Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno. Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12768 Bydliště: praha 5
[quote="guchar" - Nezkoušel jsi od servisu nebo prodejce získat program pro Prohlížení historie accu? -- Jen na okraj [/quote]
o takovym programu vubec nevim, ale uplně nevidím duvod ho řešit.
vysosanou kapacitu mužu občas změřit vřazeným modelářským watmetrem, ale jediné co zjistím---změřím, že lionky při vyšších proudech psanou kapacitu prostě nedají.
z té origo baterie apache nedostanu na článek o nic víc, než jsem dostal z lion paku, které jsem si letoval ze slušnějších článku sám.
Ale origo pak je v kastlíku--krabici a nečuměj z něj chuchvalce drátku--napájecí---balanční.
modernější--výkonnější baterie někde ve vývoji když nejsou ještě na trhu--origo cyklo sada mi nic neřeší.
Rozhodně jsem ale rád a nadšenej, že jsem se dokopal nakonec koupit origo baterii, kterou mohu v pohodě přidělat----zacvaknout jednoduše na rám a nevymýšlet do nekonečna do jaké brašny a jak řešit její uchyty, aby unesla skoro 3kg baterii.
Nic méně pořád to koncipuji tak, abych mohl na delší občasné trasy použít a kam dát na doskákání i puvodní baterie řešené po modelářsku.
čím jsem si ted ale udělal asi největší radost, trošku jsem poupravil ovládání --spínání mimo plynového otočného ovladače přípomoci s nastavitelnou volbou kolik chci setrvale připomáhat.
puvodně jsem to měl a stále mám na spínač přípomoci pod jedním heftem, ale z kola jsem byl hodně zvyklý při jízdě držet řidítka za parohy---tady jsem ale pak nemohl mít zmáčklou přípomoc, navíc čím dál tím víc mě na delších trasách sralo, že musím pořád držet ten spínač i na trase, kde není potřeba přípomoc měnit.
dnes jsem to asi už definitivně vyřešil a jeden další spínač --přepínač --dal do upravených parohu, ještě zkusím sehnat nějaký typ, kde by se delo líp rozhodnout, jestli si přimáčknutím chci jen vypomoct, nebo ho domáčknout do sepnuta a nemuset ho vubec držet.
kámoš, co se mnou jezdí a taky už pořizuje elektropohon na kolobrndu mu dřív přišlo , že stačí když bude mít jen plynový ovladač, když si dnes zkusil, jaké to je, když si jen odcvakne minimální přípomoc, ale nic nemusí mačkat--nebo řešit kolik plynu, okamžitě z toho byl nadšený, že to tak musí mít taky----on je to pak tak trošku pocit, jako když z horskýho kola s drapákama přesedneš na silnici na kolo s galuskama.
ted docela od pátku přálo počasí, tak jsem nadrandil na té nové baterce od pátku necelých 200km, tak těch 60 denně, na to ta kapacita 13000 ma stačí vcelku v pohodě, i když já jsem ulejvák co se raději vozí, než maká
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7415 Bydliště: ČR Obrázky:8
@pepin Pack vozíš na kolobrndě, tak zvítězila jednoduchost nabíjení (ač 2A,13Ah=6.5h) s vestavěným BMS. Pokud by to vozilo RC letadlo, asi vyhrají LiPol -ky s balačním konektorem a příslušnou nabíječkou. Z důvodů váha versus Wh (Ah), a rychlosti nabíjení (několik násobků C). - Otázkou je co jde Programem (pro servisní účely) z BMS vydolovat. Možná jen cykly, nebo jednotlivé cykly s nějakými max-min Napětí, Proud, Teplota, ... ? - Nebýt té zmínky na http://skladacikola.com tak jsem o tom taky nic, ani netušil. - Až pátráním (Google) jsem se dostal na lithiumbatterypcb.com - Je jasné, že pokud bude někdo něco tvrdit, třeba při reklamaci, tady je jakýsi záznam toho, jak to bylo. - Ostatně záznam historie(do paměťové karty) je běžný u tonerů a řady dalšího spotřebního materiálu. - U aut v diagnostice, to může komplikovat výměnu autobaterky. Je nutný reset paměti (laik v servisu).
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12768 Bydliště: praha 5
guchar píše:
- Otázkou je co jde Programem (pro servisní účely) z BMS vydolovat. Možná jen cykly, nebo jednotlivé cykly s nějakými max-min Napětí, Proud, Teplota, ... ?
já si myslím--cucám z prstu, že ta historie baterie má smysl pouze pro servis z duvodu případné reklamace--že třeba někdo sosá ze základní sady 36v pro 250W pohony--předpoklad max 17A nesmyslně vysoké ampéry pro výkonnější pohony--nad 1000W, kde už by to mělo být na 48V baterii a taky patřičně více X sadové.
já mám na 36 voltech s papírově 250W pohonem--watmetr ukazuje někdy špičku i 450W, nic méně pořád max 17A--to je pro 36 voltovky--4-5P asi ještě v poho, ale pokud by někdo prudil ohledně záruky, že mu baterka klekla v záruce a z baterky by se programem stáhlo, že maximálka byla třeba 30, nebo víc ampér, to je to, o co asi ohledně toho programu jde.
nic méně žádný origo cyklo pohon--origo displee neukazují skutečnou odebranou kapacitu watu z lion baterie,třeba z 10A baterie při 17A zátěže prostě i když je 4P vysosat 10A prostě při 10-17A nejde, jakmile spadne lionka pod dvě třetiny , tak vyhnije a dál dává pouze milíky.
ale poměr váha--výkon--bezpečnost a blbuvzdornost provozu jiná alternativa, než lion není, ale nemá smysl a hlavu patu--změřit origo lion cyklo baterii--třeba 10A , tu měřit modelářským watmetrem, který ukáže, že baterie vyhnila při odebraných cca 8A a domáhat se reklamace---já chcoi, aby mi 10A baterie dala 10A---to nedá, při 10-17A fakt ne, vxysosatelných je prostě něco přez dvě třetiny,proto jsem nakonec i vyměknul s posedlostí, že pořídím ještě něco nad 250W a po pravdě i to omezení, kdy pohon vypíná při cca 25km rychlosti---při 25H ještě nemám pocit odporu vzduchu, když se to z kopce rozjede už k třiceti, tak to už je cítit, navíc v autě se to nezdá, ale na kole--kolobrndě, 25 ještě opravdu v poho, ale když se to třeba z kopce ---mám pocit že už to masim, kouknu na tachák a na něm 27kmh---uplně mě to netáhne tunit ten elektropohon, aby uměl nad těch 25h---samozřejmě to jde, apache silent to umí--režim s volbou i bez omezení, s plně nabitou 10 čl baterií--36v by to mohlo umět až 35, to je ale opravdu zvlášt na kolobrndu--jako setrvalá rychlost zvlášt když jezdíš i po chodnících v městě podle mého smrtící,
já to umím na jedné kolobrndě zvednou tu rychlost navýšením článku, pak mi jede 30 a víc, ale používám to navýšení rychlosti pouze když si potřebuju u nás doma rychle dojet kilák pro pivo k benzince
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12768 Bydliště: praha 5
guchar píše:
- Otázkou je co jde Programem (pro servisní účely) z BMS vydolovat. Možná jen cykly, nebo jednotlivé cykly s nějakými max-min Napětí, Proud, Teplota, ... ?
já si myslím--cucám z prstu, že ta historie baterie má smysl pouze pro servis z duvodu případné reklamace--že třeba někdo sosá ze základní sady 36v pro 250W pohony--předpoklad max 17A nesmyslně vysoké ampéry pro výkonnější pohony--nad 1000W, kde už by to mělo být na 48V baterii a taky patřičně více X sadové.
já mám na 36 voltech s papírově 250W pohonem--watmetr ukazuje někdy špičku i 450W, nic méně pořád max 17A--to je pro 36 voltovky--4-5P asi ještě v poho, ale pokud by někdo prudil ohledně záruky, že mu baterka klekla v záruce a z baterky by se programem stáhlo, že maximálka byla třeba 30, nebo víc ampér, to je to, o co asi ohledně toho programu jde.
nic méně žádný origo cyklo pohon--origo displee neukazují skutečnou odebranou kapacitu watu z lion baterie,třeba z 10A baterie při 17A zátěže prostě i když je 4P vysosat 10A prostě při 10-17A nejde, jakmile spadne lionka pod dvě třetiny , tak vyhnije a dál dává pouze milíky.
ale poměr váha--výkon--bezpečnost a blbuvzdornost provozu jiná alternativa, než lion není, ale nemá smysl a hlavu patu--změřit origo lion cyklo baterii--třeba 10A , tu měřit modelářským watmetrem, který ukáže, že baterie vyhnila při odebraných cca 8A a domáhat se reklamace---já chcoi, aby mi 10A baterie dala 10A---to nedá, při 10-17A fakt ne, vxysosatelných je prostě něco přez dvě třetiny,proto jsem nakonec i vyměknul s posedlostí, že pořídím ještě něco nad 250W a po pravdě i to omezení, kdy pohon vypíná při cca 25km rychlosti---při 25H ještě nemám pocit odporu vzduchu, když se to z kopce rozjede už k třiceti, tak to už je cítit, navíc v autě se to nezdá, ale na kole--kolobrndě, 25 ještě opravdu v poho, ale když se to třeba z kopce ---mám pocit že už to masim, kouknu na tachák a na něm 27kmh---uplně mě to netáhne tunit ten elektropohon, aby uměl nad těch 25h---samozřejmě to jde, apache silent to umí--režim s volbou i bez omezení, s plně nabitou 10 čl baterií--36v by to mohlo umět až 35, to je ale opravdu zvlášt na kolobrndu--jako setrvalá rychlost zvlášt když jezdíš i po chodnících v městě podle mého smrtící,
já to umím na jedné kolobrndě zvednou tu rychlost navýšením článku, pak mi jede 30 a víc, ale používám to navýšení rychlosti pouze když si potřebuju u nás doma rychle dojet kilák pro pivo k benzince
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12768 Bydliště: praha 5
tak jsem ted vážil pro a proti a dospěl nakonec k závěru, že věčně tu nikdo nebude,takže zítra valím nejspíš na Sázavu, do kempu ve Stochovicích to mám kousek, tam založím základnmí tábor--obytný spací auto, kam dojedu, tam okolo Sázavy dojedu, návrat zpět do základního táboru vlakem. v Pátek pravděpodobně naložím kámoše a přesun s kolobrndama ze Sázavy na Ohři, nad Kadaní mám vychytanej super rodinej kempík.
jedinej opruz, jak už ten muj kámoš jezdí zatím pouze na nožní pohon,loni ještě vcelku v poho, ale letos už fakt nestíhá a cestou když je to kopcovitý umírá.
elektriku už má ale taky na cestě, tak snad mi odpadne ten opruz, pořád na něj někde čekat, nebo v kopci solidárně dělat, že taky dřu
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12768 Bydliště: praha 5
znovu ale zvažuji odpruženou přední vidli.
ty nárazy do zápěstí na delších trasách se pozvolna přecijenom načítají, sice minimálně kilčo víc, oproti pevné vidli, zvlášt v případě V brzd, ale nemlátí to na hrbolech do zápěstí, uvidim, ale myslím, že k tomu nakonec pro kolobrndu do terénu dojdu, raději bych to ale tvořil už na kolobrndě i s širším stupátkem--mašerské--respektive koupit rovnou mašerskou kolobrndu s odpruženou vidlí a tu potunit na elektro, to je ale v základu za kolobrndu minimálně 25K ale stejně se nevyhnu tunění té odpružené vidli, aby jí šlo pro silnici stáhnout--snížit nášlap.
rozhodně ten čínský Wilcox alway co jsem koupilza 3500kč je opravdu čínský povedený zázrak a co tomu m,uže konkurovat je tak m,aximálně Kostka, ovšem za 10k.
hezky levně se zdají i cenově kolobrndy olpram, ale sváry a souosost--děs běs---kola za sebou sedí--ale stylem--přední vidle v uchytu--zadní vidle v uchytu, no a mezi tím to nějak povaříme.
mám od Olpranu malou kolobrndu--16-16 kola, spokojenost za cca 2300kč , navíc dvojité ráfky, to není obvyklé v tomto pruměru ani u rwnomovaných výrobcu ,nic méně sváry opravdu brutus a některé konstrukční řešení---konstruktér uplně na plno nepoužil mozek---možná ale jo, ale pak by to nemohlo být za pár korun--2300 kč.
sváry ale opravdu brutus prasárna--nic méně, za něco přez dva litry bych to nikomu stavět nechtěl a to, co mi přijde---jako brutus humusný svár, absolutně nevnímám při jízdě---tvrdá pevná kolobrnda kterou se nebojím pustit z kopce, že by se podemnou rozpadla , při jízdě kroutila a žila si svým vlastním životem
no nic no, prostě jsem si od těch letadýlek odskočil ke koloběžkám a hold to prožívám na plno, stejně jako dřív ty modýlky
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12768 Bydliště: praha 5
Tak vcera zatim osobni rekord najezdu neco prez 80km . Dnes behem jizdy slysim nejake poklepavani.......podle predpokladu to drncani na neodpruzene kolobrnde neustaly origo pidi zamky baterie v drzaku a se ukomili. Ja to predpokladal uz pri koupi te baterie,ale prodejce tvrdil ze uchyt je dostatecny a problemy s Tim nejsou. Umodelarit by to slo lip. Jen musim s prodejcem probrat moznost si to upravit ale neztratit upravou zaruku. Vcelku je mi jedno jak se rozhodne pokud bych vlastnim zasahem ztratil zaruku tak tu baterii vyreklamuji a novou upravim jen pouze abych do ni nelezl prez plombu.
Znáte někdo tohle ESC? Víte někdo jak je to s těmi FW? K FW 2.18 se mě podařilo sehnat windows konfigurační aplikaci, ale k FW 3.34 sem konfigurační aplikaci sehnat nepovedlo. Ví někdo kde sehnat konfigurační aplikaci k FW 3.34? A má někdo zkušenosti s tímto ESC, chci jím pohánět skládačku. Motor mám tenhle https://hobbyking.com/en_us/kd-53-30-hi ... ?wrh_pdp=7
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12768 Bydliště: praha 5
tak letos trochu problemky s čubou, nějaký hormonální problémy, čuba přibrala přez zimu na váze a na jaře nestíhala, tak mi drahá polovička zaukolovala to vyřešit, což jsem jako správný modelář nakonec zdárně vyřešil .
první pár metrová pokusná seznamovací jízda zkončila na veterině, bo čuba vyskočila a rozbila si čumák, ale nakonec v poho a máme už najeto letos asi víc jak 800km a košík si nejspíš užívá, bo občas se tam snaží naskočit sama.
co je super, že už na ní nemusím brát ohled, co uběhne, takže denní nájezd okolo 50km už není absolutně problém.
Příloha:
20180609_165634.jpg [ 105.73 KiB | Zobrazeno 2677 krát ]
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7415 Bydliště: ČR Obrázky:8
@pepin Každý náš pes (v každém vozidle) se vždy domáhál řízení. Takže náš by musel mít nosič přepravní tašky nad předním kolem. A dal bych mu lyžařské brýle.
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12768 Bydliště: praha 5
Ahoj, ted o víkendu jsem byl v Lokti a zajel se podívat mimo jiné na nově napouštěnou nádrž po těžbě uhlí u Sokolova--Medard
Na české poměry opravdu hodně veliký rybníček
Příloha:
20180708_143706.jpg [ 77.79 KiB | Zobrazeno 2524 krát ]
ve Varech jsem se jen šmrncnul o filmový festival
Příloha:
20180705_144756.jpg [ 98.36 KiB | Zobrazeno 2613 krát ]
V Lokti trochu hudební kultury---Horký že slíže a Tři sestry, se ale přiznám, že ačkoli platící učastník koncertu, Horký jsem ještě tak nějak dal, ale asi po třetí pecce Třech sester jsem to zabalil, nějak mě tento styl muziky uplně moc nebere
Příloha:
20180706_203317.jpg [ 73.21 KiB | Zobrazeno 2607 krát ]
Ale druhý den jsem si to vynahradil na sranda hudební produkci--kytarista a zpěvačka --- v jednom vodáckém kepíku nad Loktem
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12768 Bydliště: praha 5
Tak nakonec opravdu zkusím ještě trochu výkonnější koloběžku na ty mé oblíbené turistické značené trasy.
Dlouho jsem zvažoval jak volbu výkonnějšího pohonu, tak i skutečnost, že vyšší výkon bude jednoznačně znamenat i vyšší váhu a na turistických trasách není vyjímkou, že se občas chodí někde po schodech.
tak jsem trochu odhadem počítal---obyč odpružená co nejlehčí vidle s co nejmenším zdvihem,1,5kg navíc když odečtu obyč pevnou vidli
výkonnější pohon, 3kg navíc minimálně a díky výkonnějšímu pohonu i výkonnější baterii, počítám taky min 2kg navíc.
celkem tedy nárust váhy cca 6,5 kg, to už bych opravdu přenesl s velikejma obtížema.
nakonec mi ale ještě napadlo--kdybych teda někde musel přenášet, co teda zkusit z té současné koloběžky sundat vše sundavací--košík na psa, baterii, flašky s vodou a váha ukázala 8,3kg.
sice trochu opruz vše sundat a jít třeba právě po těch schodech dvakrát, ale váhově by to takto přenositelné bylo, tak jsem se rozhodl, že do toho pujdu.
vidli obyč co jsem našel nejlehčí--1,9kg a s nejkratším zdvihem--6,5cm Spinner Odesa, jen pružiny a zamykání ve vrchní poloze, což je mi stejně na prd, samo by se mi líbila vzduchová s tlumičem, ale do 2kg to nejde koupit ani do 5 tisíc, takže zkusím tady tu.
pokud to bude opravdu na prd , asi bych se na odpruženou vidli vyprdnul uplně a koupil odpružený krk--jde mi jen v tom terénu o rány do zápěstí a tady ten krk by podle toho co píšou už fungovat měl.
Ohledně pohonu jsem se nakonec rozhodnul pro variantu přední i zadní kolo hnané 250W motorem s volnoběžkou.
přední kolo bude mít asistenční volitelnou přípomoc---zadní se při přípomoci poveze na volnoběžce
plynová páka bude ovládat obě kola.
Duvody proč né pouze jedno výkonnější kolo jsem opravdu zvažoval dlouho , za prvé , výkonnější motory už nemají volnoběžku, takže to brzdí i z mírného kopečka, zadní kolo 6 a víc kilo by znamenalo koloběžka těžká na zadek -- špatně přenositelná a navíc se obávám, že výkonný motor v terénu pouze na jednom a ještě k tomu hodně nafouklém cyklo plášti by přineslo jediný efekt, že ten plášt bude za chvíli odrbanej od hrabání, na kole je to třeba něco jiného, tam se pořád stojí na šlapkách a kolo je zatížené, ta koloběžka je ale trochu něco jiného, co odražení, to se koloběžka vždy trochu odlehčí, praxe ukáže, ale myslím, že by to fungovat mohlo.
přední pohon mám, kolobrnda a vidle dorazí snad tento týden, tak to budu pozvolna skládat dohromady, ohledně zadního kola bych chtěl raději typ, kde je kabel motoru vyvedený z boku bubnu, a ne klasicky z jedné strany osy, což ted nemají ale skladem a až zítra mi zjistí, jestli to ještě umějí objednat, ještě s nimi ale chci probrat, jestli ten vývod bokem z bubnu třeba neznamená potom horší chlazení motoru.
Je mi jasný, že pohon jak na zadním, tak i předním kole není uplně obvyklý, ale když mi občas při tlačení do kopce, který vyjet nejde klouže kolo už ted při 250W pohonu, asi bych si na jednom hnaném kole s vyšším výkonem v těchto případech moc nepomohl.
Prostě uvidim, když to bude na prd, alespon to budu mít odzkoušené osobně, že tudy cesta fakt nevede.
Registrován: 18.8.2005 Příspěvky: 4945 Bydliště: Šternberk, ČR Obrázky: 0
Ty jsi ďábel. Zrovna včera jsem potkal taky jednoho elektro koloběžkáře a měl tam ještě jednu zásadní věc, která ti tam chybí. Sedátko. Já šlapal v tom vedru z posledních sil do kopce a on mě švihák jeden lázeňský v sedě předjel.
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12768 Bydliště: praha 5
jio píše:
Ty jsi ďábel. Zrovna včera jsem potkal taky jednoho elektro koloběžkáře a měl tam ještě jednu zásadní věc, která ti tam chybí. Sedátko. Já šlapal v tom vedru z posledních sil do kopce a on mě švihák jeden lázeňský v sedě předjel.
ty sedátka mají smysl pouze na výkonnějších koloběžkách, když se používají v podstatě jen jako skutr, tam už musí používat i těžší baterie life, ale váhově je to pak už ke 30kg a víc.
Na klasický koloběžce, i když v elektru by mi sedátko spíš překáželo--dodělat ho malé třeba na blatník moc nefunguje, zkoušel jsem si ze začátku občas z kopečku sednout na ten zadní blatník, ale okamžitě je problém s udržením stability a je to o hubu tak jet.
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12768 Bydliště: praha 5
včera dorazila koloběžka, dnes přední odpružená vidle, tak jsem to nakonec stíhal alespon v základu ještě bez zadního elektrokola ---to teprve dorazí ---poskládat a vyzkoušet.
látkovou brašnu na řidítka jsem tentokrát zavrhnul a vyřešil to malým plastovým cyklokufrem, je to sice trochu na těsno, ale vejdou se mi tam dva regulátory a mezi ně přídavné baterie, abych se pro terén dostal s kapacitou alespon na 20Ah, navíc se do toho kufru dá i docela dobře schovat konektorové a kabelové bordeliště, na spodek kufru jsem dal malý pc ventilátor 12v zapojený na výstup reglu cca 4,5v.
žádný teplotní čidlo jsem neřešil, zbytečná komplikace kuli naprosto zanedbatelnému odběru--zapnu koloběžku, automaticky běží i ventilátor. tentokrát jsem ale už kabely zkracoval s malou rezervou na míru---i kuli váze
lehkou levnou pouze pružinovou vidli bez tlumiče jsem zkusil potunit o plynovou vzpěru nábytkových dvířek, váha 77g,mám ji chycenou na oblouk vidlí a krk řidítek, funguje to jako tlumič skvěle, jen je otázkou jaká bude životnost .
První dojem z jízdy na odpružené koloběžce--zatím jen na přední pohon přez PC programovatelný regulátor magic 50----jako že umí max 50A, pro 250W motory ale nedoporučují víc, než setrvale 13A, špička 30A. set, na kterém jsem doposud jezdil umí špičku tak max 17A na lipol, lion dá trochu mín.
nic méně momentálně muj regl magic 50 dává podle wattmetru max špičku 7A, což je bída a dokud mi nedorazí programovací usb kabel,abych ji přenastavil, víc z toho nedostanu, rovinky pohoda, kopec ale bída.
Možná jsem měl ale nakonec kliku, že jsem se na odpružený koloběžce poprvé projel s pidivýkonem--jak to je odpružený---nic nevaruje, trochu bouchání do nohy na stupátku u zadního kola, ale předek, hlavně rány řidítek do zápěstí, žádný varování.
Výsledek---pohodová jízda jak po asfaltu, ale přední kolo umí třeba na štěrku opravdu ujíždět.
co se mi líbí tady u té jednotky, nejenom mít možnost místo plynu si zapnout asistenci--u jednotky Magic 50 tři volby síly přípomoci, ale volitelné pouze při programování.
je tady ale navíc i možnost si zapnout tempomat---plynem nastavím potřebnou rychlost, odmáčknu tlačítko tempomat a mohu pustit plyn, to je docela fajn. Už se těším až dorazí i motor do zadního kola a ten programovací kabel pro regl, abych mohl zvednout výkon té jednotky magic.
Trochu mám ale strach , že se na tom pomlátím a i když jde tady na tom reglu zrušit omezení rychlosti na 25kmh, asi jen zkusím kolik to teda dá bez omezení, ale pak to zase nastavím na max 25kmh váhově jsem zatím bez přídavné externí baterie a zadního kola s motorem na cca 19kg, to je zatím dobrý, plán byl nedostat se s váhou koloběžky k jízdě nad 25kg.
docela i uvažuju, že přdavnou lion baterii bych vozil v batohu pouze jako záložní na případné dojetí už mimo terén, a na jízdu v terénu bych k cyklo baterii apache 13,5A pouze paralelně připojoval spíš jako kondenzátor, který pochytá špičky 10S lipol , třeba jen turnigy 2200ma.
výkonově bych z tady tý kolobrndy chtěl dostat maximum, ale nepohřbít kuli tomu lion baterie, takže až to budu mít komplet a jednotku přeprogramovanou na ve špičkách přední kolo max 30A---plus zadní kolo max cca 15A, to se obávám, že se to nebude lionkám moc líbit.
pro vyššín výkony se už používají life baterie, takže určitě mají vyzkoušeno, proč těžší life a proč né lion. Ta kombinace s lipol jako kondíkem by ale fungovat mělo---už jsem to zkoušel hned na začátku mého pobláznění elektrokoloběžkou, jen je potřeba ohlídat minimální napětí pro lipol a nevybijet i lipol na automatiku nastavenou na lion--používal jsem na lipol pípáky nastavené na min každého článku, když jsou lipol vybitý, stačí je od paralelní lion sady odpojit a piánko už dojet jen na lion sadu.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru