Paolo-K
|
Napsal: úte 16.01.2018 17:10 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 28.1.2013 Příspěvky: 302
|
Zajímavé, jen ještě takový konstrukčně aerodynamický dotaz...Ta předsazená výškovka u toho Andrease, má to nějaké aerodynamické výhody oproti klasickému kížení třeba s plovoučkou? Protože tenhle typ ocásku ve mě pořád evokuje gumák Komár za 12korun... )) Nemůžu si nějak pomoct.
_________________ Bravo F3k, Vertex F3k, Long Shot 4 F3k, K2000, Triple RES
|
|
Nahoru |
|
|
HONZIK 22
|
Napsal: úte 16.01.2018 17:55 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.7.2015 Příspěvky: 1795 Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
|
Hola hola.A tak komar nekomar me se vyskovka pred smerovkou libi. I KDYZ TECKO JE PORAD NEJPOHLEDNEJSI. Hmotnosti je dobre mit co nejblize k tezisti.I tahla jsou kratsi zadne kulisy ve smerovce. Pri pretazeni a tim vzniklym uplavem kridla kteryzto jde vrchnimi uhly na kormidla je dobre mit vyskovku co nejblize a smerovku co nejdale kde vliv uplavu zasahne jen vrsek. PROTO SE U HAZEDEL napriklad dela smerovka az pod trup. Paklize se snazis letet co nejpomaleji jsi v pretazenem rezimu stale.
|
|
Nahoru |
|
|
HONZIK 22
|
Napsal: úte 16.01.2018 18:03 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.7.2015 Příspěvky: 1795 Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
|
Jo jeste jedna a to podstana vyhoda me napadla a to je stineni smerovkou pri bocnim vetru. To bude asi to nejdulezitejsi.
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: úte 16.01.2018 19:12 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.6.2008 Příspěvky: 6038 Bydliště: Praha ČR
|
Paolo-K píše: Zajímavé, jen ještě takový konstrukčně aerodynamický dotaz...Ta předsazená výškovka u toho Andrease, má to nějaké aerodynamické výhody oproti klasickému kížení třeba s plovoučkou? Protože tenhle typ ocásku ve mě pořád evokuje gumák Komár za 12korun... )) Nemůžu si nějak pomoct. Ale jo, nějaké klady se najdou... Minimálně je SOP na konci trupu je účinnější a dá se protáhnout i dolů, což se hodí a plovoucí VOP vychází těžší a výhody jsou diskutabilní, spíš je naopak aerodynamicky horší než dělená.
|
|
Nahoru |
|
|
HONZIK 22
|
Napsal: stř 17.01.2018 17:58 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.7.2015 Příspěvky: 1795 Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
|
Hola hola.Kridla paradni, me by to svadelo jeste k nejakym korenovym diagonalam. Ale i ta deska je super poslal jsem tu fotku mamine jestli by mi nemohla vysadit dvere z orechove spalne.
|
|
Nahoru |
|
|
Mina
|
Napsal: úte 23.01.2018 13:06 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 25.4.2014 Příspěvky: 147 Bydliště: Slatiňany
|
tomashr píše: Já tam mám nějaké obyčejné PowerHD, teď si nevybavuji, jestli seděly úplně přesně anebo s nějakou banální úpravou s drobným pilováním v loži (ale určitě to byla maličkost, žádná velká předělávka). Tuším jsem použil tyhle: https://hobbyking.com/en_us/power-hd-19 ... ec-9g.html , ale bez záruky, ony mají popisky z boku, kde na to po montáži už nevidím. Jinak C261 už neexistuje - to je Graupner, ale z produkce JR, kterážto firma krachla, proto po přechodu Graupnera k SJ návaznost možná nebyla. Prosimtě proč jsou v křídle a trupu 2 trbičky? Nějak to z návodu nevidím a zkušenosti nic neříkají...spojka je jen jedna
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: úte 23.01.2018 13:08 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.6.2008 Příspěvky: 6038 Bydliště: Praha ČR
|
Jedna se pouzije pro ocelovou spojku. Kdyz chces o chlup mensi hmotnot, tak si muzes sam riznout uhlikovou tyc, ty ale doporucuji dve, at se to tolik neohyba.
|
|
Nahoru |
|
|
Mina
|
Napsal: úte 23.01.2018 14:11 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 25.4.2014 Příspěvky: 147 Bydliště: Slatiňany
|
Aha tak diky moc zatím nechám železo.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|