sky59 píše:
Znova som otvoril issue Aliexpress, prosim o vase skusenosti.
V poslednom obdobi mam s nimi velmi zle skusenosti, hlavne s dodacim casom. Niektore veci pridu aj do 3 tyzdnov a niektore vsak posudte sami:
(vid prilohy)
objednal som 10. 10. 2017
dnes, 22. 11. 2017 je stav taky, ze ak to nepride do 14.12. 2017 az potom sa mozem zacat cudovat a stazovat....
Je toto normalne? 2 mesiace a 2 dni na dodanie tovaru???
Ako sa daju rozpoznat takito predajcovia od tych co to poslu okamzite?
Prosim o zdielanie skusenosti!
Příloha:
objed.png
Příloha:
status.png
No, nebyl bych tak kategorický a určitě bych takto nenazval vlákno.
Aliexpress rozhodně není špatná volba.
Je to něco za něco.
Nakoupil jsem tam skutečně už hoooodně položek, často drobných. A téměř vše mi došlo (počítal jsem i s tím, že něco nedojde).
Jednak si něco "vypůjčí" na trase u nás nejmenovaní pracovníci (to není můj výmysl); pak samozřejmě nelze vyloučit i ztrátu drobného balíčku nebo poškození.
No a termíny?
Ten druhý obrázek ti dává možnost prodloužit ochrannou lhůtu. Pokud balíček nemáš a prošvihneš tento termín, pak se s tebou nemusí nikdo dál bavit. Takže je to naopak - je to pro tvoje dobro.
Většinou je to ale tak, že pokud se ozveš a je to hodně dlouho, nabídnou ti vrácení peněz.
Občas se stane, že ti peníze vrátí a balíček ještě dojde.
Kdysi mi "zapomněli" oznámit balíček - český standart, bohužel.... - a zásilka odešla zpět. Prodejce se zeptal, jestli ji chci (dávno po termínu) a protože jsem chtěl, poslal mi ji bez jakýchkoliv problémů a příplatků znovu.
Mám pocit, že prodejci více než jinde nestojí o negativní reakce, často přikládají lístek (nebo píší v e-mailu), že prosí o 5 hvězdiček a v případě jakýchkoliv problémů žádají o kontaktování s ochotou vše řešit.
No a proč tak dlouhá doba? Jednak byly svátky a pak - znají naše podmínky a "schopnosti" ČP, proto se sichrují dlouhými dodacími lhůtami.
Taky mám "někde" ještě nemálo balíčků, objednaných 11.11., ke kterým jsem dostal avízo, že byly u nás za hranicemi už začátkem prosince....
Vzhledem ke končícím termínům jsem požádal o prodloužení a všichni to prodloužili a někteří ještě s omluvou.
Přitom je běžné, že balíčky nechodí třeba jen po avizovaných (např.) 60 dnech, ale občas i do dvou týdnů - což je bezva, s ohledem na Tomášem uvedených prioritách a tedy nulové přednosti balíčků "free shipping".
Mimochodem - nedávno jsem něco objednal a zaplatil, někdy před devátou večer.
Ve 21:04 mi byla e-mailem potvrzena platba.
Ve 21:58 mi e-mailem oznámili, že zásilka odchází....
Za mě - rozhodně jsem spokojený, respektuji rizika a absenci záruk i termíny; na druhou stranu - bývá k sehnání opravdu hodně, i to o čem jsem ani nevěděl a nehledal bych to. Ceny jsou občas až nesmyslně nízké a koupím třeba to, co se mi sice líbí i u nás, ale co poštovné deklasuje na nepřijatelnou cenu; koupím to jedině pokud objednám více věcí.