Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 25.04.2017 20:25 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 25.4.2017
Příspěvky: 3
Dobrý den,
rád bych synovi (a sobě :-) ) na zahradu postavil nějaké větší nákladní RC auto, ale absolutně netuším, jakou elektroniku vybrat. Jsem začátečník. Vím jen předpokládané požadavky:

- pevný (neodpružený) podvozek (udělám si sám)
- délka cca 60cm
- kola plánuji s průměrem cca 10cm
- určení auta bude spíše pro terén, tedy pomalé (stačí max 10km/h), ale silné
- nosnost min. 15kg, klidně víc (asi odvážný požadavek)
- výdrž baterií alespoň dvě hodiny
- ovládání stačí dopředu, dozadu, doprava, doleva
- rychlost buď konstantní nebo plynule regulovatelná dálkovým ovladačem nebo přepínatelná na autě (jaký je rozdíl v ceně u jednotlivých variant?)
- vše co nejjednodušší :-)

Jaký motor (stejnosměrný/střídavý) a hlavně o jakém výkonu by požadavku na malou rychlost,ale fakt velkou sílu vyhovoval? Jaká další elektronika by byla třeba?

Jestli už se tu něco podobného řešilo, tak se omlouvám.

MOC předem děkuji za pomoc :-)

Petr


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: úte 25.04.2017 21:16 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 28.2.2005
Příspěvky: 20822
Bydliště: Rakovník, CZ
Obrázky: 0
Zdravím, navrhuji projít toto - viewtopic.php?f=22&t=78394

_________________
jyrry.webnode.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 26.04.2017 6:41 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 5331
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
Osobne bych se podival na to jak lidi konvertuji nakladaky od Bruderu na RC. Napr. http://www.rcsparks.com/forum/threads/b ... -pc.36711/
http://www.rctruckandconstruction.com/s ... php?t=4870