jio
|
Napsal: ned 22.11.2020 11:30 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 19.8.2005 Příspěvky: 4949 Bydliště: Šternberk, ČR Obrázky: 0
|
Folie drží na EPP jen tehdy, když pod ní upravíš povrch do hladka. Aby to drželo stačí na místo kde se bude fólie lepit nanést hustější disperzi a nechat to pořádně zaschnout. Někdo pro tento účel používá rozetřený a zaschlý uhu-por. Je to stejné jako když se třeba křidélka lepí izolepou. Podstatná je vždy ta úprava povrchu.
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: pon 23.11.2020 17:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
veka1 píše: v drevnich dobach jsem pouzival na volnasky obycejny Propisot .... Kdysi jsem to zkoušel a na propisot nechytal pořádně žádnej lak, dělal takovej "val kolem". Domníval jsem se, že to nějak mastný nebo nějakej vosk. Matně si vzpomínám, že propisot snad i nitro rozpíjelo. Tobě to nedělalo, nebo jsi propisot navrch nelakoval? No na volňasech to asi potřeba nebylo.
|
|
Nahoru |
|
|
jio
|
Napsal: pon 23.11.2020 21:16 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 19.8.2005 Příspěvky: 4949 Bydliště: Šternberk, ČR Obrázky: 0
|
Propisot se snad už 20 let neprodává. Možná i déle.
|
|
Nahoru |
|
|
jio
|
Napsal: úte 24.11.2020 23:20 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 19.8.2005 Příspěvky: 4949 Bydliště: Šternberk, ČR Obrázky: 0
|
Přišel jsem na to tak, že to najednou nebylo krátce po převratu dlouho k sehnání v obchodech. Je příjemné zjištění, že už tomu tak není. Dík za informaci.
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: stř 25.11.2020 11:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Dříve Propisot vyráběly Obchodní tiskárny Kolín, nyní OTK. Telefon na stránkách je.
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: sob 15.01.2022 20:26 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Zkoušel jsem několik dalších způsobů jak na licenci z potahového papíru. A povedlo se mi jí bez větších problémů vyřezat na plotru. Velikost je lehce přes (pravidly stanovených) 15 mm. Nepovedla se všechna písmenka, ale ze 4 sad jsou 3 celé a použitelné. Zkusil jsem to zvážit (o hmotnost mi dost šlo). Tři mají 0,03g. To je na jednu licenci 0,01g. Prostě nic. Příloha:
P1150047.jpg [ 49.08 KiB | Zobrazeno 4461 krát ]
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: sob 15.01.2022 23:02 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 25.4.2003 Příspěvky: 10799 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
To je dobrá hmotnost, jaký ploter? Nebylo by CZE 313-3? lepší? Jinak to využiji a zde je návod na obnovu FAI licence. Nenechávejte to na poslední chvíli před závodem.
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: ned 16.01.2022 0:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Už zase tomu nerozumím. Tohle: CZE 80065 je moje mezinárodní verze ID. Nebo ne?
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: ned 16.01.2022 1:33 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 25.4.2003 Příspěvky: 10799 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Věřím, že je vše popsané zde: https://svazmodelaru.cz/klem/oznacovani-modelu/ CZE 80065 je tvoje FAI ID, což je mezinárodní licence. Samozřejmě, že je takové použití legální a v souladu s pravidly. CZE 80065 tě jednoznačně identifikuje. Nicméně jsi psal, že je to velikost cca 15mm. Z toho jsem odhadl, že po potřebuješ na házedlo nebo vystřelovadlo. To jsou národní kategorie. Tak nějak mě nějak není jasné, proč na taková letadla mezinárodní číslo. Jen se ptám.
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: ned 16.01.2022 2:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Sundat a vyměnit licenci na mých modelech F5J, znamená poškození potahu. Mám to odzkoušené a opravdu je to pro mne problém. Proto jsem na tyto modely začal používat pouze mezinárodní ID, abych ji nemusel "nikdy" měnit. Tak jsem si na to ID zvykl, že ho dávám i na modely kategorie H. Dělám to blbě?
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: ned 16.01.2022 11:16 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
TomasC píše: To je dobrá hmotnost, jaký ploter? Řezal jsem to Silhoutte Cameo 4- kou.
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: ned 16.01.2022 17:09 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 25.4.2003 Příspěvky: 10799 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Golfista píše: Tak jsem si na to ID zvykl, že ho dávám i na modely kategorie H. Díky. Jedno číslo pro všechny modely je jasný důvod. Díky.
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: pon 17.01.2022 15:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Z 8.1. 2022 Příloha:
IMG_20220108_103958.jpg [ 112.46 KiB | Zobrazeno 4248 krát ]
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|