pát 16.03.2018 18:18
pát 16.03.2018 19:04
zdzd píše:A teď si představ jak to vypadá, když ti v autě vybuchne natlakovaný kanystr červeného burčáku...
pát 16.03.2018 20:54
pepinozbrna píše:Zdendo mě stačila 1,5 l plastovka, kterou jsem na kousek cesty zavřel proti vylití a v autě to bylo cítit skoro rok
úte 10.09.2019 7:24
úte 10.09.2019 8:03
guchar píše:@jyrry: "Pamatujete někdo Kanagom modrý? Tedy v modré tubě? To byl nějaký pokus..."
Z "Pokus o test lepidel na balzu" Přiznávám, že po té (před mnoha lety) co jsem jej zkusil, jsem jej dál neřešil
Nicméně někde asi zůstala ještě jedna jeho tuba. Po těch letech už uvnitř zcela "zgumovatělá".
Takže jej z hecu zkusím vylovit. 1) Počíst si co je na tubě napsáno. Zda jen "KECY" nebo něco konkrétního.
2) Jak zde psalo řada jiných (včetně VTjr na str. 3) část hmoty oddělit a zkusit rozpustit v acetonu.
úte 10.09.2019 13:35
úte 10.09.2019 13:50
úte 10.09.2019 14:06
guchar píše:Mimo další jsem v tom našel část odpovědi na otázku: "Proč se používá(-la) metoda "dvojího lepení""?
Myslím si: Vsáknutím prvního (penetračního) nátěru se v místě lepení vytvoří vrstva s větší soudržností,
než měl vlastní lepený materiál (balza). Pokud se namáhaný materiál netrhá v lepidle,
ale vytrhává se v balze je lepený spoj v balze lépe "zakotven".
úte 10.09.2019 14:51
guchar píše:Dnešní červený Kanagom - bezpečnostní list ...
úte 10.09.2019 17:29
úte 10.09.2019 19:05
stř 11.09.2019 0:57
stř 11.09.2019 15:33
čtv 12.09.2019 6:19
Drobná technická finta: Zbytky kanagomu taky přidávám do laku, ale nevymačkávám tubu (jde o zbytky v prakticky prázdné tubě). Tubu rozstříhnu a hodím celou do skleničky s acetonem (ne nitroředidlo). Nechám to tak pár dní, nahodile, když mi na to padne zrak, s tím zatřepu. Z tuby se vyplaví všechno, co v ní bylo, bývá toho překvapivě hodně. Používám do lepicího nebo základního laku na balzu.Celeron píše:Přidávám ho buď do laku