jio
|
Napsal: pon 15.08.2016 13:26 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 19.8.2005 Příspěvky: 4946 Bydliště: Šternberk, ČR Obrázky: 0
|
Nabito je 4.2V na článek.
|
|
Nahoru |
|
|
ago-56
|
Napsal: pon 15.08.2016 13:56 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 22.4.2014 Příspěvky: 1114 Bydliště: ostrava-svinov
|
Podle mně je baterka v háji.reklamuj ji.
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: pon 15.08.2016 15:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Moc tu baterku vybíjíš. Kolik minut jsi "dával" s předchozí baterkou? Kolik do akumulátoru nabiješ?
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
corsair
|
Napsal: pon 15.08.2016 15:33 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 7.1.2007 Příspěvky: 4172 Bydliště: KLADNO Obrázky: 1
|
jeden článek to má za sebou ...ten co má po letu 2,86 V.... tedy regulátor to vyhodnotí jako celkový pokles napětí a odpojí aku, ta se trochu vzpamatuje ,regl ji opět zapojí a to stále dokola-tudíž pokud necítíš chybu u sebe reklamuj aku.
_________________ Pravda začíná tam kde končí signál České televize. Nevěřím ničemu, co vláda říká.
|
|
Nahoru |
|
|
Klot
|
Napsal: pon 15.08.2016 19:12 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 1.5.2007 Příspěvky: 29
|
Jio: napeti baterie je 11.1V, tudíž naplno nabitá je pri 3,7 na článek. Svejk: kolem 20 minut, notabene píšu, že i po tom kolapsu má 9,9V. Corsair: já si to taky myslím, jen jsem se chtěl ujistit. Baterka je nová, prodali mi ji nabitou a udělala to hned - jenže jsem ji nekontroloval a nejdřív jsem si řekl, že byla asi nabitá málo. Já ji nabíjel jen jednou a dneska podruhY. Teď to půjdu znovu prubnout. Díky za názory a rady.
Odesláno z mého Lenovo A6000 a podpis odstraním
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: pon 15.08.2016 19:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Klot píše: ... napeti baterie je 11.1V, tudíž naplno nabitá je pri 3,7 na článek...
Jak jsi na to proboha přišel? Těch 3,7V/čl. je jmenovité napětí a plně nabitá má mít 4,2V/čl. tedy 12,6V. Čím to nabíjíš? Nabíječka by měla nabíjení ukončit sama při těch 12,6V.
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: pon 15.08.2016 20:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Při 9,9 V je baterie úplně vybitá. Článek, který má po odpočinutí 2,86 V je "podvybitý", možná úplně zničený. Plně nabitý článek má 4,2 V, jak psáno výše.
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
bv9
|
Napsal: pon 15.08.2016 20:21 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.9.2013 Příspěvky: 285 Bydliště: Břeclav
|
Když mi rádio hlásí pokles baterie pod 11V, jdu pomalu na přistání. Větší vybití baterii nedělá moc dobře
_________________ Sky Surfer,XENO,FunCub,Sky Cruise,Bixler II,Blazer,FrSky TARANIS-plus
|
|
Nahoru |
|
|
Klot
|
Napsal: pon 15.08.2016 20:56 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 1.5.2007 Příspěvky: 29
|
Lark: píšou to na té baterií, 11,1V. Já tomu houby rozumím, umim akorat lítat a ještě ne moc. Nabízím přes Equilibrium mini V2. Tak já ji Teda nechám nabíjet dokud se nevypne. Ale kupoval jsem ji novou presne před 14 dny, to by se snad neměla stihnout podvybit.
Odesláno z mého Lenovo A6000 a podpis odstraním
|
|
Nahoru |
|
|
bv9
|
Napsal: pon 15.08.2016 21:15 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.9.2013 Příspěvky: 285 Bydliště: Břeclav
|
No pokud lítáš do doby, než tě odpojí regulátor, je podvybito a na problém zaděláno. Proto je dobré pořídit do éra pípák, který napětí pohlídá a dá ti signál, kdy už je čas přistát. Je to položka za stovku a zachrání několik dalších do budoucna. Něco takového https://eshop.reichard.cz/lipo-alarm-2- ... apeti.html
_________________ Sky Surfer,XENO,FunCub,Sky Cruise,Bixler II,Blazer,FrSky TARANIS-plus
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: pon 15.08.2016 21:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Na té barerii je právě jmenovité napětí, nikoli koncové napětí při plném nabití. Doporučil bych ti pročíst si ten manuál od nabíječky alespoň od str.3 "Program pro lithiové (LiIo, LiPo/LiFe) akumulátory", případně si o LiPol akumulátorech něco nastudovat. Na zničení akumulátoru stačí i to jedno podvybití.
|
|
Nahoru |
|
|
Klot
|
Napsal: pon 15.08.2016 22:28 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 1.5.2007 Příspěvky: 29
|
Já to četl asi 50x, fakt, ale nějak jsem to nepobiral. Snad jsem pochopil správně postup - nastavíme typ Li-po, počet článků, a pak jsem vybral 2,0A a 12,6V (protože to bylo nejblíž těm 11,1). Snad je to OK - teď mi nabíječka pise, že Full a na jednotlivých článcích je 4,12; 4,12 a 4,15.
Odesláno z mého Lenovo A6000 a podpis odstraním
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: pon 15.08.2016 23:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Jo, teď už je baterka nabitá . Klot píše: Já to četl asi 50x, fakt, ale nějak jsem to nepobiral. Tak proč nezačneš s něčím jednodušším:
Přílohy: |
vzdelavaci.jpg [ 21.81 KiB | Zobrazeno 1872 krát ]
|
|
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|