Zajímavé to těžiště... motor máme stejný, serva v ocase mam taky to co ty.
Kužel mám jiný, plastový, ale lehcí než dodávaný ve stavebnici
Vyvažoval jsem s vrtulí APC 22x10E (nevážil jsem, ale je hrozně těžká..co si vybavuji, četl jsem někde že váži cca170-190g)
Těžiště s baterkou (poměrně lehká na tu kapacitu) v poloze na fotce vycházelo přesně do středu trubky.
https://www.bighobby.cz/www-bighobby-cz ... 6S-35C-70CNyní používám vrtuli 22x10E new od PT (váha cca 70g) a těžiště jsem nezkoušel, ale ani jsem neposouval baterku.
Váha letadla s APC bez baterek byla necelých 4200g.
Letadlo klesá, (břicho i záda stejně), ale nepřijde mi to výrazně nepříjemné, spíše naopak. Toto klesání spíše přisuzuji rychlosti letu v tomto režimu (typicky pomalý let, nebo vytracení rychlosti se staženým plynem a brzdění vrtulí 22).
Samotné klesání mi přijde spíše akorát a využívám ho ke kontrolovanému sestupu třeba při průletech na zádech kousek nad zemí (rozuměj třeba v 1m přes letiště
)
(nemusíš řídit na obě strany..na jednu klesá letadlo a ty ho jen srovnáš vždy proti klesání ... doufám, že rozumíš
)
Při letu na půl plynu a víc si toto chovaní ale nevybavuji (vážně teď nevím
)..., ale udělám pomalý výkrut (3s. a víc) a korigovat horizont musím jen velmi neznatelně (spíše to rovnám, aby to prostě vypadalo hezky pro oko). Při výkrutu do 2s. snad to ani nemusím rovnat, nebo si nevybavuji, že bych to rovnal.
Neřekl bych v žádném případě, ale že to "docela klesá" jak píšeš ty