|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
klingon77
|
Napsal: čtv 05.07.2018 2:23 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.1.2009 Příspěvky: 253
|
Puvodni Pike F3B To uz je slusny old-timer Tipuju rok 93-94??? S T-ckem se jich moc neudelalo, vychazelo to dost tezke. http://www.f3j.com/f3b.htm
|
|
Nahoru |
|
|
misamltr
|
Napsal: čtv 05.07.2018 21:03 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.3.2014 Příspěvky: 1248 Bydliště: Třebíč Obrázky: 0
|
Tohle ero jsem mel, melo vecko. Na svahu i pres opravy jsem letel 180km/h, takze bych se veku nebal.
|
|
Nahoru |
|
|
klingon77
|
Napsal: pát 06.07.2018 0:52 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 16.1.2009 Příspěvky: 253
|
Jinak to byl ve sve dobe velmi dobry eroplan a bylo na nej hodne "tuningovych" dilu, vcetne F3J verze ktera v roce 2000 vyhrala mistrovstvi sveta F3J a svetovy pohar (ten moje malickost )
|
|
Nahoru |
|
|
Mina
|
Napsal: pon 09.07.2018 8:22 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 25.4.2014 Příspěvky: 147 Bydliště: Slatiňany
|
Díky moc za reakce!! Zjistil jsem u výrobce, že formy na tenhle kousek jménem PIKE bez příjmení, je první ero od Samby. Formy jsou z roku 1994, takhle ho začali vyrábět, později s motýlem..Jinak sice pozdě, ale gratuluju k vítězství!!!
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: stř 19.09.2018 12:52 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 22.6.2008 Příspěvky: 6038 Bydliště: Praha ČR
|
Na svah je ta hmotnost úplně v pohodě, dost možná se časem dobereš i toho, že budeš občas ještě chtít naložit více Osobně nejsem příznivcem této "těžké klasiky" do termiky, teorie o dynamice letu jsou z nemalé části spíš pohádky a v reálu nalétáš více s lehčí verzí i ve větru. Svah je ale něco trochu jiného a tam mi hmotnost něco k 2,5kg u třímetrovky mi přijde zcela vyhovující.
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: stř 19.09.2018 13:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
tomashr píše: Na svah je ta hmotnost úplně v pohodě, dost možná se časem dobereš i toho, že budeš občas ještě chtít naložit více Osobně nejsem příznivcem této "těžké klasiky" do termiky, teorie o dynamice letu jsou z nemalé části spíš pohádky a v reálu nalétáš více s lehčí verzí i ve větru. Svah je ale něco trochu jiného a tam mi hmotnost něco k 2,5kg u třímetrovky mi přijde zcela vyhovující. 2,5kila je zrovna do tych 3m/s akurat. V 5m/s nakladam na 3 kila, v 8m/s na 3,7kg a od 10m/s 4,2-4,5kg. Ale zaciatocnikovi na svahu odporucam max do 3kg pri silnejsom vetre. Hlavne koli pristavaniu.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
Mina
|
Napsal: stř 19.09.2018 15:18 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 25.4.2014 Příspěvky: 147 Bydliště: Slatiňany
|
No jo, vím že na svahu je váha dobrá, ale je to šok, když porovnávám s F3K - 260 g, 3m elektra cca 1 kg, 2m RCVS 800 g atd..
|
|
Nahoru |
|
|
Mina
|
Napsal: stř 19.09.2018 15:51 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 25.4.2014 Příspěvky: 147 Bydliště: Slatiňany
|
Tak mě to nedalo a zvážil jsem- 2400 G
|
|
Nahoru |
|
|
Mina
|
Napsal: stř 19.09.2018 16:32 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 25.4.2014 Příspěvky: 147 Bydliště: Slatiňany
|
A Manta 3.0 má jen1800g a mám 450 g balastu, to je vlastně lehouš..
|
|
Nahoru |
|
|
Mina
|
Napsal: stř 19.09.2018 16:50 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 25.4.2014 Příspěvky: 147 Bydliště: Slatiňany
|
LV píše: 2,5kila je zrovna do tych 3m/s akurat. V 5m/s nakladam na 3 kila, v 8m/s na 3,7kg a od 10m/s 4,2-4,5kg. Ale zaciatocnikovi na svahu odporucam max do 3kg pri silnejsom vetre. Hlavne koli pristavaniu. Jenže u vás na svahách to vzhledem k jejich sklonu fouká kolmo nahoru, a to potom lítá všechno!!! U nás je to horší - na Vysočině
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Janek2 a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|