Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: RC sestava pro model lodi
PříspěvekNapsal: stř 22.09.2021 11:53 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 22.9.2021
Příspěvky: 1
Ahoj všichni

Rád bych se po roce plánování pustil do stavby lodi a tak teď řeším nejvhodnější RC sestavu. Hodně jsem jich prošel a hodně toho pročetl, ale k nějakému jasnému výsledku jsem se nedobral :( Ideálně 6 nebo 8 kanálů (chci tam mít nějaké další věci) a cenově, dejme tomu do 3 tisíc (přece jen jsem začátečník :) )

Můžete mi prosím poradit? Díky moc


Honza


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: RC sestava pro model lodi
PříspěvekNapsal: stř 22.09.2021 12:29 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 10762
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
Jako základ FlySky i6 (s modifikací na 10 kanálů) to je tak 1700,- i s přijímačem. https://www.rc-factory.cz/rc/vysilace/f ... sky-fs-i-6
Případně něco lepšího na loď bych se nebál OpenTX.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC sestava pro model lodi
PříspěvekNapsal: čtv 23.09.2021 8:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 19.6.2010
Příspěvky: 2313
Ten FlySky je dobrá volba pro začátečníka.

Za sebe bych ale zvážil, pokud je rozpočet cca 3 000 Kč, sáhnout hned vedle na TX12 (plus baterky a přijímač).
Přeci jen na lodi se může později hodit více kanálů pro různá hejblátka a efekty ;-)

A nezapomeň si vybrat správný mód 1 nebo 2 - tedy jestli "plynová" páka bude na vysílači vlevo nebo vpravo.

https://www.rc-factory.cz/homepage-folder/radiomaster-tx12


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: RC sestava pro model lodi
PříspěvekNapsal: čtv 23.09.2021 22:30 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 8.4.2020
Příspěvky: 300
Bydliště: Valašské Meziříčí