Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Jak ohnout trubku do oblouku
PříspěvekNapsal: stř 17.10.2018 18:49 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.7.2011
Příspěvky: 6787
Bydliště: Písek, ČR
Dneska jsem udělal pokus s pružinou navléknutou na trubku. Docela úspěšný. Možná že ještě písek dovnitř + pružina zvenku a docela by se to dalo ohnout zastudena. Ohnul jsem to v ruce okolo plechovky piva. Samozřejmě že ohýbačka by mi zajistila přesnost, ale ta pomoc pružinky je fajn.

Příloha:
IMG_2656.JPG
IMG_2656.JPG
[ 128.34 KiB | Zobrazeno 615 krát ]


Příloha:
IMG_2654.JPG
IMG_2654.JPG
[ 115.2 KiB | Zobrazeno 615 krát ]


Ta trubička je pouze průměr 6mm, osmičku dosud nemám. Budu muset ještě testovat a mezitím objednám trubičku o průměru 8mm.

:lol: Dělám si srandu, ohnul jsem to přes hrdlo hasičáku. To pivo bylo pro osvěžení.

_________________
FrSky Horus, letadla, heli+koptéry.
http://rc.ludl.cz


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak ohnout trubku do oblouku
PříspěvekNapsal: stř 17.10.2018 20:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 10080
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Ta plechovka by asi po použití (ne požití) vypadala asi jinak. :lol: S tou pružinou je to ale dobrá finta. Jen je možná problém sehnat i tu správnou pružinu. :D Ta trubka taky nevypadá na tu nerezovou, se stěnou 0,25mm. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak ohnout trubku do oblouku
PříspěvekNapsal: stř 17.10.2018 20:53 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.7.2011
Příspěvky: 6787
Bydliště: Písek, ČR
Lark píše:
Ta trubka taky nevypadá na tu nerezovou, se stěnou 0,25mm. :D

A proč by nevypadala? Je nerezová, 6mm x 0,25mm. (Mám dost zbytků ze stavby Bobbera, objednávám z Modelmaxu.)
Koukni na průměr, tloušťku a nemagnetičnost:
Příloha:
Screenshot_4.jpg
Screenshot_4.jpg
[ 61.23 KiB | Zobrazeno 567 krát ]


Příloha:
Screenshot_1.jpg
Screenshot_1.jpg
[ 80.47 KiB | Zobrazeno 571 krát ]


Příloha:
Screenshot_2.jpg
Screenshot_2.jpg
[ 77.67 KiB | Zobrazeno 571 krát ]


Příloha:
Screenshot_3.jpg
Screenshot_3.jpg
[ 64.12 KiB | Zobrazeno 571 krát ]


_________________
FrSky Horus, letadla, heli+koptéry.
http://rc.ludl.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak ohnout trubku do oblouku
PříspěvekNapsal: stř 17.10.2018 21:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 10080
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Tak to je skvělý výsledek a dokumentovat jsi to nemusel. Tobě bych věřil i bez fotek. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak ohnout trubku do oblouku
PříspěvekNapsal: stř 17.10.2018 21:44 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 9.7.2011
Příspěvky: 6787
Bydliště: Písek, ČR
Nooo... po pravdě, na vnitřním oblouku jsou trochu vrásky, ale jen maličko. Proto jsem psal o tom že by to chtělo možná dovnitř ještě ten písek.
Uvidím, budu dále testovat a dám vědět. Věřím že nakonec se pochlubím celkem pěkným podvozkem :)

_________________
FrSky Horus, letadla, heli+koptéry.
http://rc.ludl.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Jak ohnout trubku do oblouku
PříspěvekNapsal: čtv 18.10.2018 20:56 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2003
Příspěvky: 884
Bydliště: stud. zbys.
super
toje pivo :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz