPG
[ 88.49 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]


Jak je vidět na fotu nahoře veškerou kabeláž dávám do opletů tentokráte koupených na Hobbykingu

Usazení serv do VOP je vcelku standart teda až na to že konstruktér nějak nedomyslel že šrouby k servu bude potřeba taky něčím zašroubovat :0)) no nakonec se podařilo ...ufff ale v některé okamžiky bych vraždil
Příloha:
IMG_0641.JPG
IMG_0641.JPG
[ 53.98 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]


Příloha:
IMG_0642.JPG
IMG_0642.JPG
[ 54.68 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]


Příloha:
IMG_0645.JPG
IMG_0645.JPG
[ 41.37 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]



Taky mi trochu vadil otvor který je konstrukčně určen pro vyvedení kabelu k servům VOP. Nějak konstruktér zapomenul na rozdíl např od extry H9 že kabel při přepravě musí být jinde než zapadnutý na dně trupu protože pak se fakt blbě loví zpět takže jsem použil řešení které bylo na Extře H9 a vyfrezéval přepážku do které se kabel po rozpojení zastrčí
Příloha:
IMG_0652.JPG
IMG_0652.JPG
[ 49.26 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]


Příloha:
IMG_0653.JPG
IMG_0653.JPG
[ 35.36 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]



Nádrž v tomto případě na rozdíl od extry H9 nebyla součástí takže jsem objednal nádrž od HobbyStar 2L PET čtverhranná láhev s hliníkovým elox víkem, nelíbíla se mi na ní pouze použitá hadice k bimbátku a tak jsem ji vyměnil ža žlutou 6mm tygonku
Příloha:
IMG_0495.JPG
IMG_0495.JPG
[ 61.69 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]


Příloha:
IMG_0654.JPG
IMG_0654.JPG
[ 105.32 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]



Nemám zcela rád plnící ventily většinou se časem opotřebuje těsnění a pak je na benzín v trupu zaděláno takže používám jen plnící špunty tentokrát také od Hobby Star
Příloha:
IMG_0655.JPG
IMG_0655.JPG
[ 50.89 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]



Na závěr první uložení motoru zvolil jsem ZDZ 180B2-RVJ Champion
Příloha:
IMG_0656.JPG
IMG_0656.JPG
[ 96.29 KiB | Zobrazeno 3510 krát ]


_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: čtv 29.12.2016 19:12 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 14.10.2014
Příspěvky: 205
Bydliště: Podkriváň SR
Obrázky: 4
RadimHnilica píše:
Nádrž v tomto případě na rozdíl od extry H9 nebyla součástí takže jsem objednal nádrž od HobbyStar 2L PET čtverhranná láhev s hliníkovým elox víkem, nelíbíla se mi na ní pouze použitá hadice k bimbátku a tak jsem ji vyměnil ža žlutou 6mm tygonku
Příloha:
Příloha IMG_0495.JPG je dlouhodobě nedostupná.

Ja odobne by som pre benziňák bimbátko nedával....použil by som buď plstený alebo takýto plastový filter.....
Příloha:
palivový filter do nádrže.jpg
palivový filter do nádrže.jpg [ 1.41 KiB | Zobrazeno 3295 krát ]

ten plastový filter je trocha ľahší na rozdiel od plsteného tak som ho zaťažil kovovou /dá sa aj mosadznou/maticou M6...
Příloha:
GOPR1098.JPG
GOPR1098.JPG
[ 21.68 KiB | Zobrazeno 3295 krát ]



Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 9:01 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
ahoj díky za příspěvek, určitě i ostatní budou rádi když doplníš proč bys kovové bimbátko pro benziňáky nedoporučil ?

ad. Plstěný filtr - tím už sem si prošel jejich výhodou má být že eliminují pěnění paliva v nádrži a tím zabrání případnému nasátí bubliny jejich obrovskou nevýhodou je že se z plsti uvolňují chloupky které časem ucpou sítko walbra a tím dojde k zastavení motoru.

ad. Plastové bimbátko to jsem nikdy nezkoušel ale problém vidím právě v jeho hmotnosti potřebuji aby motor sál ve všech letových režimech

naopak s kovovým bimbátkem jsem nikdy žádné problémy neměl prostě funguje přesně tak jak má .

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 9:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2012
Příspěvky: 1406
Bydliště: Rakovník
Obrázky: 9
Ono to plastove v sobe nejake zavazi ma. Ja ho pouzivam a spokojenost.

_________________
lítat neumim,ale o to víc mě to baví. :-)


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 17:42 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 14.10.2014
Příspěvky: 205
Bydliště: Podkriváň SR
Obrázky: 4
RadimHnilica píše:
....ostatní budou rádi když doplníš proč bys kovové bimbátko pro benziňáky nedoporučil ?


No však na to si si sám práve odpovedal.....

RadimHnilica píše:
ad. Plstěný filtr - jejich výhodou má být že eliminují pěnění paliva v nádrži a tím zabrání případnému nasátí bubliny


Toto sa s kovovým obyčajným bimbátkom dosiahnuť nedá.....v hadičke /aj pri volnobehu na zemi/ sa vždy budú objavovať bubliny a to bude vytvárať efekt že ti niekde hadička nasáva falošný vzduch...pri lietaní docieliš nepravidelný chod motora....

RadimHnilica píše:
Plstěný filtr - jejich obrovskou nevýhodou je že se z plsti uvolňují chloupky které časem ucpou sítko walbra a tím dojde k zastavení motoru.


A kôli tomu uvolňovaniu chĺpkov som ti pridal tú druhu možnosť s plastovým filtrom.....

RadimHnilica píše:
ad. Plastové bimbátko to jsem nikdy nezkoušel ale problém vidím právě v jeho hmotnosti potřebuji aby motor sál ve všech letových režimech

A práve preto som ti ukázal tú druhú fotku na ktorej je dobre vidieť zvečšenie závažia.......ja som to skúšal na sucho a aj s plnou nádržou....filter s hadičkou sa pohybuje perfektne... presne tam kde chceš.....

Ja osobne ťa nechcem poučať...máš určite nalietané viac hodín s benziňákmi ako ja.......ja som lietal zatial iba s nejakými kroviňákmi
Příloha:
26042015104.jpg
26042015104.jpg
[ 145.7 KiB | Zobrazeno 3164 krát ]

Příloha:
26042015105.jpg
26042015105.jpg
[ 90.73 KiB | Zobrazeno 3164 krát ]


...a niekoľko žhavíkov ale.....keď tak troška logicky uvažujem tak......rozobral som už niekoľko motorových píl a kroviňákov a....
Příloha:
GOPR1686.JPG
GOPR1686.JPG
[ 102.86 KiB | Zobrazeno 3163 krát ]


v každom jednom sa nachádza v nádrži plstenný alebo plastový filter..../prečo asi???/....nestretol som sa ani raz s motorovou pílou ktorá by mala v nádrži obyčajné kovové bimbátko......


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 18:55 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
Ona je to s tou penou taková spis teorie s předchozí extrou mám kolem tisíce tréninkových a soutěžních letu zastavení motoru jsem zažil jednou díky silnému větru a nízkému volno běhu při tajné sestave na f3m na jurince jinak ani na dalších motorech 4x 116ccm problém nikdy nebyl letos na EAC v suché bylo v tajné fakt moooc kopanych vykrutu a problém nebyl. Proto se neobavam problému ani nyni

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC EXTRA 300 V2 125" Extreme Flight
PříspěvekNapsal: pát 30.12.2016 18:57 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
Každopádně díky za zkušenosti o tom tahle diskuze je takže jsem rad za každou připomínku a zkušenost druhých

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz