Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Cessna
PříspěvekNapsal: pát 12.07.2019 17:26 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 12.7.2019
Příspěvky: 27
Bydliště: Kaplice (okr. Č.Krumlov)
Potřeboval bych poradit. V modelářském létání jsem začátečník. Před časem jsem dostal darem novou Cessnu, již nevím označení, ale rozpětí cca 110 cm, střídavý elektromotor, 18A regulátor. A samozřejmě jako nezkušený jsem to při prvním letu poslal k zemi a stálo mě to kolem 1000,- Kč (křídlo, regulátor). A tak jsem to opravil a poslal jsem to k zemi znova, ale tentokrát jsem vše opravil svépomocí. Akorát jsem musel koupit nový motor. Zlomila se hřídelka. A tak šlo éro k ledu a na delší dobu jsem na to zanevřel. Ale v poslední době jsem se malinko školil a trénoval na PC. A dospěl jsem k závěru, že to asi už dám. Napřed jsem si vybral louku s vysokou trávou a zkusil jsem ho zalétnout bez motoru a vysílačky až jsem ho docela slušně doladil a odhodlal jsem se na let s rádiem a s motorem. A šlo to. docela slušně jsem si zalétal až do doby než se mi nejspíš zasekla výškovka a já to nestačil vybrat a byla rána. Hřídel motoru opět praskla a nějaké drobné šrámy, které jsem opravil. Původně jsem si myslel, že odešel zase i regulátor i když bezpečně vím, že jsem před nárazem vypnul motor, jelikož éro na nic nereagovalo. Později jsem zjistil, že vypadl, asi tím nárazem, konektor od regulátoru z přijímače. A po nasazení vše fungovalo až na motor. Ten měl ale prasklou křídel a tak jsem myslel, že to bude tím.