No on to byl takový veselý večer. Minule jsem s Alfou praštil, protože sem byl blbej. Chtěl jsem těsně nad zemí udělat otočku a přistát k noze, pádovka po křídle, čumák do země. Ohnul jsem osičku a tak jsem doma narychlo našel osičku vytaženou ze staré cdromky, utáhnul do motoru, vše slepil, sestavil a druhý den šel lítat. Osička v motoru nebyla "přesná",ale držela.
Na poli jsem zkusil, že se vše hýbe,ale jelikož jsem mazák
, tak jsem nezkontroloval co se hýbe a kam. Odhodím letadlo a ejhle, prohodil jsem kanály směrovky a křidýlek. Oboje bylo v ještě reversu. Takže jsem byl opravdu hooodně rád, že jsem s tím přistál - byla to zatím největší makačka na mozek při lítání...
Po přistání jsem opravil kanály, zkontroloval a odletěl. První baterii (2S) jsem vylítal, Alfa krásně plachtila, pak jsem vyměnil baterii za novou 3S (s tou Alfa stoupá prakticky kolmo) a šel nahoru. Ve 300m (mám výškoměr), sem letadlo sotva viděl a zaslechl takový divný zvuk od motoru. Myslel jsem si, že se mi kabely od výškovky zamotaly do motoru a jsou urvaný, protože alfa tak nějak divně "klesala", motor se netočil. Měl jsem naštěstí dost času zkoušet všechny páky co funguje a co ne a cca po 100m houpavého letu jsem "asi" pochopil co se stalo. Takže stačilo potlačil a alfa krásně přistála.
Na zemi jsem zjistil, že osička se vyrvala z motoru a celý předek odlítnul pryč. V těch 300m jsem to vůbec nezaregistroval a to jsem na letadlo čuměl
.
1/2hod jsem zkoušel hledat vrtuli,ale pak jsem to vzdal, plocha je obrovská a ten den, jsem si už všechno "štěstí" vybral tím, že jsem alfu totálně nerozflákal.
Na grafu z výškoměru je krásně vidět 100m klesání jako kdyby jsem letěl po vlnách [:)], pak jak jsem začal permanentně potlačovat šla dolů celkem rovně...