Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Beta po nárazu nejde spárovat
PříspěvekNapsal: čtv 18.02.2016 9:51 
Nováček serveru
Nováček serveru

Zdravím. Jsem úplný letecký začátečník a mám Betu 1400.

Když betu připojím na baterku, začne pípat. Po zapnutí vysílačky pípání ustane a betu můžu ovládat. Nikdy jsem betu nepároval, dostal jsem ji po bráchovi. A protože jsem úplný začátečník (jen tři pokusy o let), tak jsem ji při posledním pokusu poměrně radikálně zapíchnul po střemhlavém letu do kupky hnoje.

A nyní můj problém. Po nárazu do země začala beta pípat, jako kdybych měl odpojenou vysílačku a ani na vysílačku nereagovala. Tak jsem se ji pokusil podle manuálu zpárovat (několikrát), ale spárovat mi nejde (dioda na přijímači bliká, ale nepřestane blikat i když dělám kroky, které jsou v manuálu). Myslíte, že nárazem mohl umřít přijímač a mám koupit nový? Krabička přijímače šla otevřít celkem v pohodě a v ní vypadá všechno OK, nikde žádný viditelný defekt. Po pokusu o spárování se všechny křidélka, směrovka, výškovka vychýlili do maximální polohy a tak zůstaly.

A ještě jednu radu prosím, doporučte mi nějaké lepidlo na ten polystyren. Po tom nárazu mi praskl čumák, tak to chci zkusit slepit (i když trochu pochybuji, že to půjde).

Předmět příspěvku: Re: Beta po nárazu nejde spárovat
PříspěvekNapsal: čtv 18.02.2016 10:18 
Mazák
Mazák

Obrázky: 1
Dnes se BETA 1400 jako RTF prodává s CADET 4 (2.4GHz).
http://rckane.cz/rc-letadla/1707-rc-letadlo-beta-1400-m1-rtf-4k-24ghz-brushless.html?gclid=CJeM6_n5gMsCFQjmwgod_9sPTA
Ta starší však může být s jinou RC soupravou (2.4GHz).
- Tohle je o sestavení nového. Dost věcí se ti může hodit i pro opravu.
http://www.rcnoviny.cz/2011/03/build-log-beta-1400/
- K prasklému čumáku sem dej nějaké foto. Předpokládám, že víc lidí ti doporučí nějaké postupy.