Pokud to má kola, jezdí po asfaltu nebo v terénu.
čtv 13.09.2018 18:29
To co máte na obrázcích je pastorek? Já vidím ozubené kolo. Ale teď vážně. Jestli neseženete přímo pro tento model kovový pastorek, tedy malé kolečko na elektromotoru, zkuste mrknout i jinam. Kouknul bych do nějakého e-shopu na převody na vrtulníky apod. Měl by mít stejný počet zubů a stejné rozměry jako původní.
čtv 13.09.2018 18:36
Pojem a průjem, tahle problematika je pro mě nová
Pastorek si myslím seženu v pohodě, jde o to jestli brát kovový nebo plastový. Vyměnit ho není problém. Každopádně má smysl kupovat jiné ozubené kolo (kovové)? A jestli někdo z vás netuší, jak se kolo z hřídele sundává (to, co je na fotkách). Díky
čtv 13.09.2018 20:24
Sundat některé krajní ložisko. Vytlačit ten zajišťovací kolíček(ten co je zasunutý kolmo na hřídel) a kolo půjde sundat.
pát 14.09.2018 11:04
Jeste jeden dotaz. Kdyz jsem se dival na nahradni pastorky ukazuje mi to, ze na Zenita je nahradni typ modul 0,8. Muzu tedy koupit jakykoliv modul 0,8? Diky
pát 14.09.2018 12:46
Pokud je to opravdu 0,8 tak ano, zuby budou pasovat, je ale potreba si ohlidat prumer hridele.
Obecne se pouziva kombinace kov a plast, protoze kov na kov dela neplechu.
Take je nutne nastavit spravnou vzdalenost zubu v prevodu (nejsnaze pomoci papirku).
pát 14.09.2018 15:25
Jojo je to 0,8. Vzal jsem tedy kovovy pastorek a necham plastovy spur. O papirkove metode uz jsem tu cetl. Po utesneni prevodove skrine bude snad vse vyreseno.
pát 14.09.2018 17:11
Hlavně nebrat ten originál snad bronzový hnus.
Extrémně se sjíždí zuby a veme sebou jak proklouzne i spur.