Něco jsem taky našel, jak píšeš, musí se to nejdřív spárovat s přijímačem.
Má se podržet tlačítko a zapnout ESC. Rozsvítí se žlutá Led a je to v režimu párování.
Pak se nastaví páka na neutrál a stiskne krátce tlačítko, žlutá se rozbliká a pak se rozsvítí oranžová, že se zapsala poloha neutrálu.
Pak se dá páka na plnej, zase se stiskne krátce tlačítko, oranžová bliká a pak se rozsvítí červená, že se zapsal plnej plyn.
Pak se dá páka na plnou brzdu, zase stiskne tlačítko, rozbliká se červená a když zablikají všechny ledky, je párování ukončený.
Nojo, ale kde je potom reverz?
Předpokládám že páka od sebe je plnej, uprostřed neutrál a k sobě brzda. Takže reverz je mezi neutrálem a brzdou? To je nějaký divný brzdit přes plnou zpátečku.
Nebo jak je to jinak?
Horší je, že s tím ESC se opravdu nijak nehne pokud nemám Turnigácký ekvivalent Jeti-boxu s pár tlačítkama a dvouřádkovým LCD displejem.
V příloze jsou možnosti nastavení ale je toho strašně moc a vůbec netuším, co polovina z těch možností je a dělá.
Příloha:
prg reg.jpg
[ 70.88 KiB | Zobrazeno 2741 krát ]
Předpokládám, že červený je default z výroby.
Vypadá to že je nastaven mód na obě strany a brzda.
Netuším, co je za rozdíl procenta Initial Brake a Drag Brake.
Brake Strength je asi síla brždění.
Voltage Cut-off je vypnutí ESC při podpětí.
Punch Profile nevím.
Neutrál DeadBand je asi necitlivost páky kolem neutrálu.
Ty Boost a Turbo funkce vůbec netuším, Turbo Timing bude asi předstih.
Revers Speed je jasnej,
Frekvence motoru a brzdy taky.
Temperature Set bude asi teplotní ochrana.
Netušíš, co je ten zbytek?
Co to může udělat třeba na Jetiboxu, není to vyčítání ESC nějakej standard protokol?
Nějaký klikování pákou plynu jako u leteckých ESC je u tohodle nejspíš totální nesmysl nejspíš to ani nemá.
Díky
Jirka