Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 29.10.2008 18:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.7.2005
Příspěvky: 19102
Tak proč to nedorovná trimem křidélek?

_________________
ICQ 638556901


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Manual
PříspěvekNapsal: stř 29.10.2008 18:10 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.10.2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Praha
Taky nechapu manual kde je uvedeno, ze baterie ma bejt za motorem.

Pokud ji tam umistim, pak model nedostanu nahoru i na max. vyskovce.
Taky mam pak problem s vyvazenim.

Tedka mam baterii umistenu pod kridlem(namisto rx) a za motorem prijimac.

Tedka to jede nahoru no tezko se to ovlada - je to strasne citlivy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Manual
PříspěvekNapsal: stř 29.10.2008 18:40 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 8.1.2007
Příspěvky: 126
Adamus píše:
Taky nechapu manual kde je uvedeno, ze baterie ma bejt za motorem.

Pokud ji tam umistim, pak model nedostanu nahoru i na max. vyskovce.
Taky mam pak problem s vyvazenim.

Tedka mam baterii umistenu pod kridlem(namisto rx) a za motorem prijimac.

Tedka to jede nahoru no tezko se to ovlada - je to strasne citlivy.


Človíčku ty hážeš baterkou po éru sem tam, to je k ničemu. Tady to asi nevyřešíme.
Ideální by bylo požádat někoho zkušenýho na letišti ať ti to zkoukne. Vezme to do ruky a bude mu hned jasno, která bije. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 29.10.2008 18:54 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.7.2005
Příspěvky: 19102
První co musí udělat vyvážit podélně éro tak aby při podepření pod těžištěm na křídle(hlavní nosník-1/3 hloubky křídla-zde cca 8Omm od náběžky) byla osa trupu vodorovně.To je základ. Ještě mě napadá zda máš dobře vyosený motor. Tomu by odpovídalo to padání po levým křídle.Při pohledu od ocasu k čumáku musí být motor vyosen vlevo a při pohledu z boku na éro dolů. A to celkem znatelně.Pokud by byl rovně éro se vzpíná a má tendenci se přetáčet na levý křídlo(pokud mě paměť neklame)i když je těžiště ok-a to je je to špatně.Taky to může dělat velký náběh křídla(vzpínání)-ale u stavebnice by to mělo být ok. :wink:

_________________
ICQ 638556901


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 29.10.2008 19:04 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 12.3.2008
Příspěvky: 73
Bydliště: Ostrava
najdi někoho zkušeného v okolí, to bude rychlejší cesta a bezpečnější.
Ono to vypadá že úhel nastavení křídla nebude jak má, a ten má co do činění s těžištěm, zhruba řečeno čím větší úhel, tím může být těžiště vepředu a čím menší úhel tím muže být těžiště vzadu.
Teorie je popsána myslím u Hořejšího.
Sám jsem to řešil, pokud tohle není vpořádku tak letadlo dovede dělat psí kusy.
Pokud máš hlavní křídlo v nule a dáš dopředu těžiště tak to dobře nepoletí,musíš ten úhel náběhu zvětšit, a naopak.
...a nebijte mně za špatné termíny...

ono na dálku je to těžký určit, to chce vidět co to dělá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 29.10.2008 19:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.7.2005
Příspěvky: 19102
Pokud mě paměť nešálí tak u toho EG je křídlo zastrčeno přesně ve výřezu a nikam s ním nepohneš(nepodložíš)-takže pokud proběhla stavba ok musí být přesně v úhlu.Já bych to viděl na to vyosení motoru a špatné těžiště- někdy stačí posunout baterku o pár mm a už se to kácí na přípravku dopředu nebo do zadu.Není možný mít baterky o dvacet cm vzadu než doporučuje výrobce-to by tam musel mít motor z olova.-nesmysl. :roll: :roll: :roll:

_________________
ICQ 638556901


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 29.10.2008 19:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2008
Příspěvky: 1287
Bydliště: Lučenec
Adamus
no nejaké foto do kabiny by možno bodlo

_________________
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=309


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 30.10.2008 9:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.5.2008
Příspěvky: 1659
Bydliště: Lanškroun
A bydliště taky :wink:

_________________
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=307&amode=


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 30.10.2008 11:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 11.5.2008
Příspěvky: 606
Bydliště: Letiště Lupenice a Dvořisko
U EGE se mi stava ze mam vymacklou diru stredovou trubku v jednom kridle hlubsi (zajede tam asi o 3 cm vic) nez ve druhem a pak to taky tahne na stranu.

Idealni je si udelat na trubce znacku kde je stred a tu si hlidat.

Tom

kribo píše:
letadlo musí být vyvážené i podle podélné osy, někdy stačí vložit o pár milimetrů baterky ke straně a už musím trimovat směrovku (u E.Trener) a proto mám risku kam přesně příjdou.
Podepři letadlo v podélné ose vepředu i vzadu a pak to dováž přeskupením baterek apod.

_________________
Extra EME60, PA18 EME60, Citabria DLE30, vše na FRSKY X20 TANDEM
( ͡° ͜ʖ ͡°)


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 31.10.2008 8:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.6.2006
Příspěvky: 1185
Bydliště: Olomouc, přechodně Brno
Adamus: Někde jsem na začátku četl, že lítáš na sedmičlánek. Tak mě nepadá, že když tam strkáš baterky, tak když se na nění díváš z hora, tak musí mít tvar obdélníku. Když je otočíš na bok a mají tvar lichoběžníku nebo čehokoli nesymetrickýho, tak ti to taky bude padat po křídle.
Stát se to může :D , já takhle v začátkách sundal letadlo a divil se proč nechce lítat.

_________________
Extra VA330
Toro 900 Brtutale


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Regulator
PříspěvekNapsal: pát 31.10.2008 21:01 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.10.2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Praha
Tedka to je jedno. Koupil jsem krystal a pak mi odesel regulator.

Kdyz zapojim baterku, tak se rozjede motor ikdyz to nemam zaple.

Pak nastane prehrivani a dym. :cry:

Takze musim koupit regulator a pak budu pokracovat dal.

Za nahradni dily proplatim i celej model :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Baterie
PříspěvekNapsal: pát 31.10.2008 21:31 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.10.2008
Příspěvky: 20
Bydliště: Praha
Prosim jake baterie pouzivate a cim nabijite ?
Doporucte prosim baterku a nabijecku.

Kde mate umistenu baterku a prijimac (link) ?

Dekuji vsem. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 31.10.2008 22:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2008
Příspěvky: 1287
Bydliště: Lučenec
Napr. http://galerie.rcserver.cz/index.php?action=dtl&id=1053
Nabijačka -ak mysliš aj trochu ďalej aspoň toto http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?sec ... t&id=29571
alebo potom lacnejšia bez možnosti LIFE
http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?sec=product&id=2531
Baterka buď LiPo 3s cca 1600mAh alebo nejaké NIMH/CD Sanyo 1700 -2200 8-10čl.
Konkretne nabijače nepoznám , takže tam si najprv treba zistiť recenzie
a pridržiavať sa ich.

_________________
http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=309


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 01.11.2008 17:54 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.3.2008
Příspěvky: 845
Bydliště: Praha
To naklánění vlivem příčné polohy baterek nebo mírným posunem nosné trubky se mi moc nezdá, je to éro,který váží kilo a rozpětí má 1,8 m ( když si vlezu do Blaníka a pošoupnu si zadkem o 10cm do strany, tak taky nezačne klonit ). Ale co s EG létám, je citlivý na vytrimování a nakroucení křídel ale hlavně ! velkýho bacha na celkový byť mírný ohnutí trupu - to se při lepení stane raz dva a pokud je celý éro jak bumerang, tak zatáčí a kloní, jakoby byla vychýlená směrovka. Chce to přeměřit a pozvat někoho zkušenýho, z těch akrobaticko-ampéropyrotechnických příhod usuzuji, že bude třeba nějaký zkušenosti posbírat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prosim jak vyvazit easy glider
PříspěvekNapsal: pon 01.10.2018 11:37 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 17.5.2011
Příspěvky: 83
Bydliště: Praha
Obrázky: 39
Zdravím,
předělal jsem EG z verze Elektro na Pro tj. instalace střídavého motoru. Mám vyváženo tak, že je těžiště mírně před předepsaným těžištěm, ale stejně se model při startu strašně vzpíná. Je to zřejmě vlivem málo skloněné osy motoru. Snažil jsem se dodržet původní sklon, ale je to zřejmě málo (?). Snažil jsem se to dohnat mixem 3>2, tak že při plném plynu se mírně potlačí výškovka, jenže to je zase poměrně nebezpečné když dochází baterie. Nemáte někdo podobnou zkušenost, případně nějaké řešení?
F.

_________________
Nejvíce poruch vykazuje element nad kniply : )


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz