Autor |
Zpráva |
summec
|
Napsal: ned 15.05.2016 21:05 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 11.11.2015 Příspěvky: 37 Obrázky: 0
|
2200mah je malo,pri kazdej baterii je rozmer tak podla toho ale vätsina 2s lipoliek ma standartny rozmer
_________________ Traxxas e-revo brushless Traxxas summit Arrma Granite
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
MirasQC
|
Napsal: stř 18.05.2016 20:26 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 1.1.2016 Příspěvky: 20
|
summec píše: 2200mah je malo,pri kazdej baterii je rozmer tak podla toho ale vätsina 2s lipoliek ma standartny rozmer Já je osvědčená baterie?
|
|
Nahoru |
|
|
summec
|
Napsal: čtv 19.05.2016 14:27 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 11.11.2015 Příspěvky: 37 Obrázky: 0
|
minimalne 5000mah a minimalne 30C,znacku ti neviem povedat na trhu je ich vela na vyber
_________________ Traxxas e-revo brushless Traxxas summit Arrma Granite
|
|
Nahoru |
|
|
speedy xx
|
Napsal: ned 12.06.2016 23:20 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.6.2015 Příspěvky: 3 Bydliště: Nové Město nad Metují
|
dagx píše: takze pokud správně uvažuji, můžu použít 2x 4S baterie s tím, že je u regulátoru musím zapojit paralelně... tam ale nejspíš narazím na to, že baterie bude moc velká aby sem jí vecpal do kastlíku.
|
|
Nahoru |
|
|
dagx
|
Napsal: pon 13.06.2016 17:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
Ano.U sumita prostě musíš vybrat baterky které se vejdou do kaslíků.Viděl jsem i různé ůpravy od uříznutí vrchní části kaslíků a přemístění elektroniky na vyrobené držáky až po výrobu vlastních podvozků z duralu,uhlíku.Mě se kvůli větší kapacitě nebo z důvodu použití jiných baterií nic z toho nevyplatí vytvářet.Nejrozumnější varianta je pro běžného uživatele koupit baterky co tam patří. S tím paralelním zapojením baterií u regulátoru si jistý nejsem.Nevím jak je to tam zapojené.Namátkou jsem ale narazil na tohle video,takže to asi nějak proveditelné je: https://www.youtube.com/watch?v=pT7xZFg ... qw&index=8
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
speedy xx
|
Napsal: pon 13.06.2016 22:17 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.6.2015 Příspěvky: 3 Bydliště: Nové Město nad Metují
|
Jo, v tom videu je hezké a jednoduché řešení. Spojit jednu větev a do druhé zapojit 1 až x baterii 4S paralelně - tím nenavýším napětí ale proud. T.z. že nemusím hledat 2S baterie s tak vysokým C, ale stačí použít 2 a více paralelně zapojených 4S s polovičním odběrem. Až se někdy budu chystat na několikadenní pochod, pouvažuji nad tím . Duralové plato může být hezké, lépe chladit, ale v plastu vidím výhodu že může víc pružit. Minulý rok v létě se mi podařilo spálit Titan, tak jsem tam vrazil motor od DeWalt-a (možná někde najdu i přesné označení kdyby někdo chtěl). Hodně se dá najít na angl. fóru. Zatím spokojenost, jednou jsme s kamarádem a jeho cca 1/10 truggy dělali závody na jemném štěrku. Měl ohromnou výhodu váhy, já výhodu 4-kolky. Vyjezdil jsem baterky stylem brzda-plyn a ten motor se mi uvařit nepodařilo. Byl horký že by se na něm dalo smažit, ale drží. Komu odešel origo motor a nechce investovat do brushless komba, doporučuji.
|
|
Nahoru |
|
|
Rada2309
|
Napsal: ned 19.06.2016 10:57 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 19.6.2016 Příspěvky: 14
|
Ahoj, dívám se už nějakou dobu po Summitovi. Jde o aktuální model 56076-1. Tady jsem četl že nekdo nemá rád stejnosmerny motor a hned by ho menil za střídavý ale ten zase neni moc voděodolny atd.... Summit uz jě nějaky ten rok na trhu a opravdu ten dnešni stejnosmerny motor i když je asi pořád stejny jako u prvniho modelu vydrží okolo 20h?? To je tak na par měsicu a pak zase kupovat dalsi za tisic korun. A nebo koupit střídavy za xxx tisic korun. Proč dnešní summit stoji 21000kč a ten prvni model okolo 15000? v čem je takovy rozdil?? A nebude třeba nejaky v dohledne dobe uplne novy summit ze střídavým motorem? Chci ho mit na jizdu v lese a samozřejme na pořádný teren. A občas na vyblbnutí jen tak. Kdyby ten stejnosmerny byl opravdu tak špatný tak proč by ho tam dávali do auta ktere stoji tolik poenez.....
¨děkuji
|
|
Nahoru |
|
|
dagx
|
Napsal: ned 19.06.2016 12:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
Když se Ti summit líbí ale znáš ho jen z internetu a nemáš žádné zkušenosti,nejlepší bude oslovit někoho a zajet se na to podívat.Pokud si z okolí,klidně přijeď.Můžeš si to vyzkoušet.Tak se toho dozvíš nejvíc.S motory máš tři možnosti.Originál stejnosměrný,levné střídavé kombo a drahé střídavé kombo.Záleží na osobních preferencích,co od toho očekáváš,styl jízdy,kolik jsi ochotný investovat.Každá varianta má nějaké plusy a mínusy ale použitelné jsou všechny,Já používám stejnosměr a levné střídavé kombo.Můj stejnosměrný motor je myslím 7 let starý a OK.Na modelu se od začátku jeho výroby téměř nic nezměnilo kromě novějšího typu vysilače s nějakou telemetrií(celkem k ničemu).Střídavý pohon se asi neplánuje.Model na něj není primárně stavěný.Taky už je to celkem veterán a traxxas má už jiné priority.Za 30 000 se stříďákem by to asi moc prodejné nebylo V téhle diskuzi se model myslím probírá od jeho vypuštení do prodeje: http://www.rcauta.net/forum/topic11778- ... ummit.html
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
martinD
|
Napsal: ned 19.06.2016 14:45 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 11.2.2014 Příspěvky: 215 Obrázky: 53
|
Rada2309 píše: Ahoj, 1. střídavý ale ten zase neni moc voděodolny atd.... 2. Proč dnešní summit stoji 21000kč a ten prvni model okolo 15000? v čem je takovy rozdil?? 3. Kdyby ten stejnosmerny byl opravdu tak špatný tak proč by ho tam dávali do auta ktere stoji tolik poenez.....
1. otazku vodeodolnosti mozes riesit bud plastidipom, alebo nanoprotechom. ak mas vodeodolny regler, tak to vela roboty nie je, na youtube je plno tutorialov ako na to 2. rozdiel nie je skoro v nicom, traxxas zohladnuje inflaciu a ochotu ludi platit za to iste viac a viac 3. to iste co hore ..ak chces z toho dostat aj nejaku rychlost a vykon v ramci zabavy, alebo mas rad "projekty" a techniku, tak chod do striedaku. zivotnost bude dlhsia, setup to bude zaujimavejsi a jazdny prejav trochu lepsi tiez. predpokladam ze aj jazdny cas sa ti predlzi , minimalne pri pomalej jazde.
_________________ dt-01,df-02,Asso b4.1,Sworkz s104,Ejebo,TLR 8ight-t 2.0,Xray xb9,Agama a8,Schumacher SVR,Xray XT8e
|
|
Nahoru |
|
|
Rada2309
|
Napsal: čtv 07.07.2016 13:46 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 19.6.2016 Příspěvky: 14
|
Ahojte, mám ješte par dotazu ohledne Summita.... videl jsem že se tam davaji obě aku najednou ...Muže byt připojená jen jedna? a když jsou obe dve zapojene tak se vybiji prvne jedna a pak druha a nebo obe součastně? na obe dve aku originál to vydrží hodinku jizdy?? Když si koupim Lipo mužu je střídat s origo Nimh?? děkuji za odpovědi
|
|
Nahoru |
|
|
speedy xx
|
Napsal: sob 09.07.2016 12:37 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.6.2015 Příspěvky: 3 Bydliště: Nové Město nad Metují
|
Rada2309 píše: Ahojte, mám ješte par dotazu ohledne Summita.... videl jsem že se tam davaji obě aku najednou ...Muže byt připojená jen jedna? a když jsou obe dve zapojene tak se vybiji prvne jedna a pak druha a nebo obe součastně? na obe dve aku originál to vydrží hodinku jizdy?? Když si koupim Lipo mužu je střídat s origo Nimh?? děkuji za odpovědi Mám origo Li-Po 2-článkové 7600 mAh, a ty při hodně klidné jízdě cca hoďku dají. Vybíjí se obě najednou, musí být zapojené obě baterky.
|
|
Nahoru |
|
|
dagx
|
Napsal: sob 09.07.2016 15:48 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
Baterie jsou zapojeny do série takže teprve spolu dodají modelu požadované volty.Na jednu to nepojede.Vybíjejí se při jízdě stejně(optimálně by měly).Pokud je jedna v horším-jiném stavu,bude to znát na výkonu nebo na délce jízdy.Lipo a nimh střídat můžeš jen je u lipolek dobré si nějakým způsobem ohlídat koncové vybití a nepřekračovat ho.Ovlivňuje to životnost baterie.Délka jízdy je ovlivněna nejvíc stylem jízdy a převodovým poměrem pastorek-spur.Čím agresivnější jízda,tím dřív vybito.Hrubým odhadem při obou extrémech lze dojít asi na dvojnásobný, v opačném případě poloviční čas při dané kapacitě baterie.
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
Rada2309
|
Napsal: pát 15.07.2016 19:57 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 19.6.2016 Příspěvky: 14
|
A kolik vydrží summit na origo baterky v klidne jizde?a jak dlouho se pak baterky nabijeji? s origo dobiječkou lze nabijet i Lipo?? jaky je origo prevodovy pomer?? (počet zubu primar a sekundar)?? diky
|
|
Nahoru |
|
|
summec
|
Napsal: pon 18.07.2016 10:22 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 11.11.2015 Příspěvky: 37 Obrázky: 0
|
na nimh summit jazdi cca 20minut a co sa nabijania tyka tak si nepamätam kolko sa to nabijalo ale urcite je lepsie prejst hned na lipol,dlhsi cas jazdenia,malinko sa zvysi vykon (malinko),pohodlnejsie nabijanie oproti Nimh
_________________ Traxxas e-revo brushless Traxxas summit Arrma Granite
|
|
Nahoru |
|
|
Rada2309
|
Napsal: pon 18.07.2016 18:06 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 19.6.2016 Příspěvky: 14
|
A da se origo nabijeckou nabijet lipo nebo musim koupit speciálně nabijecku na lipo baterky??
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|