|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
prtkin
|
Napsal: stř 22.11.2006 21:57 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 23.2.2005 Příspěvky: 297 Bydliště: Chrudim
|
ahojky,chci zkusit postavit tohoto krasavce dle plánů z parkjets.com
a prosím o radu.chci tam dát dvě serva,jedno křidélka a druhé na to předkřídlí,nevím jak to nazvat.to předkřídlí v tomto případě funguje jako VOP? nebo dát dvě serva na křidélka a zapojit to jako Toro 300? může mi někdo poradit? podmínkou jsou ty dvě serva!! díky
_________________ Vzlétnout můžeš,ale přistát musíš!! Tak hurá do vzduchu!!!!! letuschopné:Me 109 12,7ccm,Fokker DIIV 3,5ccm,ION +Pro Roton 400,IL-2 4,6ccm
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
ydev
|
Napsal: stř 22.11.2006 22:29 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 23.7.2006 Příspěvky: 210 Bydliště: Praha Ruzyne, Hutisko-Solanec(obcas)
|
Jak jsem se koukal na navod, tak jsou ty predni plochy rizeny servem a jsou jako vyskovka .... je to kachna.
Udelej to, jak je to v navodu, dve serva staci.
_________________ Bellanca Decathlon 480(rozloženo na jednotlivé kuličky), ButterCup (zelený pluh na vzduch), Mustang P51 skoromaketa (opet zelena, pak obarvena, nakonec rozslapana), F18 Hornet (v popelnici), F15 epp, Mustang od Hackera
|
|
Nahoru |
|
|
pajax007
|
Napsal: stř 22.11.2006 22:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.1.2006 Příspěvky: 845 Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
|
Mám zkušenost z F 16 řízenou elevony - čili jenom křidélka ve funkci výškovky (mix jako Toro.). Na křidélka to reagovalo perfektně ale na výškovku to je tupý jako pr..l. Doporučuju variantu křidélka jedním servem a výškovku( v uspořádání kachna) druhým servem. Pajax 007
|
|
Nahoru |
|
|
prtkin
|
Napsal: stř 22.11.2006 22:40 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 23.2.2005 Příspěvky: 297 Bydliště: Chrudim
|
díky kluci,už mám v tom jasno.a co motor? chci to na 480 speed BB nebo 480 přímo nebo 480+ převod? jaký poměr a vrtuly?
_________________ Vzlétnout můžeš,ale přistát musíš!! Tak hurá do vzduchu!!!!! letuschopné:Me 109 12,7ccm,Fokker DIIV 3,5ccm,ION +Pro Roton 400,IL-2 4,6ccm
|
|
Nahoru |
|
|
ydev
|
Napsal: stř 22.11.2006 22:59 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 23.7.2006 Příspěvky: 210 Bydliště: Praha Ruzyne, Hutisko-Solanec(obcas)
|
Hele, ja nevim. Od stejneho autora je i F15 co mam a letam s ni s pohonem ktery ma neco mezi 500-600g tahu. Je to dobre, s rezervou. Ale pocitam ze cca 400g tahu je minimum.
Takze bych radeji volil nejaky stridak ... treba ten od Bela, co se oznacuje jako pohonna jednotka P100 a budes mit klid.
_________________ Bellanca Decathlon 480(rozloženo na jednotlivé kuličky), ButterCup (zelený pluh na vzduch), Mustang P51 skoromaketa (opet zelena, pak obarvena, nakonec rozslapana), F18 Hornet (v popelnici), F15 epp, Mustang od Hackera
|
|
Nahoru |
|
|
prtkin
|
Napsal: stř 22.11.2006 23:04 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 23.2.2005 Příspěvky: 297 Bydliště: Chrudim
|
taky to zvažuji,ale tohle nádobíčko se mi tu povaluje ladem.asi časem půjdu do střídáku,ale ještě jsem se nerozhodl.éra od eppairforce lítají i na 400,tak bych to taky zkusil,jen potřebuji vědět,který pohon s těch plechovek zvolit.
_________________ Vzlétnout můžeš,ale přistát musíš!! Tak hurá do vzduchu!!!!! letuschopné:Me 109 12,7ccm,Fokker DIIV 3,5ccm,ION +Pro Roton 400,IL-2 4,6ccm
|
|
Nahoru |
|
|
ydev
|
Napsal: stř 22.11.2006 23:18 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 23.7.2006 Příspěvky: 210 Bydliště: Praha Ruzyne, Hutisko-Solanec(obcas)
|
http://brantuas.com/ezcalc/dma1.asp
Tak si sem dosad motory co mas doma, zkus si pohrat s prevodovym pomerem a vrtulemi a najdi si kombinaci s dobrym tahem a rozumnym proudovym zatizenim.
Ja bych sel do nejake kombinace s prevodovkou. Mel jsem pohon z TORO300 v 500g eru Mustang P51 a bylo to slusne.
_________________ Bellanca Decathlon 480(rozloženo na jednotlivé kuličky), ButterCup (zelený pluh na vzduch), Mustang P51 skoromaketa (opet zelena, pak obarvena, nakonec rozslapana), F18 Hornet (v popelnici), F15 epp, Mustang od Hackera
|
|
Nahoru |
|
|
Abu
|
Napsal: čtv 23.11.2006 10:45 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.3.2005 Příspěvky: 10798 Bydliště: ČR, P6 Dědina, Letiště: Trněný Újezd Obrázky: 11
|
Ja bych to udelal s tim ovladanim zrovna naopak. Kachni vyskovku zalepit napevno a ovladat kridelka jako elevony u samokridla (pokud chci za kazdou cenu usetrit serva). Cetl jsem nejake clanky na webu o techhle epp Gripenech a Eurofightrech, ta kachni plocha je dost mala a jen kousek pred kridlem, ucinnost (samotne kachny) pry nic moc, ovladani elevony je lepsi.
http://www.sysala.cz/modely/EF_web/Epp% ... yphoon.htm
Taky jsem osobne mluvil s jednim majitelem co mel Gripena na 4 serva, lialo mu to suprove (taky tam mel 300W pohon) ale na vyskovku mel primixovane elevony ke kachni plosce, tvrdil ze dospelej Gripen to ma taky tak.
Jinak ja mam cistou deltu (Mirage 2000) a nemuzu si stezovat ze by elevony byly malo ucinny, vychylky mam par milimetru a premet udelam o prumeru 5m...
_________________ Abu (Tomáš S.) - MC19 - kanál č.90 na 40MHz
|
|
Nahoru |
|
|
prtkin
|
Napsal: čtv 23.11.2006 22:20 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 23.2.2005 Příspěvky: 297 Bydliště: Chrudim
|
nemohl by mi někdo poradit s vyladěním pohonu+ převodka+vrtule?nějak v té tabulce tápu a anglicky neumím,děkuji
_________________ Vzlétnout můžeš,ale přistát musíš!! Tak hurá do vzduchu!!!!! letuschopné:Me 109 12,7ccm,Fokker DIIV 3,5ccm,ION +Pro Roton 400,IL-2 4,6ccm
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|