HavelAircraft píše:
Lark. Jednoduché vysvětlení.
Ono je to hodně o citu a o tom si to vyzkoušet. Jenže to tady neudělá asi nikdo. Takže je nutné tomu věnovat třeba 2 odpoledne a půl tabule materiálu, než se naučiš trochu ohnout skutečný dural.
Souhlas, já přece radil to samé, předtím vyzkoušet na odřezku z toho samého plechu.
Protože napříště třeba vezmeš plech z trochu jiného duralu, pak znovu promrháš další odpoledne a pokazíš půl tabule matroše.
Asi i s tím se musí tak trochu počítat.
HavelAircraft píše:
Tady to někdo možná vyzkouší. Udělá jeden pokus kdy materiál zlomí a já zase budu za debila že tímhle postupem to určitě nejde.
Ale no tak!
Nesmíš být přecitlivělý.
To je riziko, se kterým se počítá.
Třeba to vyzkouší i jiný a pak tě pochválí a Tvé jméno očistí
HavelAircraft píše:
Mě to učil letecký klempíř kterého ještě dneska v důchodu zvou do ameriky opravovat letadla a svoji práci dělá 40let.
Jde se to naučit i podle popisu. Jen tě prostě nesmí odradit to že něco vypiluješ 20x a pak to rozlámeš.
Jistě, s tím nelze jinak než souhlasit.
Ale ty fotky položeber.
Ty vypadají jako by vyšly z gumolisu z fabriky LET-Kunovice (či jiné). Máš doma gumolis?