Autor |
Zpráva |
dratek
|
Napsal: stř 26.05.2021 21:26 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 8.8.2017 Příspěvky: 996 Bydliště: JABLONECKO
|
Jo Miro-V i na to jsem pomýšlel.Syn ma drona docela silnýho ale i drahýho a moje Alpha sedí na smrku v celkem hustém zalesnění takže vynést silon mezi stromy nejde.Taky jse přemýšlel o nějakém lukostřelci ale zatím nic,ani žádný stromolezec není.Včera tady bylo šílené krupobití s bouřkou tak se zítra půjdu podívat zdali se něco neudálo ale krup bylo tolik a ve velikosti fazolí že možná už bude Alpha nadrcená
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Linj
|
Napsal: úte 01.06.2021 20:01 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 20.5.2021 Příspěvky: 147 Bydliště: Brno
|
Tak po výměně serv pro křidélka dnes odpoledne luxusní polítání. Domů mě vyhnal až soumrak.
Přílohy: |
IMG_20210601_205100.jpg [ 208.66 KiB | Zobrazeno 4049 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
PepikW
|
Napsal: stř 25.05.2022 21:53 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 22.7.2020 Příspěvky: 9 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Ahoj Alfisti! Oživim téma, od minulého týdne létám s Alfou 1500 M2. Je to moje první éro s křidélky, tak byl první let trochu kostrbatý, než jsem si to trochu osahal a dotrimoval. Jinak úžasný, hlavně plachtění i když zatim bez termiky. A samozřejmě jsem skoro pokaždý na přistání dlouhej ... s, i bez klapek (flaperonů), ale to nevadí, za "gumáčky" jsem se kdysi naběhal víc. Verze M2, s podvozkovým kolečkem, má spojku křídla z karbonový trubky, takže vzepětí je nula. Něco snad dělají winglety, ale za letu musím hodně korigovat křidélky (v neděli za mírného větru cca.1-2m/s výrazně). Sice mi to nijak nevadí, řízení mě baví, ale napadlo mě, co by to udělalo při ztrátě signálu. Mám na vysílači (Futaba T10J) nastaveno Fail/Safe - motor 15% (míň nejde) a směrovku do zatáčky (samotná tedy moc nezatáčí). Dneska navečer jsem zkusil ve větší výšce na 1/4 plynu lehký náklon a pustit páčky, co to udělá. Alfa způsobně opisovala veliký oblouk, ale náklon neustále pomalinku rostl a rychlost se zvyšovala, takže to vypadalo, že bez zásahu by spirála končila v zemi. Pokus na opačnou stranu dopadl stejně. Při plachtění je to trochu lepší, ale stejně by havarovala. Vzepětí asi nezvětšim, musel bych říznout trubku a vložit kus drátu. Nepomohlo by posunout těžiště trochu dopředu, aby byla výškovka vytrimovaná trochu k sobě? Nebo je to prostě "vlastnost", která se bude hodit, jestli se naučim na zádech, a nemám to řešit?
|
|
Nahoru |
|
|
BoBik_CZ
|
Napsal: čtv 26.05.2022 6:45 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.2.2016 Příspěvky: 501 Bydliště: Frýdek-Místek
|
PepikW píše: Ahoj Alfisti! Oživim téma, od minulého týdne létám s Alfou 1500 M2. Je to moje první éro s křidélky, tak byl první let trochu kostrbatý, než jsem si to trochu osahal a dotrimoval. Jinak úžasný, hlavně plachtění i když zatim bez termiky. A samozřejmě jsem skoro pokaždý na přistání dlouhej ... s, i bez klapek (flaperonů), ale to nevadí, za "gumáčky" jsem se kdysi naběhal víc. Verze M2, s podvozkovým kolečkem, má spojku křídla z karbonový trubky, takže vzepětí je nula. Něco snad dělají winglety, ale za letu musím hodně korigovat křidélky (v neděli za mírného větru cca.1-2m/s výrazně). Sice mi to nijak nevadí, řízení mě baví, ale napadlo mě, co by to udělalo při ztrátě signálu. Mám na vysílači (Futaba T10J) nastaveno Fail/Safe - motor 15% (míň nejde) a směrovku do zatáčky (samotná tedy moc nezatáčí). Dneska navečer jsem zkusil ve větší výšce na 1/4 plynu lehký náklon a pustit páčky, co to udělá. Alfa způsobně opisovala veliký oblouk, ale náklon neustále pomalinku rostl a rychlost se zvyšovala, takže to vypadalo, že bez zásahu by spirála končila v zemi. Pokus na opačnou stranu dopadl stejně. Při plachtění je to trochu lepší, ale stejně by havarovala. Vzepětí asi nezvětšim, musel bych říznout trubku a vložit kus drátu. Nepomohlo by posunout těžiště trochu dopředu, aby byla výškovka vytrimovaná trochu k sobě? Nebo je to prostě "vlastnost", která se bude hodit, jestli se naučim na zádech, a nemám to řešit? Co to znamená, že motor na méně než 15% nejde? To jako, že ho nemůžeš vypnout? Jinak u větroňů nastavuju failsafe tak, že dám plné brzdy. Vypnutí motoru je u failsafe samozřejmostí.
|
|
Nahoru |
|
|
PepikW
|
Napsal: čtv 26.05.2022 7:54 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 22.7.2020 Příspěvky: 9 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
"Co to znamená, že motor na méně než 15% nejde? To jako, že ho nemůžeš vypnout?"
Při nastavování Failsafe dávám ovladač do požadované polohy (páčku motoru stáhnu dolu) a potvrdim/uložim. Píše to pak u f/s 15%. Zkusim to doma, nasucho, třeba se vypne úplně. Jinak samozřejmě páčkou to normálně funguje a rozběh mám nastavený při 8% (polohy páčky).
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|