Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zubaté řezací kolečko na Solartex
PříspěvekNapsal: sob 19.01.2019 19:33 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2016
Příspěvky: 293
Má někdo tip kde sehnat? Jde mi o takové to páskování žeber na potahu makety, nechce se mi ty pásky kupovat. Našel jsem sice tohle https://www.bargello.cz/rezace/nahradni ... ata-45-mm/ ale nevím zda ty zuby nejsou moc velké. :roll:

_________________
Jeti DC-16
F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: sob 19.01.2019 20:01 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 335
Bydliště: Rýmařov
Já solartex na porty jen trhám . Nastřihnu a utrhnu je to roztřepené a pně dostačující :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 19.01.2019 20:25 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 25.6.2012
Příspěvky: 43
Ahoj

Dá se to nařezat na plotteru.

Raďas


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 19.01.2019 21:38 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.8.2008
Příspěvky: 7090
Bydliště: Moravský kras
f4u píše:
ale nevím zda ty zuby nejsou moc velké. :roll:


Tak si to spočítej, průměr 45mm, 20 zubů, čili rozteč zubů 7 mm. To je docela dost ;)

_________________
OK2WY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 19.01.2019 22:37 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2016
Příspěvky: 293
Už jsem našel. Entlovací nůžky :)

_________________
Jeti DC-16
F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20.01.2019 0:07 
Mazák
Mazák

Registrován: 4.7.2012
Příspěvky: 2051
Bydliště: Havířov
Ty má moje sestra. :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20.01.2019 11:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 4.1.2017
Příspěvky: 304
Bydliště: Březnice (ZL)
Ošidil sem to zubatou náplastí z prošlé autolékárničky :D

_________________
Taranis+ T2-2008, E-REVO, Diablotin,Ariane V6 slow flyer ve výstavbě.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 20.01.2019 11:55 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 26.3.2009
Příspěvky: 463
Bydliště: Praha
Obrázky: 2
Mám tyhle
https://www.ikea.com/cz/cs/catalog/prod ... AF%C5%BEky

Dá ale trochu práci při větší délce střihnout tak, aby zuby navazovaly. Na jeden "stisk" s nimi střihneš max. 6-7 cm.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: úte 22.01.2019 9:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 7.6.2010
Příspěvky: 716
Bydliště: Praha 10
Také jsem Solartex na porty trhal a vypadá to velmi dobře. Nůžky, jaké jsem viděl nikdy neměly zoubky "v měřítku". Vypadalo by to hrozně. Nehledě na to, že ustřihnout ze Solartexu úzký a dlouhý pásek je trochu sci-fi. Fólie má tendenci ujíždět a to i při řezání podle pravítka. Možná ale nejsem dost šikovný...
Pat

_________________
Futaba T14SG
Velox II, Piper clipped w., Bücker 133 Jungmeister, Slow Poke


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: úte 22.01.2019 22:54 
Mazák
Mazák

Registrován: 28.4.2017
Příspěvky: 713
Bydliště: Napajedla
Sunn píše:
Mám tyhle
https://www.ikea.com/cz/cs/catalog/prod ... AF%C5%BEky

Dá ale trochu práci při větší délce střihnout tak, aby zuby navazovaly. Na jeden "stisk" s nimi střihneš max. 6-7 cm.


S těmi (podobnými) jsem střihal porty a tkaninu na ultralightech 1:1 ;-)

Nůžky s rozumně malými zoubky jsem sháněl dlouho a dlouho; vč. průzkumu dostupností všech možných koleček...

Nakonec mám nůžky z Ali, ty jsou velmi přijatelné... ;-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 22.01.2019 23:01 
Mazák
Mazák

Registrován: 28.4.2017
Příspěvky: 713
Bydliště: Napajedla
Dokonce jsem prohledával papírnictví, zkoumal sady pro stříhání ozdobných okrajů dopisních papírů a pod.
Ty by ale nevydržely asi ani půl modelu ;-)

Faktem ale je, že maketové jsou právě ty trhané porty (kromě novodobých potahů), jen nevypadají tak hezky ;-)

A s velikostí zoubků je to jako s nýtováním na (nejen plastikových) modelech - musí být nemaketově větší, jinak zaniknou.
Ale těch 6-7mm je moc i na třímetrový model.
Někdo to stříhá nadvakrát, ale to je skutečná otročina - dodržet rozteče a stejnou šířku....

A ještě - p.Fencl na to má pákový přípravek a myslím, že nabízel v omezeném množství nastříhání.

Ale kolega to řešil tím plotterem ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz