prikrylm píše:
Několik myšlenek:
- některé volantovky mají ovládací prvek na palec levé ruky (pokud se bavíme o volantovce, u které kroutíte volantem rukou pravou - třeba FS-NB4). Pokud by takový prvek byl proporcionální, mohl by se použit na řízení druhého páru kol. Na expedice nějaká přesnost být nemusí (jak jsem se byl dozvěděl), tak snad by nemusel být potenciometr ani vracený pružinkou do středu. Dokážu si představit, že bude toto řízení aretovatelné přepínač
Všechny varianty potřebují minimálně "volnou" osu + případnou možnost nastavení, což ta moje potvora zvládne, z NB-4 by to nějak vykřesat možná taky šlo, ostatní volantovky podobné možnosti mít nemusí.
Díky že si napsal.
-Ten ovládací prvek na palec by byl asi nelepší řešení. Ideální by bylo aby byl proporcionální jako klasický volant.
-mam rádio co má různé mixy, ale to nechci, je to o klikání a to není úplně co chci
-to rádio by mělo mít plně nastavitelný třetí kanál, dvojité výchylky, EPA, exponenciál atd. takže by neměl být problém to tam zapojit místo nějakého ovladače.
- rádio má trochu podobné jako je NB4, X-8N Hott, mám volant na pohyblivém rameni mimo rádio, takže by byla možnost dát ten ovladač z druhé strany volantu. Musím se podívat jak je to tam řešené a kolik je tam místa.
-asi největší oříšek bude napojení tohoto kanálu na některý z ovladačů, kolem volantu jsou tři kolébky, dvě jsou trim volant-plyn, třetí by šlo přiřadit jako třetí kanál. Musel bych projít manuál. Pak jsou tam ještě další dva posuvné dopředu-dozadu.