Pravidla fóra


Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 03.08.2018 3:29 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 3270
Bydliště: ČR
Obrázky: 1
@pepin Seš fakt koloběžBOREC. Tak ať jezdí, a hlavně ať tě KOLOBĚŽbastlení i dál baví.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
PříspěvekNapsal: pát 03.08.2018 22:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 11075
Bydliště: praha 5
guchar píše:
@pepin Seš fakt koloběžBOREC. Tak ať jezdí, a hlavně ať tě KOLOBĚŽbastlení i dál baví.
trochu se obavam. Ze co vic potunit na elektrokolobezce.......co potrebuji ja uz nic moc dalsiho nevymyslim.snad jen mozna jine ridici jednotky ale ohledne motoru a vykonu v tom mam ted jasno ze motor bez volnobezky nechci coz je papirove 250w a proc pohon do prednihoo i zadniho kola 250w jak do predniho i zadniho kola mi opravdu prijde do terenu nejrozumejsi reseni. Vysoky vykon na cyklo plasti je bez sance ho efektivne prenest v terenu....proto hnany predek i zadek. Souctem dvou plastu se trakce zvysi...kdyz to tlacim do strane s pomoci motoru bo vykon a rozumny dojezd je vzdy limitovany kapacitou baterek....takze vahou a navic lion sice maji slusnou kapacitu v pomeru k vaze ale vyssi odbery nedaji.
ty ruzne youtube extrem elektrokola.....ale na sfalt kde z toho dostanou 80km. To je neco jineho. Na ssfalt jim porad staci k trakci obyc plaste ale stejne se ty rychlostni elektrokola uz resi spis na napeti okolo 80v.
ze tu baterku vysosne na par kilometrech je jina vec.....umi to jet chvili 80----100. No a co jako? Neodsuzuji to jako blbost.pro nekoho je to vyzva....kolik z toho dostanu. Ja mam jasno v tom. Ze vyssi vykon super. Ale musi to umet ujet min 40 km ....kombinovana trasa....v podstate mi jde o jedine. Kdyz je na trase i terenni usek. Mit si ho moznost uzit na vyssim vykonu ale mimo tyto useky na bezne upravene cyklotrase nevlacet uplne zbytecna kila.....a baterku vic setrvale sosat jen proto. Ze obcas se v terenu vyssi vykon hodi.

treba jen ta odpruzena vidle.1300gramu vic nez obyc pevna. Fakt nedmysl. Abych ji daval na kolobrndu i manzelce a jednou pro vzdy musela prenaset o tech 1300g tezsi kolobezku jen proto. Ze v terenu a z kopce je odpruzena vidle fajn.
vsechno je to o kompromisech pro a proti.ani ja neplanuji. Ze kdyz budu mit ted kolobrndu s vyssim vykonem. Kolobrnda s nizsim vykone pujde z domu bo vyssi vykon bude znamenat vahovy narust minimalne 6kg a to uz je opravdu na prenaseni ...25 kg opravdu znat.ze neprenasis kolobrndu pod 20 kilo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 03.08.2018 22:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 11075
Bydliště: praha 5
guchar píše:
@pepin Seš fakt koloběžBOREC. Tak ať jezdí, a hlavně ať tě KOLOBĚŽbastlení i dál baví.
trochu se obavam. Ze co vic potunit na elektrokolobezce.......co potrebuji ja uz nic moc dalsiho nevymyslim.snad jen mozna jine ridici jednotky ale ohledne motoru a vykonu v tom mam ted jasno ze motor bez volnobezky nechci coz je papirove 250w a proc pohon do prednihoo i zadniho kola 250w jak do predniho i zadniho kola mi opravdu prijde do terenu nejrozumejsi reseni. Vysoky vykon na cyklo plasti je bez sance ho efektivne prenest v terenu....proto hnany predek i zadek. Souctem dvou plastu se trakce zvysi...kdyz to tlacim do strane s pomoci motoru bo vykon a rozumny dojezd je vzdy limitovany kapacitou baterek....takze vahou a navic lion sice maji slusnou kapacitu v pomeru k vaze ale vyssi odbery nedaji.
ty ruzne youtube extrem elektrokola.....ale na sfalt kde z toho dostanou 80km. To je neco jineho. Na ssfalt jim porad staci k trakci obyc plaste ale stejne se ty rychlostni elektrokola uz resi spis na napeti okolo 80v.
ze tu baterku vysosne na par kilometrech je jina vec.....umi to jet chvili 80----100. No a co jako? Neodsuzuji to jako blbost.pro nekoho je to vyzva....kolik z toho dostanu. Ja mam jasno v tom. Ze vyssi vykon super. Ale musi to umet ujet min 40 km ....kombinovana trasa....v podstate mi jde o jedine. Kdyz je na trase i terenni usek. Mit si ho moznost uzit na vyssim vykonu ale mimo tyto useky na bezne upravene cyklotrase nevlacet uplne zbytecna kila.....a baterku vic setrvale sosat jen proto. Ze obcas se v terenu vyssi vykon hodi.

treba jen ta odpruzena vidle.1300gramu vic nez obyc pevna. Fakt nedmysl. Abych ji daval na kolobrndu i manzelce a jednou pro vzdy musela prenaset o tech 1300g tezsi kolobezku jen proto. Ze v terenu a z kopce je odpruzena vidle fajn.
vsechno je to o kompromisech pro a proti.ani ja neplanuji. Ze kdyz budu mit ted kolobrndu s vyssim vykonem. Kolobrnda s nizsim vykone pujde z domu bo vyssi vykon bude znamenat vahovy narust minimalne 6kg a to uz je opravdu na prenaseni ...25 kg opravdu znat.ze neprenasis kolobrndu pod 20 kilo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 05.08.2018 21:37 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 11075
Bydliště: praha 5
Tak v pátek jsem zase trochu tunil , čínan trochu výrobně modifikoval Wilcoxe, co udělal dobře bylo, že udělal na předku nášlapu šikmý zvýšený náběh, co bylo ale špatně, že stupátko--pouze trubky který v poho stačili potunil o plechovej nášlap--- oproti puvodní verzi tedy kuli tomu plechu plus 558g :evil:

zatim jsem tedy ten kovový nášlap vyměnil za uhlíkový--130g---kdyby tam kuli tomu nášlapu nedovařil na středovou trubku dva plocháče pro montáž toho nášlapu, jen bych ten kovový vyhodil a víc neřešil, naběhnout na to s rozbruskou se mi zatím nechtělo, navíc trochu i potunil díky tomu nášlapu jinak vývod náhonu zadní brzdy který byl na puvodní verzi opravdu leda tak pro asfaltové ježdění a zatím se mi zdá, že díky tomu nášlapu by mi to mohlo z druhé strany toho nášlapu vyhovovat i pro kabel k zadnímu hnanému kolu, kde u puvodní verze jsem počítal s tím, že vrtání železnym rámem kuli prostupu pro kabel se nevyhnu, ted to vypadá, že by to mohlo jít vcelku v pohodě----ale i ten uhlíkový nášlap je prostě zbytečných 130g na víc tak uvidím---jediný, v čem je možná dobrý, když občas projedu brodem, jen těma trubkama mi to ohodí vodou kecky---jednou, dvakrát za rok?

tady dvě fotky z pátečního přípravného dotunění, než zavelí manželka--už jsem doma, vyzvedni mě a jedem na víkend---kuli vedru jsem tentokrát volil spíš než kolobrndovou, tak koupací lokalitu :lol: :D

Příloha:
IMG_0054.JPG
IMG_0054.JPG [ 81.6 KiB | Zobrazeno 806 krát ]

Příloha:
IMG_0056.JPG
IMG_0056.JPG [ 124.66 KiB | Zobrazeno 806 krát ]


Přílohy:
20180805_115902.jpg
20180805_115902.jpg [ 116 KiB | Zobrazeno 805 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06.08.2018 16:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 11075
Bydliště: praha 5
Dnes jsem se konecne projel v terenu.zatim pouze na predni pohon,ale s tou odpruzenou vidli je z toho na sjezdech a rovinkach v uvozovkach motokrosova motorka.dozadu musim dat taky drapak, v zarackach mi to ustreluje.
Tlumic z dvirek na nabytek funguje naprosto skvele a zatim drzi.elektro maximalku s plne nabitou baterii mam cca 33 vybita uz da jen 27 .na legalnich 25 nakonec prdim.fakt se mi to moc libi jak to upaluje.hubu si tutac ale rozbiju.
Zadni pohon uz odeslali tak vikend uz snad bude v plne palbě.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 07.08.2018 15:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 11075
Bydliště: praha 5
Rano dorazil motor v zadnim kole.zatim najeto v terenu neco prez 30km.je to parada,ale po navratu domu dodelam ventilator i do origo apache baterie.v tom uzavrenem deklu ty baterie topi.
Ale system hnany predek i zadek se osvedcil a v terenu hlavne v kopcich a terenu kdy uz musim nekde i tlacit a kolobezka se tedy odlehci zadny hrabani.

Vahove jsem se do 25kg bez ptakovin okolo vesel takze opravdu velika spokojenost.jizda terenem opravdu jako na nejake motorce 50ccm.maximalka v terenu samozrejme dana omezenim rychlosti reglu zadniho kola....cca max 22 kmh ale s tim jsem pocital a v poho si s tim vystacim.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 12.08.2018 15:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 11075
Bydliště: praha 5
Vcera probehl test dojezdu te dvoumotorove kolobezky na asfaltove rovinate trati....cesky krumlov...vyssi brod a zpet 82 km.odhadem bych jeste tak 10km dal.
Bylo to v podstate porad po silnici tak se cuba vezla celou cestu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 14.08.2018 22:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 11075
Bydliště: praha 5
tak ovlivnovani reglu jedním plynovým ovladačem díky bohu pořešila jedna dioda--vubec těm hodnotám nerozumim, ale jaká si dioda ten problém vyřešila.,

zítra mi mají dorazit bagly na kolo na zadní nosič, tak budu vymýšlet jak je upravit na koloběžku --pes---plus stan a další krámy , sát se opět nezávislým na autě a mít možnost čumět opět jen před sebe.

z dobijení kdekoli na trase už strach nemám, kdekoli se objevím s koloběžkou na nosiči s čubou, všichni jsou okamžitě na srágoru a vybíhají okamžitě fotit .takže dobijení na trase problém rozhodně nebude, to už mám odzkoušený.

trasu už mám vymyšlenou
Příloha:
20180726_145414.jpg
20180726_145414.jpg [ 91.09 KiB | Zobrazeno 539 krát ]


do cíle ale nedojedu, plán je sen jen držet trasy--pokud to psychicky dám,max 14 dnu---odhadem to víc jak 800km být nemuže, spíš mín.

ale je to jen plán, uvidím, rozhodně to chci jet sám a s nikým nemuset řešit---tady je to moc do kopce---tady je ta cesta sice z kopce, ale kamenitá---to mi fakt neba, to dám s někým tak maximálně víkend---odhad z praxe :lol:

ale zatím je to ve fázi---vubec by nebylo špatný do toho jít.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 20.08.2018 21:18 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 11075
Bydliště: praha 5
víkend proběhl vyjimečně na Rané,tak jsem samo musel dát výjezd na e kolobrndě do sedla.šlo to jako prd :D

dnes mi dorazilo info jak se orientovat přez ty turistické dálkové trasy---v mapy cz sice jsou turistické barevné trasy, ale rozhodně nijak neznačené nějakým očíslováním, řešil jsem to teda nakonec přez klub turistu a myslím, že takto to bude stačit.

https://www.email.cz/web-office/7i1gVIQ ... NAC226.doc

jinak z dvoumotorový kolobrndy jsem opravdu nadšený, je to prostě elektro motorka na turistický trasy--rovinatej asfalt s přípomocí nohou dám okolo 70km, terén 40 km, naprostý nadšení--došel jsem tímto strojkem na konec své vysněné cesty---ted jsem už jen limitovaný výkonem lionek, zvyšovat výkon na pohonu smysl nemá, ted jsem na sadě lionek 9p při 36V a spíš už je to pro lionky za hranou---je ale pravda, že dneska se mi moc odrážet nechtělo, tak jsem si tu dnešní trasu nějakých 48km více méně odjel opravdu jak na motorce.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 20.08.2018 22:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 11075
Bydliště: praha 5
ještě něco málo k výkonu motoru ve spojení s lionkama, standartní Apache baterie cca 13 Ah umí ukrmit tak max opravdu v dlouhodobější zátěži maximálně 250W pohon---motor--obyč srágoru base s volnoběžkou, co si umí při plně nabité baterii ve špičce sosnout k 400W.

použít lion baterii na výkonnější pohon--motor--600--1500W je opravdu nesmysl, pokud nemá výkon pokrýt pouze rozjezd a to pouze při plně nabité lion bateii--v polovině vysosané energie opravdu co umí dodat lion výrazně klesá, navíc snahou z ní dostat víc, se lion hodně zahřívá, což ji asi dobře nedělá---já mám pouzdro odvrtané a chlazené ventilátory---tzeplé baterie se mi opravdu moc nelíbili.

další věc---ani origo třeba 13Ah baterie Apache opravdu nedá pokud chci dososávat i mrzkých 250W psaných 13 Ah ,ty hodnoty jsou na začátku tak max dvou třetinové---ale netřeba zoufat--terén přez 40, rovinatý asfalt přez 70km---to já jen, že třeba baterii 2100ma sony VTC4 nejde přepočítat papírovou kapacitou na ujetý kilometr--jako že na kilometr mi to sežere 2000 ma.

navíc pokud jsou ty lion baterie setrvale přetěžovaný---nad pohon 250W, tak topí, a když topí, tak to teplo určitě už neteče do motoru v kole.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 23.10.2018 21:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 11075
Bydliště: praha 5
tak další kousek, kámoš se nakonec rozhoupal , koupil novou pouze nožní kolobrndu a starší Kostku mi dal na přestavbu na elektro, zadání bylo--at je tam co nejmín zbytečností a baterie co nejníž v těžišti.

pohon je opět nejlevnější Basic, sice dlouho řešil, že si raději připlatí za dražší pohon, kde bude možné vyresetovat omezení rychlosti na 25kmh, ale bo nikdo, ani prodejci přesně nevěděli, jak se bude takový pohon ve výsledku chovat ořezaný na koloběžku--když do něho nebudou zapojené všechny standartní konektory, nakonec se mi ho podařilo ukecat, že se mi opravdu nechce experimentovat s něčím, co nemám osobně vyzkoušené, že to bude fungovat i na koloběžce.

poprvé jsem komplet kabeláž dělal na míru pouze s minimální rezervou.

regl jsem jak už se mi osvědčilo kuli chlazení v létě dal na hliníkový plocháč z vidlice a na kabeláž a konektory jsem rovnou nad regl ušil koženkovou brašničku vepředu se zipem a rovnou mu tam i bo se to pořád vešlo pod sundavací brašnu všil i sucháče pro opravný sprej na duše.

ty regly k setum Base jsou ale ohledně toho omezení rychlosti opravdu loterie, mělo by to jet max 25kmh, ten jeho kousek ale umí s plně nabitou baterií 30kmh, takže nakonec veliká spokojenost :D

já mám stejné regly tři, žádný z nich neumí na ráfku 26 palcu ani těch 25kmh, ale dalšímu kámošovi na 20 palcovém ráfku umí ten regl taky něco málo pod 30kmh---servis nechápe, programovat--odblokovat tyto regly prý nejde.

Příloha:
P1060013.JPG
P1060013.JPG [ 221.8 KiB | Zobrazeno 179 krát ]


Příloha:
P1060014.JPG
P1060014.JPG [ 127.18 KiB | Zobrazeno 179 krát ]


Příloha:
P1060015.JPG
P1060015.JPG [ 127.26 KiB | Zobrazeno 179 krát ]


jak jsem byl teda fotil tu kolobrndu Kostka na Rané, byl tam i kámoš, co bydlí v Německu a na elektrokolobrndě tam rozváží letáky a poštu, pořád pěl ody na super profi elektropřestavbu od Plzenáku.

ted tam tu koloběžku měl--osobně jsem si z toho provedení teda ale na zadek nesednul.

na rámu dvoubrašna --v levé kapse poměrně veliký a těžký regulátor, v pravé brašně stočená kabeláž s konektory.

motor přímý, bez volnoběžky--250/500W papírově, výkonově naprosto stejné, jako 250W Basic---pouze ve 20palcovém ráfku, jak to má on oproti 26 palcovém ráfku, jak je to tady na té Kostce je prvotní dojem při rozjezdu--vyšší výkon---maximálku má při plně nabité baterii prý cca 18kmh :oops: to by asi uplně někomu nevadilo, ale celkově je ten přímý pohon v kombinaci s tím velikým reglem opravdu znatelně těžký, oproti té sestavě Basic, navíc ten přímý pohon bez volnoběžky opravdu brzdí, pokud se nejede na baterky.

podle těch stránek mám pocit, že ten přímý 250/500W motor je minimálně o 3kg těžší, než ten obyč basic 3,5 kg

http://www.kolobehsport.cz/2014/03/elkt ... oc-ne.html


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 326 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: guchar, novfra a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz