Pravidla fóra


Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 26  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: sob 07.08.2021 1:44 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7404
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
@pepin Z toho co jsem viděl na videu byl patrný jiný vzhled vlnek kolem plováku
před 1:40 jsem měl pocit jako by prkno tu vodu na přídi tlačilo pod prkno, zčeření zejména kolem přídě
1:40 a po špice je už nad hladinou, zčeřené vlnky jsou až za STX na prknu vlnky jdou do boku větší a víc
1:39 prkno "nastoupává" na a nad příďovou vlnu 1:42 a dál je patrné proudění zčeřených vlnek do boků a taky
občasné poskoky prkna kousek výš s následujícím dopadem zpět. Před vyhoupnutím vidno vlnu jdoucí zleva
_ Za časem 1:40 jde o rychlost kdy by se hydrofoil patrně vynořil nad vodní hladinu.

_ 1. Přijde mi to tak trochu jak s golfem podle toho co fouká a co chceš jezdit - trénovat si vybíráš nářadí
_ 2. Tipuji že z toho všeho po čase uděláš nějaké nové závěry, a mimo dokončení úprav Gladiátora + laborování
s ploutvemi si pořídíš prkno s odlišností, která bude mít možnost snadnější a jistější ovládání windsurfu jako celku
Možná, že si i najdeš lokalitu vhodnou na hydrofoil nebo jízdy s kitem.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: ned 08.08.2021 21:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12745
Bydliště: praha 5
Příloha:
1CC31AC2-C4E1-4AF9-8C81-C0E1E7A39B92.jpeg
1CC31AC2-C4E1-4AF9-8C81-C0E1E7A39B92.jpeg
[ 114.24 KiB | Zobrazeno 4844 krát ]

Příloha:
55C86A01-C904-4325-B9D3-2DE08D33047D.jpeg
55C86A01-C904-4325-B9D3-2DE08D33047D.jpeg
[ 170.61 KiB | Zobrazeno 4844 krát ]

Příloha:
85DA8F87-35F2-43FC-A035-504F7E291B77.jpeg
85DA8F87-35F2-43FC-A035-504F7E291B77.jpeg
[ 154.86 KiB | Zobrazeno 4844 krát ]

guchar píše:
_ 2. Tipuji že z toho všeho po čase uděláš nějaké nové závěry, a mimo dokončení úprav Gladiátora + laborování
s ploutvemi si pořídíš prkno s odlišností, která bude mít možnost snadnější a jistější ovládání windsurfu jako celku
Možná, že si i najdeš lokalitu vhodnou na hydrofoil nebo jízdy s kitem.


Gladiátora jsem včera dokončil, možná to ještě zespoda výhledově trochu přetmelím , přebrousím a fouknu barvou, ale to jsou už jen detaily.
Než ale uklidím dílnu, odlaminuji minimálně na zkoušku ještě trochu zvedlý náběh čumáku, asi je to zbytečný, ale pokud to nezkusim, tak mi to bude pořád ležet v hlavě .Určitě ale ještě dodělám jedno poutko na jednu nohu--zatím ale jen zvažuji jakým zpusobem, na pevno ho tam lepit nechci, pokud nejsou veliké vlny, tak tam ty poutka nepotřebuji .

Včera jsem ještě udělal jednu malou zkušební středovou ploutev, oproti veliké se jízdní vlastnosti podstatně zlepšili, ale ted dělám ještě menší,pořád mě to ještě trochu tahá když trochu víc foukne a já se zakolním do větru----ted už vím, že příště to chce nalepit tu kapsu pro středovou ploutev ještě trochu dál za stěžen.

Ohledně zatáčení a přehazování plachty jsem už přišel na to, kde dělám zásadní chybu---snažím se v první fázi o větší oblouk, než začnu přehazovat plachtu, ono stačí trochu uhnout po větru, přehodit plachtu a teprve potom tu otočku dokončit. Na tom uzkém serfu s tím stejně pořád zápasím, ale když se zadaří, tak už se to dá považovat za plynulou zatáčku. Dnes tam bylo opět mraky serfařu, tak jsem se jich zkoušel ptát, jestli neví, co dělám v těch otočkách blbě----věděli, místo uzkých prken si koupili široký, bo jim nešlo na těch uzkých jezdit :D

Vzhledem k tomu, že Gladiátor už mi ted jezdí jak jsem chtěl, tak už si jdu na ten uzký zajezdit vždy jen na chvíli, a jak začnu cítit, že jsem z něj už utahanej, zase jdu na gladiátora.

Dnes už ale byla docela fest kosa, na tělo pod neoprenem ne, ale prsty na ruce jsem měl jednu chvíli uplně promrzlý.

Co se týče hydrofoilu, nebo kiteboarding, mě to nevím proč, ale vubec nic neříká, na co s hodně velikou nostalgií ale pořád vzpomínám je katamaran, ta fáze, kdy se ten plovák na kterém vyvažuješ plachtu zvedne z vody a ty letíš, to bylo něco, po tom se mi občas stýská, ale dnes už bych to taky nechtěl.Ten serf, to je vcelku skladný a složený/ rozložený raz dva.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: pon 09.08.2021 22:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12745
Bydliště: praha 5
Dnes jsem se pustil do toho čumáku, ohledně vytvarování jsem zvažoval obdobu té lodičkářské punčochové metody, ale nakonec se rozhodl pro materiál mě profesně trochu bližší, na kopito jsem použil osvědčený Knauf MP75--používám to na částečné opravy omítek, třeba odloupaných po vytopení, zvlášt pokud se přidá trochu sádry, za chvilku to jde zatočit a mohu v opravách pokračovat dál, navíc nepraská ani ve větších tlouštkách.

Když kopyto zavadlo, přez stahovací balíkovou folii jsem dal ve dvou vrstvách hrubší skelnou tkaninu, přebrousil a přetmelil polyesterem se skelným váknem, po přebroušení tmelu dal ještě vrchní vrstvu jemnou sklenou tkaninou, znovu přetmelil polyesterem se skelným vláknem a následně ještě jemným polyesterovým tmelem.Po přebroušení pod vodou už jsem to stříknul, plnič jsem doma neměl, tak rovnou vrchní bílou, ale stejně to budu ještě ladit a hlavně ještě musím ten nárazník zespodu uzavřít taky skelnou tkaninou, aby se to v krutu zpevnilo---nasazené--nasunuté na špičce paddelboardu je to jako beton, ale když to sundám a pokud bych na to něco hodil, tak se ty okraje zlomí---stejný, jako kdyby se rozřízlo na poloviny kompozitové křídlo.

druhý duvod k podlaminování je, aby ten čumák rovnou sloužil i jako plovák a při otočkách jsem vepředu neotáčel kyblík s vodou, po rozjetí by voda vytekla, ale jak zastavím, tak tam nateče.
Na vyzkoušení to ale snad nebude zásadní problém.

Zítra má zase trochu fučet, tak hurá na vodu a od středy už zase do práce, kuli tý pitomý bolavý noze jsem si dal radši pracovní pauzu, bo si myslím, že by zákazník nebyl asi nadšený, kdyby mu domu dorazil pajdající řemeslník přez den tu nohu vždy pomalu rozchodim, na tom serfu taky v pohodě, ale třeba kleknout si, to zatím pořád moc nedávám, ale zaplat panbuh, odeznívá to rychleji, než jsem čekal, ze začátku jsem měl strach, že minimálně měsíc nebudu vubec fungovat.
Příloha:
P1130090.JPG
P1130090.JPG
[ 60.58 KiB | Zobrazeno 4808 krát ]


Příloha:
P1130091.JPG
P1130091.JPG
[ 55.23 KiB | Zobrazeno 4808 krát ]


Příloha:
P1130103.JPG
P1130103.JPG
[ 66.34 KiB | Zobrazeno 4808 krát ]


Příloha:
P1130105.JPG
P1130105.JPG
[ 61.05 KiB | Zobrazeno 4808 krát ]



Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: úte 10.08.2021 11:05 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7404
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
_ Proč nafukovací prkno Gladiátoru má na horní straně straně tu vyvýšenou "ohrádku" těžko říct. domněnka
DOMNĚNKA Snad je to prvek pro zvýšení tuhosti, který tam je navíc nutný při technologii svařování
Abych si zopakoval co máš za typ musel jsem proletět dřívější stránky (12, pon 19.07.2021 23:04)
GLADIATOR KIDS 8,0-28
(úte 20.07.2021 18:38) na boku prkna 244x172cm, 160 l, do 50kg, (Single layer PVC with stringers)
FAKTA Není tedy ze dvou svařených vrstev PVC folie, ale je vyroben jednovrstvou technologií, ...
Pro vyšší tuhost je paddleboard vybaven dvěma podélnými výztuhami na svrchní a spodní straně.
_ Modely brandu GLADIATOR jsou: LIGHT, PRO, ELITE, model designový DESIGNE a z umělecké řady ART.
padlujte.cz představuje řady WS (řadu padle (brand) GLADIATOR modely 2021


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: úte 10.08.2021 21:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12745
Bydliště: praha 5
guchar píše:
_ Proč nafukovací prkno Gladiátoru má na horní straně straně tu vyvýšenou "ohrádku" těžko říct. domněnka
DOMNĚNKA Snad je to prvek pro zvýšení tuhosti, který tam je navíc nutný při technologii svařování


Možná se o to dá lépe zapřít zadní nohou, nebo se jen snaží zaujmout zákazníka nějakým novým prvkem.

Dnes jsem jezdil celý den, sice fučelo hodně v nárazech, ale nebylo to přez překážky, tak se to dalo v poho ustát.

Hodně jsem dnes trénoval ty otočky, jak po větru, tak i proti větru.

na STX, nebo Gladiátoru už to zvládám uplně v pohodě a hlavně po větru plynule, aniž bych se zastavil, šlo jen o to v reálu opravdu striktně postupovat podle kroku na těch videích a pokud vyvstane během toho obratu nějaký problém, nepokračovat--nedokončovat ten obrat chvatama hmatama---tak trochu mi to připomínalo když jsem se učil s akrobatem jeden výkrut do kruhu, až když jsem se smířil s tím, že dokud nebudu mít po pulkruhu proti sobě model v poloze na zádech, nemá smysl se snažit ten obrat dokončit, když už v polovině obratu jsem blbě, na tom serfu to poznám tak, že v určité fázi--pokud není správně stěžen, ráhno, nebo správné načasovaní, tak začne být ta plachta těžká.

Nakonec se mi i párkrát povedlo při obratu po větru jen trochu stočit čumák, plachtu hodit bokem do větru a ta mi pak sama překroužila na druhou stranu do druhé ruky.

Ale co mi funguje na těch širších plovácích, na tom uzkém ani náhodou, od momentu, kdy prohodím nohy se rázem ocitnu na nafukovacím míči s nejistým výsledkem, sice z něj už do vody moc nepadám, ale jakýkoli jiný manevr, než jízda rovně je pořád boj.No, alespon už vím, proč na těch rybnících , vyjma Máchova jezera vidím serfaře jen na větších a širších plovácích.

Takže přecházím na tréninkový plán--nejdřív zvládnout bezproblémově širší plováky, včetně trapezu a skluzu s nohama v poutkách a teprve potom má smysl se snažit nějak seriozněji ustát i ten uzký plovák. zatím ho budu používat spíš jako citlivější indikátor toho v čem jsem pokročil na těch širších a hlavně i ta pouhá jízda rovně na tom uzkém plováku mi neskutečně rychle posunula v udržování stability na těch širších, které svoji šířkou umožnují chodit po nich jak po dvorku, ale pak stačí jeden výraznější poryv větru a pokud nestojím i na tom širším na ideálním místě přijde nějaký problém.

Tak už se asi pomalu začnou dělat i menší nafukovací windsurfingy, ještě že tady ten je pouze 100 litrovej, bejt nějakých 140/170 litru, tak to by mě snad šlehlo, že jsem se patlal s tím gladiátorem, ale je pravda, že mě to tunění bavilo.

https://www.windsurfingkarlin.cz/plovak ... l-pouzity/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: stř 11.08.2021 21:34 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12745
Bydliště: praha 5
Tak sláva, už zatáčim i na tom uzkém prkně.

Dnes jsem jel odpoledne po práci ještě alespon na chvilku na vodu. Žádnej fučák a směr větru příznivý návratový, tak jsem piloval ty otočky.

První co jsem udělal, že jsem si zkoušel, kam až mohu bokem pouze jednou nohou šlápnout, aniž bych to prkno převrátil , plus mínus to vychází na středový designový podélný pruh, prkno se samozřejmě nakloní, ale nepřevrátí, takže zásadní problém byl pouze v nepříjemném pocitu, že je prkno nakloněné a snaze ho rychle druhou nohou vyrovnat a následnému chaotickému kolíbání.

Ale toto zjištění mě ujistilo, že co jsem vykoukal na instruktážních videích, kde jednou nohou stojí uprostřed a druhou téměř na boku prkna tady na tom uzkem to tímto zpusobem nepujde---teda asi pujde, ale pouze za výraznějšího větru a v případě že otočka po větru bude probíhat v celém obratu na dostatečné rychlosti.

No a pak už to najednou šlo , občas jsem něco udělal blbě, ale stačilo si trochu píchnout plachtu u ráhna špičkou do vody a tím se to dá dost dobře zachránit---nespadnout do vody.

Piloval jsem i otočky proti větru a tam jsem navíc zjistil, že ideální je být nohama uplně u kloubu stěžně.

V každém případě pokud fouká vítr trochu víc, při otočce po větru musím mít pořád od plachty tah v ruce---pouze jedné---za prvé mě to stabilizuje a za druhé pokud mám tah v ruce, serf je pořád v pohybu. Ted už i chápu, proč mají v podstatě všichni serfaři na ráhně trapezové popruhy, i když nejedou s trapézem a ty trapézáky nepoužívají.

On je ten trapézový popruh na ráhně umístěný pro danou plachtu přesně v jejím těžišti, takže je to skvělý indikátor právě pro ty otočky---jednou rukou chycené ráhno těsně před trapézem je přesně to místo, které zabezpečí dostatečný tah, ale udržitelný jednou rukou, takže při té otočce pak není potřeba odhadovat kam přesně na ráhnu sáhnou---prostě před trapéz a v poslední fázi otočky druhou rukou za trapéz pro plný tah plachty.

Ve větru to určitě bude zase boj, ale ono to nakonec pujde.

Co se mi ale vubec nelíbí, vodou se ten uzký serf prořezává oproti těm nafukovacím opravdu znatelně zlehka, ale vítr, který stačí na skluz STX gumáku je tady pro ten pořád málo a určitě není problém ve mě, Asi časem až se víc poznám s klukama co jezdí na Štěpán někoho poprosím, jestli by mi nepujčili na vyzkoušení nějaké z těch jejich větších prken.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: čtv 12.08.2021 0:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12745
Bydliště: praha 5
pepin píše:

Co se mi ale vubec nelíbí, vodou se ten uzký serf prořezává oproti těm nafukovacím opravdu znatelně zlehka, ale vítr, který stačí na skluz STX gumáku je tady pro ten pořád málo a určitě není problém ve mě


Tak už jsem doma :D

citace:
V této fázi je velice důležitý trapéz. Pokud plachtu budete držet rukama a stát celou vahou na prkně, nikdy nenaberete potřebnou rychlost. To znamená, že jakmile poryv přijde, snížíte se v kolenou do podřepu, lehnete si do trapézu (hmotnost je mimo prkno) a zároveň přesouváte zbytek vaší váhy na špičku přední nohy, kterou propínáte a směrujete s ní prkno po větru.

Proto mě jdou do skluzu jak Gladiátor, tak i JP Australia až když foukne opravdu výrazně a já si mohu už plachtu přitáhnout hodně nad sebe , teprve tak odlehčím prkno i přez ruce.

To mi ale nikdo v těch serfařských prodejnách neřekl, jen že bez trapézu bolej ruce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: čtv 12.08.2021 0:58 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7404
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
@pepin Je vidět, že se systematicky prokusuješ nástrahami zvládnutí jízdy a manévrů na WS a umíš to popsat

"uzký serf se prořezává (vs nafukovací) zlehka, ale vítr, který stačí na skluz nafukovacího STX je pro úzký málo"
Viděl bych to na dvě možnosti A) malá půdorysná plocha = "velké plošné zatížení" tedy je nutná vyšší rychlost
B) méně vhodný tvar plováku pro přechod z výtlačné plavby do skluzu C) kombinace A + B
Plus jak jsi psal: 12.08.2021 1:06 Prknu odlehčíš přenesení části váhy mimo něj = pověšením se do plachty
I při pohybu na rozhraní voda vzduch platí: Dynamický vztlak vzniká jako silová reakce při ohybu svazku proudnic
vztlak křídlo ve vzduchu nástin RCMania


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: čtv 12.08.2021 1:55 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7404
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
WS freeride s možností přidat/odpojit hydrofoil TAHE WIND FOIL 130
130 l, 230 cm krát 81 cm, Hmotnost - 9,5kg,
Plachty - 5,0-8,0 m2, Kastlík - Deep Tuttle Box zesílený pro foil
Může se dostat do levitace již v 4-5 m/s. Díky široké zádi
nemá problém s rozjezdem
a kontrolou levitace.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: čtv 12.08.2021 1:58 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7404
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
Neortodoxní futuristický návrh PWC = Personal Water Craft
Má povodní křídla s geometrií katamarán
Návrh sportovního plavidla


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: čtv 12.08.2021 17:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12745
Bydliště: praha 5
guchar píše:

"uzký serf se prořezává (vs nafukovací) zlehka, ale vítr, který stačí na skluz nafukovacího STX je pro úzký málo"
Viděl bych to na dvě možnosti A) malá půdorysná plocha = "velké plošné zatížení" tedy je nutná vyšší rychlost
B) méně vhodný tvar plováku pro přechod z výtlačné plavby do skluzu C) kombinace A + B
Plus jak jsi psal: 12.08.2021 1:06 Prknu odlehčíš přenesení části váhy mimo něj = pověšením se do plachty


Tady je to celé pěkně popsaný

http://wipeout.cz/blog/windsurfing-blog ... ndsurfing/

Z toho co popisuje a co jsem i poznal já, nejlepší skluz je tehdy, když je proveden přez plachtu, kdy už funguje jako křídlo.

Já sice dostanu veliké STX, případně veliký plovák do skluzu aniž by mě musela plachta nést a nadlehčovat, ale v momentě kdy toto nastane, pak se veliký plovák stává přítěží, za prvé kuli váze---větší je vždy těžší než menší a za druhé kuli zbytečně veliké ploše, která už je jen ve vzduchu nad vodou, ale já tu velikou plochu musím pořád držet nohama ve správném směru.

A to už vubec neřeším, že bych chtěl s velikým plovákem udělat třeba přemet.

Vývoj tedy byl postupně plováky zmenšovat a odlehčovat co se odlehčit dá---souviselo to určitě i s novou a jinou technologií plachet a stěžnu,které takový styl jízdy začali umožnovat.

Co jsem ale koukal, asi nejspíš pro rekreační serfaře jako jsem třeba já se ty malé serfy začínají hodně rozšiřovat, asi takové všeho tak trochu v jednom--šířka i více než 1m kuli boční stabilitě a dostatečně výtlačnému oběmu i při krátké délce plováku a široký zadek--určitě nutnost pro bezproblémový skluz i bez jízdy v trapézu--nutnosti odlehčení plováku přez plachtu.
nevýhoda--široké plováky prý nejdou jezdit ve velikých vlnách, ale to svátečním serfařum určitě nevadí---veliké vlny ale znamenají také hodně větru což sváteční jezdec už stejně pak plachtu nezvládne ukočírovat.

mě by se líbilo v cca 150 litrech a šířce max 70cm něco takového
https://www.ebay.co.uk/itm/234126395745 ... SwwD1hDsac

je to takový prasopes, ale to by mi asi přesně vyhovovalo, včetně té výklopné středové ploutve.
Ono je také rozdíl, jestli šířka třeba 65 cm je v podstatě po celé délce plováku, nebo pouze uprostřed plováku a předek a zadek plováku už je v podstatě do špičky, jako ten muj JP Australia, ten pokud by byl široký 65 cm ve dvou třetinách, tak bych vubec nezjistil že vlastně neumím projet zatáčku správně.Gladiátor je široký 70cm, tedy pouze o 5cm širší než ten JP, ale díky té šířce v podstatě v celé délce už mi přijde taky až zbytečně přestabilizovanej--až moc na mě hodnej---ze začátku jsem si ale taky myslel, že se na něm nikdy neudržim a ted už si říkám, prd by se stalo, kdyby byl v tomto tvaru o pět čísel užší.


Co jsem pomocí toho vrátku už schopný napnout novou moderní plachtu správně, nechápu, jak jsem vubec mohl jezdit se stejně velikou plachtou, ale technologicky historie---měkký igelit a netwistuje, ty moderní plachty, to je po vypnutí pevné jak plastová podložka na modelování, břicho naprosto přesně vyprofilované a ve vrchní odtokové části seštelovatelný twist---kolik větru bude ta plachta v nárazech upouštět, bez toho ten podvěšený skluz jezdit nejde, i když je ten vítr stabilni, pořád jsou místa--trochu víc, trochu mín a to musí pobrat ta plachta, pokud ne, bud pád do vody díky prujezdu místem se slabším závanem, nebo vystřelení do plachty při prujezdu místem s výraznějším závanem.

Dnes jsem tedy koupil bederní trapézák a jedny štelovatelný trapézový uvazy--doporučili mi jako první koupit štelovatelný a teprve až zjistím, jak dlouhé mi vyhovuji, tak si teprve koupit v pevné délce.

Ještě si chci trochu pohrát s výškou ráhna, ono v tom rozbitém větru na těch rybnících to zase až taková pohoda s trapézem nebude, ale teoreticky---s vyšší pozicí ráhna se i přez ruce dostanu dříve do visu na plachtě a odlehčení plováku, pořád to ale musí být výška umožnující manipulaci s plachtou, doporučené rozmezí--ramena/brada, já jsem někde mezi, tak to zkusím ještě trochu zvednout.
V tom článku přirovnávají skluz k sexu, jako svahový větronář bych to asi spíš přirovnal k létání na návětrné straně před svahem a je jedno s jakým a jak rychlým modelem, pořád je to jízda ve výtlaku, ale skluz, to je už svahování na závětrné straně--dynamic soaring---je to uplně jiná dimenze, místo jízdy na vodě se z toho stane let nad vodou a to je opravdu doslova uchvatný zážitek.
Příloha:
P1130108.JPG
P1130108.JPG
[ 186.36 KiB | Zobrazeno 4678 krát ]



Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: čtv 12.08.2021 20:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12745
Bydliště: praha 5
guchar píše:
Neortodoxní futuristický návrh PWC = Personal Water Craft
Má povodní křídla s geometrií katamarán
Návrh sportovního plavidla


Toto obdivuji, jak se muže někomu něco takto ladného a estetického v hlavě zrodit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: čtv 12.08.2021 23:04 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12745
Bydliště: praha 5
Tak vybráno už bych měl--125L verze by pro mě byla ideální a šířka 76 cm v této litráži taky akurátní, sice o 6cm širší než gladiátor, ale vzhledem k nižší litráži než gladiátor--160 litru by to i při té větší šířce tak stabilní jako gladiátor nebylo, ale ještě by to nebyla tak jedovatá mrcha jako JP

https://windsurf.star-board.com/products/carve/

cenu ale snad ani nechci vědět :D to jen že mám v noci o čem snít :D


moc hezká hračka



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: pát 13.08.2021 10:30 
Mazák
Mazák

Registrován: 7.5.2015
Příspěvky: 7404
Bydliště: ČR
Obrázky: 8
@pepin Móc hezký sen koštující tak 2.200,00 € ČR prodejnu v ČR jsem vzdal V Rakousku nenašel AQUAMARINA
_ Já zas koukal po něčem co když nefouká nebo se chce zkoušet tvary (úpravy) prken nezávisle na větru.
BLUEDRIVE 12V Stand Up Paddle Elektrická ploutev
BATERKA Battery Pack Aqua Marina Pro Bluedrive S
těžko říct zda to nahoře není jen box Aqua Marina Li-ion battery compartment for Power Fin 240 W


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paddleboard
PříspěvekNapsal: pát 13.08.2021 13:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12745
Bydliště: praha 5
guchar píše:
@pepin Móc hezký sen koštující tak 2.200,00 € ČR prodejnu v ČR jsem vzdal V Rakousku nenašel AQUAMARINA
_ Já zas koukal po něčem co když nefouká nebo se chce zkoušet tvary (úpravy) prken nezávisle na větru.
BLUEDRIVE 12V Stand Up Paddle Elektrická ploutev
BATERKA Battery Pack Aqua Marina Pro Bluedrive S
těžko říct zda to nahoře není jen box Aqua Marina Li-ion battery compartment for Power Fin 240 W


Že bude ten serf stát raketu mi bylo hned jasný, ale líbí se mi moc.

ted už to ale stejně nevzdám s tím uzkým JP, joo, pokud bych si ho jen vypujčil, tak ho vrátím s tím, že takovou potvoru já rozhodně mít nemusím, ale když už jsem ho koupil, tak to vzdát nemohu dokud ho nezvládnu a leda potom ho třeba pošlu do s věta s tím, že tam kde já jezdím je to s takovým serfem většinou na prd.

Uvidím jak zvládnu a bude fungovat ten ubastlený gladiátor přez ty trapézy, když trochu foukne tak mi do skluzu jde v pohodě, jízda proti větru naprosto bez problému, celková manévrovatelnost super, takže pokud se přez trapézy dostanu na Gladiátoru do skluzu minimálně při stejném větru jako s STX bez trapézu, trochu si pohrávám s myšlenkou koupit ještě jeden Gladiátor,z něj odstranit kapsu pro zadní ploutev a komplet spodek trochu přez oblé okraje podlaminovat kombinací uhlík sklo podle současného testovacího dolaminování.

vzadu jedna kapsa pro zadní ploutev a uprostřed druhá kapsa pro středovou ploutev do mírnějšího větru, i když odhadem se mi zdá, že vzhledem k tomu jak malá středová ploutev mi na toho gladiátora stačí, pokud přejdu do skluzu, bude ta středová ve vzduchu.

Ale to až podle toho jak se bude chovat v delším skluzu a i vyšší rychlosti než jsem na něm zatím jel tady ten Gladiátor a v případě že dojdu k závěru, že na tom uzkém sice už jezdím, ale spíš než radost z jízdy je to pro mě stejně spíš boj.

Finančně bych na tom nemohl být dráž než za 10k a to asi nemám vubec žádnou šanci se do takové ceny vejít v případě koupě origo širšího moderního serfu i kdyby bazarového, přez ebay to stopro projde celnicí a u nás bazarovku nekoupim.

Ty elektrický pohybovadla už mě pustili, zaplat panbuh, že mi to Dudaj rozmluvil se do toho vubec nepouštět, aby to byla zábava z jízdy, né pouze z toho když tuním a kutím, muselo by to jet tak rychle, že se musí pracovat s plynem, né dát úplnej a přemýšlet o tom, co udělat pro to, aby to jelo rychleji, no a pokud by to jelo opravdu rychle, to by se mnou asi byli v těch kempech na těch rybnících hotový raz dva :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 26  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz