iggy@centrum.sk píše:
Zdravim páni,
cez vikend sa mi podarilo odpalit povodny motor (Titan 21T - 550), mal som na aute totiz pasy a motor to nezvladol
tak riesim aktualne vymenu a uz by som zainvestoval do niecoho lepsieho...
podla toho co som sa docital aj tu na fore by som asi isiel do:
Combo Xerun Axe540L R2-2800kV (
https://www.mz-racing.net/hw38020313-combo-xerun-axe540l-r2-2800kv-foc/)
alebo nieco taketo
https://www.rajmodelov.sk/traxxas-stridavy-motor-velineon-550-4p-reg-vxl-3s-v2-p94875na Xerun som pocul len chvalu, neviem ci to ale nebude uz trochu moc... priznam sa ze s pasmi to bolo stranse pomale na polovicnom vykone (tak ako sa odporuca s nimi jazdit) a preto by som potreboval nieco silnejsie
PS: povodny sa mi odpalil hlavne preto, lebo som ho dal na 100% vykon a po par minutach na pasoch proste vyhorel
pripadne nejaky iny tip, nazor, co by bolo vhodne na to co ja chcem/potrebujem ?
Dakujem
Pokud řešíš to, že chceš jezdit s pásy, potřebuješ spíše krouticí moment než rychlost. Při větší rychlosti je stejně hned vyzuješ. BTW: s pásy se má jezdit jen s zařazenou redukcí.
Hodnota kV je o rychlosti točení hřídele čím větší hodnota je tím menší je krouticí moment, ale více otáček.
Kroutící moment můžeš dohnat spřevodováním tedy tím že dáš na osu motorku menší pastorek než je originálních 11T. Ale zase ztratíš rychlost.
Já osobně na Defíkovi s váhou cca 5kg mám Xerun Axe 540L R2 2800kV s 10T pastorkem a uvažuji, že tam dám 9T. Maximální rychlost je zbytečně vysoká.
V tvém případě s pásy bych tedy spíše šel do verze 2100kV a pro začátek nechal 11T a uvidíš zda se ti to nebude moc hřát, když tak dáš 10T.
Určitě ale ber verzi R2.
A Pak ještě otázka zda pásy chceš opravdu používat.
Sice je mám také, ale přijdou mi dost naprd.... zalepí se snadno sněhem, pak to akorát odnáší Dif a jiné součástky jako např. osy kol.