Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Uhlíkový roving
PříspěvekNapsal: ned 14.07.2019 23:12 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 7430
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Potřebuju vyztužit odtokovku uhlíkovým rovingem, kterej chci vlaminovat mezi spodní a horní potah odtokovky. Mám ho asi 5 metrů, plochej, šířka 7 mm namotanej na kusu kartónu. Ten dobrák, co mi ho odmotával z velkýho balení se s tím moc nes..l. Je na mnoha místech přeloženej a protože tak byl několik let, moc se mu nechce zpátky. Jak ho nejlíp narovnat? Namočit lihem aby změknul a přežehlit vlažnou žehličkou? Nebo stačí jen žehlit na sucho? Nerozláme se při pokusu ty přeložky narovnat?
Díky


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Uhlíkovej roving
PříspěvekNapsal: ned 14.07.2019 23:30 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.3.2014
Příspěvky: 1169
Bydliště: Třebíč
Obrázky: 0
Já bych to zkusil rovnou řehličkou. Teplotu nastavit dle potřeby.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uhlíkovej roving
PříspěvekNapsal: pon 15.07.2019 3:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 8909
Bydliště: Trenčianska Turná
Obrázky: 0
Celeron píše:
Potřebuju vyztužit odtokovku uhlíkovým rovingem, kterej chci vlaminovat mezi spodní a horní potah odtokovky. Mám ho asi 5 metrů, plochej, šířka 7 mm namotanej na kusu kartónu. Ten dobrák, co mi ho odmotával z velkýho balení se s tím moc nes..l. Je na mnoha místech přeloženej a protože tak byl několik let, moc se mu nechce zpátky. Jak ho nejlíp narovnat? Namočit lihem aby změknul a přežehlit vlažnou žehličkou? Nebo stačí jen žehlit na sucho? Nerozláme se při pokusu ty přeložky narovnat?
Díky

Si robíš prdel?

_________________
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uhlíkovej roving
PříspěvekNapsal: pon 15.07.2019 6:46 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.4.2005
Příspěvky: 966
Bydliště: Val.Mez.
:lol: JJ, to je dobrý...

jenom by mě zajímalo, co si představuješ pod pojmem vlaminovat?

_________________
www.rckozmodrom.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uhlíkovej roving
PříspěvekNapsal: pon 15.07.2019 9:26 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 14.11.2013
Příspěvky: 1264
Bydliště: Chocerady
Já bych to rovnou vyhodil.
Ale na tohle to bude asi stačit.
Vyrovnal bych to na odtokovku. Přichytil kolíčky a položil na to vršek.

_________________
www.havelaircraft.cz
info@havelaircraft.cz
Facebook- Havelaircraft


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uhlíkovej roving
PříspěvekNapsal: pon 15.07.2019 9:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 7430
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Co je nepochopitelnýho na snaze nějak narovnat tohle:
Příloha:
uhlí.jpg
uhlí.jpg
[ 298.35 KiB | Zobrazeno 1427 krát ]



Tady někdo nejspíš neumí číst, psal jsem "při odmotávání z velkýho balení" tak to samozřejmě není již hotovej roving s pryskyřicí.

No a pod pojmem vlaminovat myslím přesně to samý jako HavelAircraft.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uhlíkovej roving
PříspěvekNapsal: pon 15.07.2019 9:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.4.2005
Příspěvky: 966
Bydliště: Val.Mez.
Laminoval jsi už někdy uhlíkový roving?

_________________
www.rckozmodrom.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uhlíkovej roving
PříspěvekNapsal: pon 15.07.2019 10:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 7430
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Jo. A co je na tom divnýho? Hraješ si na slovíčkaření?


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uhlíkovej roving
PříspěvekNapsal: pon 15.07.2019 11:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.4.2005
Příspěvky: 966
Bydliště: Val.Mez.
Pokud jo, tak proč řešíš rovnání rovingu? Na igelitu proválečkuješ a prosystíš epoxidem potřebnou délku rovingu a pokud nejsou přerušené vlákna, tak se po prosycení sám krásně srovná. Ale pokud jsi s ním dělal je divné, že to nevíš.

_________________
www.rckozmodrom.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uhlíkovej roving
PříspěvekNapsal: pon 15.07.2019 11:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 8909
Bydliště: Trenčianska Turná
Obrázky: 0
zz píše:
Pokud jo, tak proč řešíš rovnání rovingu? Na igelitu proválečkuješ a prosystíš epoxidem potřebnou délku rovingu a pokud nejsou přerušené vlákna, tak se po prosycení sám krásně srovná. Ale pokud jsi s ním dělal je divné, že to nevíš.

Toš asi tak.

_________________
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uhlíkovej roving
PříspěvekNapsal: pon 15.07.2019 11:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 7430
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Ano prosycením L285-kou se apertura rovingu rozpustí, uhlíkový vlákno mírně povolí, ale ty přeložky jsou různě roztancovaný a tak jsem to chtěl trochu srovnat předem.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Uhlíkový roving
PříspěvekNapsal: pon 15.07.2019 15:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 8909
Bydliště: Trenčianska Turná
Obrázky: 0
Ved sa ti to zrovna na tej folii.

_________________
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz