RCmania.cz - web pro modeláře a modely
http://rcmania.cz/

Uhlíkový roving
http://rcmania.cz/viewtopic.php?f=18&t=86503
Stránka 1 z 1

Autor:  Celeron [ ned 14.07.2019 23:12 ]
Předmět příspěvku:  Uhlíkový roving

Potřebuju vyztužit odtokovku uhlíkovým rovingem, kterej chci vlaminovat mezi spodní a horní potah odtokovky. Mám ho asi 5 metrů, plochej, šířka 7 mm namotanej na kusu kartónu. Ten dobrák, co mi ho odmotával z velkýho balení se s tím moc nes..l. Je na mnoha místech přeloženej a protože tak byl několik let, moc se mu nechce zpátky. Jak ho nejlíp narovnat? Namočit lihem aby změknul a přežehlit vlažnou žehličkou? Nebo stačí jen žehlit na sucho? Nerozláme se při pokusu ty přeložky narovnat?
Díky

Autor:  misamltr [ ned 14.07.2019 23:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Uhlíkovej roving

Já bych to zkusil rovnou řehličkou. Teplotu nastavit dle potřeby.

Autor:  LV [ pon 15.07.2019 3:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Uhlíkovej roving

Celeron píše:
Potřebuju vyztužit odtokovku uhlíkovým rovingem, kterej chci vlaminovat mezi spodní a horní potah odtokovky. Mám ho asi 5 metrů, plochej, šířka 7 mm namotanej na kusu kartónu. Ten dobrák, co mi ho odmotával z velkýho balení se s tím moc nes..l. Je na mnoha místech přeloženej a protože tak byl několik let, moc se mu nechce zpátky. Jak ho nejlíp narovnat? Namočit lihem aby změknul a přežehlit vlažnou žehličkou? Nebo stačí jen žehlit na sucho? Nerozláme se při pokusu ty přeložky narovnat?
Díky

Si robíš prdel?

Autor:  zz [ pon 15.07.2019 6:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Uhlíkovej roving

:lol: JJ, to je dobrý...

jenom by mě zajímalo, co si představuješ pod pojmem vlaminovat?

Autor:  HavelAircraft [ pon 15.07.2019 9:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Uhlíkovej roving

Já bych to rovnou vyhodil.
Ale na tohle to bude asi stačit.
Vyrovnal bych to na odtokovku. Přichytil kolíčky a položil na to vršek.

Autor:  Celeron [ pon 15.07.2019 9:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Uhlíkovej roving

Co je nepochopitelnýho na snaze nějak narovnat tohle:
Příloha:
uhlí.jpg
uhlí.jpg
[ 298.35 KiB | Zobrazeno 1626 krát ]



Tady někdo nejspíš neumí číst, psal jsem "při odmotávání z velkýho balení" tak to samozřejmě není již hotovej roving s pryskyřicí.

No a pod pojmem vlaminovat myslím přesně to samý jako HavelAircraft.

Autor:  zz [ pon 15.07.2019 9:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Uhlíkovej roving

Laminoval jsi už někdy uhlíkový roving?

Autor:  Celeron [ pon 15.07.2019 10:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Uhlíkovej roving

Jo. A co je na tom divnýho? Hraješ si na slovíčkaření?

Autor:  zz [ pon 15.07.2019 11:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Uhlíkovej roving

Pokud jo, tak proč řešíš rovnání rovingu? Na igelitu proválečkuješ a prosystíš epoxidem potřebnou délku rovingu a pokud nejsou přerušené vlákna, tak se po prosycení sám krásně srovná. Ale pokud jsi s ním dělal je divné, že to nevíš.

Autor:  LV [ pon 15.07.2019 11:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Uhlíkovej roving

zz píše:
Pokud jo, tak proč řešíš rovnání rovingu? Na igelitu proválečkuješ a prosystíš epoxidem potřebnou délku rovingu a pokud nejsou přerušené vlákna, tak se po prosycení sám krásně srovná. Ale pokud jsi s ním dělal je divné, že to nevíš.

Toš asi tak.

Autor:  Celeron [ pon 15.07.2019 11:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Uhlíkovej roving

Ano prosycením L285-kou se apertura rovingu rozpustí, uhlíkový vlákno mírně povolí, ale ty přeložky jsou různě roztancovaný a tak jsem to chtěl trochu srovnat předem.

Autor:  LV [ pon 15.07.2019 15:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Uhlíkový roving

Ved sa ti to zrovna na tej folii.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/