Pravidla fóra
Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno. Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
kovaco
|
Napsal: čtv 07.12.2017 13:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Jenom pro výstrahu ostatním. 5.12.2017 jsem objednal v tomto obchodním řetězci nabíječku na monočlánky. Samozřejmě jsem to hned i zaplatil převodem a dopravu jsem si vyžádal PPL. Dnes tam volám a samozřejmě jsem neměl zavěšovat asi 20 minut a pak jsem se dověděl, že až dnes mi budou zboží předávat přepravci a kluci držte se, zásilku mám očekávat asi tak 12. - 14.12.2017. Upozorňuji vás, že sklad mají v Praze asi 7 km od mého trvalého bydliště. No skoro mě trefilo. Tak asi tak. OK
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
DAF
|
Napsal: čtv 07.12.2017 14:33 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9141 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
V tom případě se divím, že sis tam nedošel sám. Na rovinu, v předvánoční době se zpožděním nedivím. My si kdysi, a se značným předstihem (!), objednali sedačku, v základu, žádné speciální potahy a jiné výmysly. Nebudu firmu Asko jmenovat. Že prý bude do Vánoc, neřekli ovšem že do těch až příštích. Objednáno počátkem listopadu, dodáno na přelomu března a dubna. Když jsem si stěžoval a pro tento účel si sehnal číslo na šéfa, toho nejvíc zajímalo nikoliv jaký mám problém, ale kde jsem na něj sehnal telefon. Už to je nějakých 15 let, možná víc.
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: čtv 07.12.2017 19:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
No to bych odstoupil okamžitě od smlouvy na tvém místě. Já neměl čas tam zajet. Hlídám nemocného vnuka, tak jsem se spoléhal, že mi to doručí max za 2 dny. Takže tak.
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
Kreyson
|
Napsal: čtv 07.12.2017 19:30 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 3.11.2011 Příspěvky: 592 Bydliště: Česká republika
|
Je předvánoční čas a dodání do jednoho týdne od objednání u tak velkého obchodu bych nepovažoval za problém. A letos je situace ještě horší - nízká nezaměstnanost, velká kupní síla.. Chce to hlavně klid .
|
|
Nahoru |
|
|
DAF
|
Napsal: čtv 07.12.2017 19:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9141 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
Ono to stornování nebylo tak jednoduché, stará sedačka už byla pryč a tu novou slibovali dovézt každým dnech, jen neříkali který měsíc to bude . Tedy furt to z nějakého důvodu oddalovali. Pravda, vrátili prachy za přepravu, pak dali slevu z ceny. No a nakonec to dovezli. S odstupem doby to byla sranda, ale tehdy to vypadalo, že se mi splaší ruce a dám tam někomu pár facek. Ale faktem je, že letos toho na dodání bude asi opravdu hodně. Tak držím palce ať ta nemoc přestane kluka hodně rychle bavit a je v pořádku.
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: pát 08.12.2017 9:19 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Díííky a dám vědět.
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
tomas1987
|
Napsal: pát 08.12.2017 10:17 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 4.5.2015 Příspěvky: 679 Bydliště: Plzeň
|
No já jsem objednával 26.11 tablet Huawei M3 LTE od tmobile. Po telefonu že je skladem v Plzni na obou pobočkách jsem ho objednal, a čekal. (Protože jsem nevěděl zda bude kompatibilní s mou appkou, potřeboval jesm mít možnost vrátit ve 14ti denní lhůtě). Přišlo potvrzení objednávky a ač jsou všechny tablety volné, doteď nebyli schopni dokončit mi objednávku abych si ho mohl vyzvednout a na prodejně to nevidí :d
_________________ Taranis 9D, x210 race, TBS disco clone, H 450 FPV, durango desc210R
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: pát 08.12.2017 11:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
To jsou naše služby. Vymlouvají se na vánoce, že toho mají moc. Tak ať takovou firmou zavřou.
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
dub
|
Napsal: sob 09.12.2017 13:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (6)
|
Tak to jsem měl asi štěstí. Na Mall jsem si v pondělí 4.12 objednal nabíječku akumulátorrů od Voltcraftu a blistr s 8-mi kusy Enelelopů, těch 1900mAh. Zaplatil kartou a v pátek 8.12.2017 odpoledně jsem Enelopy už cpal do blesku . Na Mall jsem to vzal proto, že Alza box v mém bydlišti byl obsazený a nevím jak bych dlouho čekal.
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
|
|
Nahoru |
|
|
Tom75
|
Napsal: stř 13.12.2017 19:11 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 2.2.2006 Příspěvky: 118 Bydliště: Háj ve Slezsku Obrázky: 0
|
Tyhle problémy jsou většinou způsobeny přepravními firmami. Taky napíšu mou zkušenost s Mall. Objednal jsem si pračku s dopravou, pračka dorazila s ulomeným víkem, ale přes obal nebylo nic vidět, tak jsem to převzal. Hned jsem volal že potřebuji pořešit reklamaci a že jí můžu hned přivézt. Paní mi na to řekla: reklamaci neřešte, to je na dlouho, my je máme skladem, napíši vám novou objednávku, zítra bude připravená k odběru a tu vadnou napíšeme jako vrácené zboží. Díky dobré radě a ochotě jsem druhý den už pral.
|
|
Nahoru |
|
|
dub
|
Napsal: stř 13.12.2017 19:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2006 Příspěvky: 1409 Bydliště: Litoměřice, ČR Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (6)
|
Tome to se čte velice dobře, jako by to bylo z jiného světa
_________________ Jeti DC-24,DS-12,VBar,PsychoHammer,CrossAlps2.8,Sir Edmund Race,Samba 2.6,Ultra 3.5,Logo700,Logo 200
Naposledy upravil dub dne čtv 14.12.2017 15:58, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: čtv 14.12.2017 14:20 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Tak to je fakt bomba. Bohužel, já to štěstí neměl. Asi je to na človíčkovi, který moji objednávku někam pohodil a nebýt mojí urputnosti, nic nemám.
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
Steve
|
Napsal: ned 07.01.2018 20:11 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 28.4.2017 Příspěvky: 1030 Bydliště: Napajedla
|
Kolegyně objednala něco na MALL a potvrdili jí dodávku, myslí, za dva dny s tím, že jí dojde avízo. Když se čtyři dny nic nedělo, tak tam volala a bylo jí řečeno, že ČP jim odmítla převzít zásilky, protože na to nemají kapacity.
No a Asko? Loni si dcera u nich objednala sedačku a zdůraznila, že to kupuje u nich (dražší než jinde), protože jí závazně slíbili dodávku před vánocemi. Samozřejmě to neklaplo a samozřejmě nikoho nezajímalo, že na svátky dojdou návštěvy a nejspíš budou sedět na zemi. Jedna "operátorka" jí nakonec slíbila slevu, po dalších urgencích druhá skoro řvala do telefonu že neexistuje.... Už tam nechodíme - podobné a horší zkušenosti třeba se změnou zboží a zejména s kvalitou mají i další přátelé či kolegové. Absence zákazníků by měla pomoci, ale než to udělají všichni, tak to přece jen chvíli potrvá. A člověk zapomíná a časem mu "otrne" a vleze tam znovu....
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: ned 07.01.2018 21:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Tak to já už u této instance nic nekoupím. To vím.
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
DAF
|
Napsal: ned 07.01.2018 21:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9141 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
Malér je v tom, že sice existují různé stránky, kde si člověk může "postěžovat", ovšem otázkou zůstává, zda všechny příspěvky jsou opravdu od spokojených, resp nespokojených zákazníků a nejedná se o "Trollí" příspěvky (oboustranně). Někteří zákazníci mohou být opravdu spokojení a opravdu nespokojení, ale rozlišit, kde je pravda bývá problém. Jinak co jsem problémech s ASKO psal, jsou pravdivé, s MALLem mám zatím zkušenosti dobré. Jen podotýkám, že část objednávek byla vyzvednuta osobně, část doručena přepravní společností. Data dodávek doručovaných objednávek ovšem byly mimo "krizová" období (Vánoce apod.).
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|