mhabr
|
Napsal: stř 15.06.2016 10:48 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.9.2009 Příspěvky: 1067 Bydliště: Brno sever
|
Asja píše: U mě 0.010 Bar - což asi není úpně OK, je třeba udělat nějakou kalibraci? Stisknout a podržet obě šipky na asi 2 sekundy, a nastaví se nula. Nesmíš mít nic připojeno k fitince, samozřejmě.
|
|
Nahoru |
|
|
Asja
|
Napsal: čtv 16.06.2016 9:39 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 25.9.2009 Příspěvky: 78 Bydliště: Brno
|
Citace: Stisknout a podržet obě šipky na asi 2 sekundy, a nastaví se nula. Nesmíš mít nic připojeno k fitince, samozřejmě. Funguje to, díky.
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: úte 26.07.2016 18:26 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Několik let zvažuju udělat si slušnou, kompaktní vývěvu z ledničáku. Leželo to v dílně tak dlouho, protože jsem nevěděl jaký jednoduchý a spolehlivý spínač použít. Koupil jsem si ten, co se tady hodně probírá, ale potřeba napájecího zdroje a relé mě odradilo. Prodal jsem ho dál. Pak jsem na první stránce našel odkaz na mechanický a pro mne dokonalý podtlakový spínač. "Papir" děkuji za odkaz. Jeho zakoupení jsem nechal na samotný konec, až ten "kompresůrek" dodělám. Ale měl jsem typ a to mě popohnalo vývěvu dodělat. Tady je: Příloha:
Kompresor1.jpg [ 74.36 KiB | Zobrazeno 3474 krát ]
Příloha:
Kompresor2.jpg [ 65.25 KiB | Zobrazeno 3474 krát ]
Příloha:
Kompresor3.jpg [ 56.66 KiB | Zobrazeno 3474 krát ]
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
JosefSvejk
|
Napsal: úte 26.07.2016 18:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.4.2011 Příspěvky: 6500 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Tak to je moc velká krása .
_________________ Člověk je tak složitá bytost, že o tom lidstvo nemá ponětí.
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: úte 26.07.2016 22:19 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2008 Příspěvky: 12832 Bydliště: praha 5
|
Golfista píše: Koupil jsem si ten, co se tady hodně probírá, ale potřeba napájecího zdroje a relé mě odradilo. Prodal jsem ho dál. Pak jsem na první stránce našel odkaz na mechanický a pro mne dokonalý podtlakový spínač. "Papir" děkuji za odkaz.
to se mi opravdu líbí, je to tady ten spínač? http://www.manomarket.cz/product/tlakov ... 2_-roz/128to vlákno s tím programovatelným regulátorem jsem sledoval, ale vzhledem k svoji odbornosti v elektronice a předpokládanému využití--možná jednou za pár let jsem taky došel k závěru, že bych raději spíš něco mechanického, než elektronického, já už to na klasickou modelařinu asi moc nevyužiju, ale na jaře přišel kámoš, jestli bych mu neopravil kormidlo na plachetnici a to mě prdělo, že jsem to nemohl odvakuovat. Příloha:
20160517_193316.jpg [ 118.53 KiB | Zobrazeno 3427 krát ]
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: stř 27.07.2016 8:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Ano je to on.
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
ingwarr
|
Napsal: ned 06.11.2016 13:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.8.2011 Příspěvky: 713 Bydliště: Ružindol,SK Obrázky: 9
|
konečne som si našiel čas aby som dal elektricku časť dokopy, rozhodujem sa či použiť klasické relé https://www.gme.cz/relere300-12 alebo https://www.gme.cz/ksd215ac3 oboje mám doma, čo mi doporučíte?
_________________ Futaba FC-16, Frsky Taranis +, Fun Cub, Easy star, Easy glider4, Filip600T, kopia Tourist elektro,
|
|
Nahoru |
|
|
petrno
|
Napsal: ned 06.11.2016 17:57 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 12.12.2014 Příspěvky: 165 Bydliště: Klecany, ČR
|
preferoval bych to SSR relé. To obyčejné mi připadá malý spínací proud na ten motor - to by se mohly spéct kontakty
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: ned 06.11.2016 19:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Golfista píše: Co to je za hasičák? 5l z náklaďáku? Čím je to vařeným autogénem nebo elektrikou v atmosféře? Díky Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: ned 06.11.2016 20:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Obyčejný starý, ruční, myslím že měl 2-3l. Vařeno jednoduše Co2. Klidně i elektrikou, ale to moc lidí tak hezky neumí. Nehledal bych nic složitého v tom to postavit. Nejsnadnější cesta, nic víc.
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
ingwarr
|
Napsal: ned 06.11.2016 22:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.8.2011 Příspěvky: 713 Bydliště: Ružindol,SK Obrázky: 9
|
petrno píše: preferoval bych to SSR relé. To obyčejné mi připadá malý spínací proud na ten motor - to by se mohly spéct kontakty Dakujem za radu, plošak nakreslím pre SSR rele. konečne som sa rozhýbal a dal som dokopy elektricku časť ešte krabičku kúpiť
Přílohy: |
Poznámka: nie je to profi vyrobok , ale funkčné
Snímka spinac.jpg [ 115.2 KiB | Zobrazeno 2869 krát ]
|
|
_________________ Futaba FC-16, Frsky Taranis +, Fun Cub, Easy star, Easy glider4, Filip600T, kopia Tourist elektro,
|
|
Nahoru |
|
|
Telemaster
|
Napsal: pon 28.11.2016 21:03 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 16.10.2011 Příspěvky: 104
|
Jak velkou tlakovou nádobu k vakuování doporučujete , U někoho jsem viděl na fotkách cca 3 litry, u někoho nádobu z expanzky tak 50 litrů. Přemýšlím o nádobě z kompresoru cca 6L. Je to málo nebo to bude stačit ? Je mi jasné že to záleží na utěsnění rozvodů, pytle atd. Jde mi spíš o zkušenosti těch co to používají.
|
|
Nahoru |
|
|
Papir
|
Napsal: pon 28.11.2016 22:17 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 26.7.2006 Příspěvky: 1054 Bydliště: Česká Lípa
|
Já mám 6l hasičák a naprosto v pohodě mi stačí.
_________________ DJANGO - výrobce, ION, ASW 28, LF 109, ..., T14SG www.vpmodel.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 78 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|