Ahoj, po několika měsících jsem chtěl podívat, co je zde nového a vidím tvoji skromnou recenzi.
Děkuji Ti za ní, hezky sepsáno.
Jak píšeš o přebytku epoxidu ve středu křídla, díky kterému nedalo příliš pohybovat se servem při umisťování..
Je tam epoxidová zahuštěnka, která spojuje oba potahy křídle ve středu a je v ní vyvrtaná díra pro šroub. Občas se tam toho dá při slepování křídla moc, ale určitě ne tolik, že by se tam nevlezlo servo. Jak jsi popisoval, je potřeba si tam zkusit v první řadě servo umístit a pak teprve udělat průchodku do nosníku pro táhlo a podle toho servo zalepit.
Co se týče slabého místa trupu - na konci trubky před směrovkou, souhlasím. Asi tři lidi ho v těch místech nalomili. Z toho množství vyrobených modelů to není taková hrůza a všem se to přihodilo při neopatrném přistání. Od nového roku jsem tam začal přidávat při výrobě výztuhy. Pokud by chtěl někdo trubičku s užším průměrem pro vlepení, nastavení a opravu tohoto místa, pošlu.
Ještě ke kabince, mně se z ní ještě barvu nepodařilo sloupnout
, ale jestli chceš pošlu Ti novou, řekni si jakou barvu chceš.
Jinak k modelu Bravo z pohledu výrobce.
Je to éro, které už létá nejen u nás, ale i v cizině dost dlouho. Cca od roku 2015 dostalo Bravo novou podobu dolnoplošníku z mé dílny. Tato koncepce se hodně osvědčila a funguje velmi dobře. Model má klidný letový projev, je velmi snadné ho seřídit, v jedničkové kvalitě má super povrch, design a disponuje vysokou pevností. Všechny verze křídla mají hlavní nosník v vysokopevnostního uhlíku, takže křídlo je tuhé jak na ohyb, tak na krut. Je sice duté, tzn. sendvičové konstrukce, ale díky AG profilům, které nejsou tak tenké jako jsou používány v dnešní době, ale pevnost je srovnatelná s dnešními top modely s plným jádrem. Pokud chce někdo ještě něco pevnějšího, vyrobím mu double-carbon, který je stejně lehký jako standartní verze, ale cca o 30% tužší.
Bravo ztrácí na výšce hodu oproti nejnovějším modelům. To už prostě díky pomalejším profilům nedožene. Já osobně jsem jej házel do 62-64m max. Standartně budete házet něco kolem 50m lepší vrhači i 60m. Na nejnovější modely tak ztrácí v průměru tak 10m. Toto ale vynahradí krásným kroužením, citlivostí na termiku a klidným letovým projevem.
Shrnul bych to zařazením Brava do střední kategorie pro super polétání za barákem, i první soutěže. Poměr cena/výkon/kvalita je velmi příznivý. Je to český výrobek z negativních forem, na který seženete případný náhradní díl. Je možné ho vyrobit v různých designech a barvách. Čekací doba je cca týden.
Všechny zdraví
Ivo