px




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: čtv 20.03.2014 5:20 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 4.3.2014
Příspěvky: 50
Bydliště: KRYRY
Já si řežu i složitá lichoběžníková křídla spoustu let sám s perfektními výsledky a používám vpodstatě toto http://www.wwii-rcmodely.mypage.cz/menu/atomaticka-rezacka-kridel-z


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: sob 22.03.2014 12:04 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 3.4.2011
Příspěvky: 154
Tak jsem koupil drát do řezače na knedlíky tak to půjdu vyzkoušet. Používal jsem nabíječku, kde jsem nastavil 6V,12, 28V, (A jsem nastavil nemohl) ale mám obavu, že tenhle drátek se asi spálí. Mám ještě nabiječku Turnigy accucel 6, lze také použít? jestli zapojím na LiPo, NiMh atd je asi jedno ne? Jo a kolik dáváte V a A na podobných nabiječkách (jestli je na tuhle techniku řezání používáte)?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: sob 22.03.2014 12:23 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 19319
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Klasickou nabijecku autobaterek muzes pouzit, ale obvykle musis doresit regulaci teploty dratu jemneji nez prepinanim 6/12/18.
Modelarske nabijecky to umi jen nektere, Accucell urcite ne, takovy iCharge urcite ju.

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: sob 22.03.2014 16:45 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 3.4.2011
Příspěvky: 154
Takže to hnát přes nějakej regulátor proudu jestli to dobře chápu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: sob 22.03.2014 19:19 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.6.2012
Příspěvky: 831
Bydliště: Plzeň
Obrázky: 0
Nemesis píše:
Takže to hnát přes nějakej regulátor proudu jestli to dobře chápu...


Ja na to koupil stavebnici za 180kc. Zadnej digital, ale ukol to plni.

_________________
Flop II, C182, EasyStar, BladeDancer, Tracy-E, Extra EPP, Guppy (ve stavbě), Copter


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: sob 22.03.2014 19:49 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 19319
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
ono se to da ruzne, od stmivace na primarni strane trafa pres ruzne PWM regly vcetne modelarskych DC az po regulaci kusem odporoveho dratu; toto tema tu je probrane vcetne odkazů, staci pohledat

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: sob 22.03.2014 21:39 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 3.4.2011
Příspěvky: 154
Tak se nakonec podařilo autonabiječkou a na 24V a drát do řezače na knedlíky drží a řeže...Snad se nevyskytne další problem...Díky všem za odpovědi :) Ještě se zeptám balsu na křídla polystyrénu lepíte purexem nebo herkulesem.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: sob 22.03.2014 22:30 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.10.2009
Příspěvky: 998
Já ji lepím Soudalem 66A. Taky PU lepidlo, ale pomalejší a v objemu levnější. Herkules nevím, ale bál bych se, že to pod uzavřením negativními šablonami bude blbě schnout.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: ned 23.03.2014 23:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.9.2005
Příspěvky: 953
Bydliště: Košice
Nemesis píše:
Tak se nakonec podařilo autonabiječkou a na 24V a drát do řezače na knedlíky drží a řeže...Snad se nevyskytne další problem...Díky všem za odpovědi :) Ještě se zeptám balsu na křídla polystyrénu lepíte purexem nebo herkulesem.....


Laminovacim epoxidom... 3,5 gramu na plachtu 270x200x700mm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: pon 24.03.2014 3:07 
Moderátor serveru
Moderátor serveru

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 19319
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
jofrey007 píše:
... na plachtu 270x200x700mm

nekde uber ;-)

_________________
jyrry.cbcnet.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: pon 24.03.2014 8:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.9.2005
Příspěvky: 953
Bydliště: Košice
jyrry píše:
nekde uber ;-)


dlhsia strana lichobeznika 270mm, kratsia strana lichobeznika 200mm, vyska lichobeznika 700 mm... staci ? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: pon 24.03.2014 11:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.2.2011
Příspěvky: 675
Bydliště: Telč
StanleyT28 píše:
Já ji lepím Soudalem 66A. Taky PU lepidlo...


Tim jsem lepil potah křídel dvou větroňů okolo 3 metrů. Drží to, ale jeden můj zkušenější známý, starší modelář, tím lepil dýhový potah a nebyl spokojen. Mírným tahem se to loupalo dolů. Na obalu toho Soudalu 66A vysloveně píšou, že to neni na polystyren. Tuším, že pak vyříznul nová jádra a použil lepidlo Ponal Construct (rovněž PU).

Co se týče řezacího drátu, tuším, že tu nepadlo použití odporového drátu. Koupil jsem nějaký v GM a už dlouho drží (přestože jsem někde četl, že prý rád praskne). Myslím, že pak stačí slabší zdroj. Mám nějaké menší tráfko, které mi táta převinul a udělal pár odboček, kvůli "regulaci".

_________________
http://semos333.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: pon 24.03.2014 12:37 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.10.2009
Příspěvky: 998
To o té vhodnosti na polystyren tu myslím někdo vysvětloval. Jestli si to dobře pamatuju, jednalo se o to, že rozpouštědla mohou s polystyrenem reagovat, ale nejsem si už jistý. Zkoušel jsem také odlupovat potah a jde to, ale přijde mi, že se to spíš trhá i s tím polystyrenem. Přece jenom je to křehká pěna. Klidně můžou být vhodnější lepy, tohle jsem vyzkoušel na mnohá doporučení zde na fóru, zatím jsem spokojený :wink:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: pon 24.03.2014 12:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.2.2011
Příspěvky: 675
Bydliště: Telč
Jasně, on ten potah ani nemusí držet nějak drasticky moc, takže je to jedno. Jen prý ten ponal drží na polystyrenu lépe. Prodávám, jak jsem nakoupil :-).

_________________
http://semos333.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Řezání polystyrénu...
PříspěvekNapsal: pon 24.03.2014 22:02 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 3.4.2011
Příspěvky: 154
Našel jsem, že se používá i Purex Rapid, tak jsem to zkusil a vypadá to dobře :)...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: 11marty11, LV a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz