sphincter píše:
Tyto pocity jsem měl asi před měsícem, kdy jsem si jako úplný začátečník zakoupil stejný model. Od výroby jsem měl ovládání směrovky a výškovky zapojené na levý knipl !!! pokud to máš také tak, je třeba provést úpravu: pravý knipl motor+směrovka, levý knipl výškovka. Dále jsem s letadlem běhal jak s drakem a po vypuštění z ruky jsem hned moc přitáhl výškovku což samozřejmě znamenalo pád. Proto radím před letem zkontrolovat výchylku S+V - v klidu nastavit doprostřed, pevně se postavit, chytit letadlo za trup, dát plný plyn a hodit jej před sebe, ne moc vzhůru spíš rovně před sebe. Teď bacha !! Pokud je ledlo jakžtakž seřízené tak bude přiměřeně stoupat a bude třeba jen trochu zkorigovat směr směrovou. No a začne pravý adrenalin - boj s letadlem ve vzduchu. Good-luck
No nevím proč by měl předělavat to řízení třeba mu bude takto vyhovovat.Já létám mode 4 tj levý knypl motor,křid pravý výšk,směrovka pro mnoho lidi nepochopitelné nevím proč v mém okoli takto létá pár lidí ale většina to má naopak.Záleží kdo ho bude učit
_________________
Arrow 3D 350W Dualsky (3D akrobat)
Fokker DR.I 200W Bidamotor (polomaketa Great Planes)
Elektrovětroň 2200mm 450W Dualsky
http://galerie.rcserver.cz/index.php