tomashr
|
Napsal: stř 30.05.2018 19:16 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
graup15 píše: Jasně,že jsem objednal ten senzor. Né rádio. Za prvé ho už mám (normální 18SZ) a za druhé mi ta cena za logo na displeji přijde hodně přestřelená. Sorry, nějak se mi to zmotalo, zájem o senzor je samozřejmě pochopitelný.
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: čtv 31.05.2018 10:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7424 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
To je v pohodě...Ten senzor s rádoby pitotkou chci zabudovat do nového modýlku..tak jsem zvědavý jak to chodí. Já se teď královsky bavím čtením tohodle:-) viewtopic.php?f=38&t=83900
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: čtv 31.05.2018 19:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Hlava mi nebere. Člověk vzdělaný v elektronice si koupí něco takového. Prostě nechápu.A pak ztrácí měsíce dopisováním s výrobcem, který si stejně dělá co chce. Hřeší na nízkou cenu (reakce na odkaz graup15).
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: pát 08.06.2018 15:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7424 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Používám jako hlavní vario Skyassistant od Pitlab.pl. Zatím jsem nic lepšího v ruce neměl. A toto vario je externí zařízení přenášející údaje přez UHF pásmo. Pořád mi vadilo,že PMR vysílačka se mi někde válí v kapse, pak ,že její baterie s kapacitou 600mAh vydrží 6 hodin (a jako na potvoru je vybitá když se jde lítat). Tak jsem to celé trošku pořešil. Přijímač/vysílač je přidělaný na pevno pod rádio 18SZ a baterie je vyrobená ze dvou článků Li-Ion 3000mAh. (formát 1S2P) . Takže teď to vydrží 60hodin a dá se i výrazně lépe (rychleji) nabíjet. PS..UHF přijímač/vysílač Midland 777 mám kvůli tomu,že umí i LPD pásmo A SkyAssistant taky ...
Přílohy: |
WP_20180608_15_57_28_Pro.jpg [ 75.29 KiB | Zobrazeno 1522 krát ]
|
WP_20180608_15_58_05_Pro.jpg [ 48.53 KiB | Zobrazeno 1522 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
kovaco
|
Napsal: pát 08.06.2018 19:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 24.10.2009 Příspěvky: 2369 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Nerozhodilo ti to moc těžiště? A jooo, ty vlastně držíš rádio v ruce.
_________________ Stork8 (3,82m),Maxi Swift(1,4m) /Futaba T18 SZ /Nabíječ CELLPRO POWERLAB 8/
|
|
Nahoru |
|
|
LV
|
Napsal: stř 18.07.2018 19:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 9185 Bydliště: Trenčianska Turná Obrázky: 0
|
graup15 píše: Nějak pořád nevím,jak to funguje. Meria dynamický tlak a senzor v čidle statický. Chrobák z toho vyhodnocuje celkový tlak.
_________________ Nie som zlý.... iba rýpem www.elektromodely.sk
|
|
Nahoru |
|
|
jirinovo
|
Napsal: stř 18.07.2018 19:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.6.2011 Příspěvky: 768 Bydliště: Odolena Voda Obrázky: 4
Blog: Zobrazit blog (9)
|
to je asi celkem špatně, protože při změně atmosférického tlaku, tlaková níže výše to bude kecat, sice málo, ale v pricipu je to špatně. Nebo se pletu, proč to má Jeti jinak, ach jo.
|
|
Nahoru |
|
|
BoŠ
|
Napsal: čtv 19.07.2018 5:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
jirinovo píše: to je asi celkem špatně, protože při změně atmosférického tlaku, tlaková níže výše to bude kecat, sice málo, ale v pricipu je to špatně. Nebo se pletu, proč to má Jeti jinak, ach jo. Úplně špatně to asi nebude, pokud tedy nebude vlastní deska zařízení v přetlakovém trupu. Pitotova trubice má zpravidla odběr dynamického tlaku - díra v ose (axiální směr) trubky, a statického tlaku - díra v trubce v radiálním směru, hlavně z toho důvodu, že je pak jedno, kde je umístěno vlastní poměrové tlakové čidlo. Futaba to pojala tak, že čidlo tlaku bude v netlakovém trupu, kde tlak odpovídá tlaku statickému stejnému jako v okolí pitotky. Takže dynamický tlak je přiveden šlaukem, statický je měřen v trupu modelu. Stále se jedná o měření diference tlaku, což kompenzuje případné změny tlaku statického. Asi stárnu, že obhajuji Futabu
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: čtv 19.07.2018 17:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
Přesnější než tachometr je GPS. U Škodovek ukazuje tachometr víc než je skutečnost a tomu by tvé měření i odpovídalo. Mám ověřenou GPS v navigaci i v kameře a ukazují opravdu dobře. Jen to chce ustálenou rovnou jízdu.
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: čtv 19.07.2018 17:42 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 3.5.2003 Příspěvky: 11187 Bydliště: Břeclav, ČR
|
Lark píše: Přesnější než tachometr je GPS. U Škodovek ukazuje tachometr víc než je skutečnost a tomu by tvé měření i odpovídalo. Mám ověřenou GPS v navigaci i v kameře a ukazují opravdu dobře. Jen to chce ustálenou rovnou jízdu. Stejná zkušenost. Podle těch čísel je senzor s velkou pravděpodobností blíže správné hodnotě než tachometr, který kolem osmdesátky bude nadsazovat nejméně 5 km/h.
|
|
Nahoru |
|
|
Lark
|
Napsal: čtv 19.07.2018 20:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 9866 Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
|
MAXI DOT v YETI sice nabízí nějakou korekci pro zimní pneumatiky, ale nikdy jsem si s tím nehrál. Podle GPS mám ověřené hodnoty tachometru pro 50 (54) a pro 130 (138)km/h a bez problémů jezdím na hranici i bez GPS.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: juraj.jurej a 44 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|