vladinek
|
Napsal: pát 15.06.2018 20:30 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 30.5.2012 Příspěvky: 144 Obrázky: 2
|
Ultrazvuková pračka, zkusil bych případně i čističku na nábojnice (třepačku).
_________________ DURANGO DEX410v3, XRAY T3, MaxIon, MiniCorado, XENO, X-VERT VTOL a nějaký ty trosky
|
|
Nahoru |
|
|
SKAY
|
Napsal: pát 15.06.2018 20:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.12.2003 Příspěvky: 910 Bydliště: stud. zbys.
|
u kolena je svar problem pokut nemas spravny drat a jeto extra namahane a mastnééééé otryskat ledkem takhle se cisti zebra namotorech.... proc to nejde vypalit ??? hlinik normalne nahrivame svajcem pred varenim
hlinik žere skoro vse i prasek do mycky povarit to v sode + kartacek pak mycka takle jsem cistil kdysik zhavika jen to zesedne...
|
|
Nahoru |
|
|
mulda
|
Napsal: pát 15.06.2018 20:41 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 31.8.2016 Příspěvky: 151
|
S modelářskýma motorama zkušenosti nemam,ale dělam generálky motokrosových motorů a tam na odstranění karbonu z pístu,hlavy,kanálů používam 6000 ředidlo.Karbon potom změkne a jde setřít hadrem.Chce to nechat v tom ředidle chvíli namočený.Je to strašná práce a člověk je jak prase,ale jde to vyčistit až na kov. Druhej způsob je že vezmu lanko(třeba z ručky z auta),na jednom konci ho rozpletu(roztřepim) a druhej konec strčim do vrtačky.Tim rozpleteným koncem ho strčim do vejfuku a jezdim sem tam dokud se neni vejfuk čistej.
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: pát 15.06.2018 20:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Můžeš zkusit Čistič karburátorů, ale na hrubo bych takovou vrstvu stejně napřed vyškrabal nějakým šábrem.
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: pát 15.06.2018 21:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Taky bych zkusil čistič karburátorů. Čistil jsem s tím EGR ventil, kterým už nešlo pohnout a od vyčištění už má najetých 50 tis.km. Jenom vystříkáváním, jinak by se mohlo něco poškodit, spotřeboval jsem ho celý a potom už tam byl jen čistý kov a ventil krásně chodil.
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
Naposledy upravil semi dne pát 15.06.2018 22:44, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: pát 15.06.2018 21:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
vladinek píše: Ultrazvuková pračka, zkusil bych případně i čističku na nábojnice (třepačku). Do litrovky se to nevejde a o větší nevím.
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: pát 15.06.2018 22:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
SKAY píše: proc to nejde vypalit ??? hlinik normalne nahrivame svajcem pred varenim Z toho vypálení mám strach. Je to všecko 1 mm tlustý a stačí se někde z vohněm zapomenout a už se to sype. Nevím to přesně, ale na to rozsypání prý stačí už těsně nad 500 st.C. A taky mám trochu obavu jak se změní pevnost kolene, hliník a jeho slitiny přeci už nad cca 280 st.C dost zásadně mění svý mechanický vlastnosti. Nebo snad né?
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: pát 15.06.2018 22:45 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Celeron píše: Z toho vypálení mám strach. Je to všecko 1 mm tlustý a stačí se někde z vohněm zapomenout a už se to sype. Nevím to přesně, ale na to rozsypání prý stačí už těsně nad 500 st.C. A taky mám trochu obavu jak se změní pevnost kolene, hliník a jeho slitiny přeci už nad cca 280 st.C dost zásadně mění svý mechanický vlastnosti. Nebo snad né?
Bych to neriskoval, tím čističem karburátorů to musí jít.
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
vladinek
|
Napsal: sob 16.06.2018 8:49 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 30.5.2012 Příspěvky: 144 Obrázky: 2
|
Celeron píše: Do litrovky se to nevejde a o větší nevím. Tak to pardon, sám používám 4,5l ultrazvukovou pračku a běžně v ní čistím poměrně velké věci (třeba díly zbraní). Ta třepačka s náplní kukuřice, ořechových šlupek atd to i nádherně vyleští. Stačí díl do ní hodit, pustit a čas od času na to mrknout, pracuje to samo. Zeptal bych se u nějakého střelce v okolí, který přebíjí. Já jsem od Kralup, klidně to mužeme zkusit. Kdyžtak p.m.
_________________ DURANGO DEX410v3, XRAY T3, MaxIon, MiniCorado, XENO, X-VERT VTOL a nějaký ty trosky
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: sob 16.06.2018 11:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Celeron píše: Hmm, Larku, píšou že nepoškozuje gumu a ocelové předměty. O hliníku ani slovo. Jen nevím na kterým karburátoru je něco ocelovýho. On ten popis je asi neúplný, ale z čeho jsou karburátory? Je to nějaká slitina hliníku se zinkem a nijak mu to neublíží, takže bych se toho nebál. Nakonec to můžeš vuzkoušet na nějakém kousku plechu.
|
|
Nahoru |
|
|
misamltr
|
Napsal: sob 16.06.2018 12:26 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.3.2014 Příspěvky: 1248 Bydliště: Třebíč Obrázky: 0
|
Ahoj, koleno většinou praská díky špatnému zavěšení muffleru. Pokud to máš jen na jedné objímce, dej ještě jednu (v předu a v zadu) a sám uvidíš, že koleno praskat nebude. Je potřeba udělat zavěšení odpružené, protože když se klepe motor, musí mít možnost se klepat i koleno s mufflerem.
|
|
Nahoru |
|
|
Medved74
|
Napsal: sob 16.06.2018 12:34 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 6.4.2011 Příspěvky: 109 Bydliště: Jindřichův Hradec, ČR
|
Celerone posílám SZ. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: sob 16.06.2018 16:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
misamltr píše: Ahoj, koleno většinou praská díky špatnému zavěšení muffleru. Pokud to máš jen na jedné objímce, dej ještě jednu (v předu a v zadu) a sám uvidíš, že koleno praskat nebude. Je potřeba udělat zavěšení odpružené, protože když se klepe motor, musí mít možnost se klepat i koleno s mufflerem. Výfuk na dvou objímkách s pevným kolenem? To znamená že celá soustava drží na třech bodech, příruba na motoru, objímka na začátku komory a na koncovým středovým šteftu komory? Tak o tomhle mě výrobce výfuků mistr Břečka říkal, že je přímo zhoubný pro pevný kolena, ale vinikající pro flexokolena. Já mám výfukovou soustavu na doporučení výrobce uchycenou na přírubě motoru a potom v těžišti komory vlastního muffleru. Že mi to praská je jinej problém. Když jsem dával Funtánu dohromady, tak jsem zjistil, že zakázkový koleno nenavazuje přesně na osu komory muffleru a tak jsem koleno do 2/3 nařízl a přiohnul aby to bylo přesně. No a bohužel svářeč to svařil naprosto blbě a během snad 3 letů to ve svaru prdlo. Pak to vařil někdo jinej a svar vydržel 2 nebo 3 roky. Problém je, že tam je nyní namíchanej kdovíjakej svářecí drát. Tvrdý pájení na jiných místech toho kolena z výroby od mistra Břečky jsou naprosto bezproblémový a to tam je jedno dokonce jen natupo dvě trubky do sebe. Pokud to nepůjde před svářením vyčistit, koupím v Matezexu slabostěnou nerez rouru a dám to místním nerezářům povařit a bude na věky pokoj.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|