Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Technická podpora Jeti
PříspěvekNapsal: stř 29.09.2021 11:32 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 11.3.2009
Příspěvky: 46
Firma JETI před nedávnem udělala nové e-stránky.Jsou pěkné ale v oddělení Technická podpora jsou jen tři případy.Sice tam mají napsáno,že toto bude doplněno ale nic se zatím neděje.Dvakrát jsem se na to dotázal ale odpověď nepřišla.Na starých stránkách jsem z této podpory dost čerpal protože když se delší čas vysílač nenastavuje tak se něco z hlavy "vykouří".Je škoda,že jsem si vše z těch původních stránek nestáhnul.Nechci si tady stěžovat jen jsem si tak povzdechnul.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Technická podpora Jeti
PříspěvekNapsal: stř 29.09.2021 12:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.12.2008
Příspěvky: 1729
Bydliště: Lysice,Brno.
Obrázky: 12
Nejen Tech.podpora ale i návody k už nevyráběným produktům jsou asi fuč.Hlavně že stránky podporují tidlifony.To je důležité. :)


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Technická podpora Jeti
PříspěvekNapsal: stř 29.09.2021 14:12 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2003
Příspěvky: 10799
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
Nehledáš článek: Diferenciace křidélek versus butterfly nebo Seřízení výchylek kormidel

blembondo píše:
Hlavně že stránky podporují tidlifony.To je důležité.
To je ale opravdu důležité. I RCMANIA.cz má skoro 30% přístupů přes mobil a 3%tablet.
Jsem si jist, že Jeti má přes 50% mobilních přístupů.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Technická podpora Jeti
PříspěvekNapsal: stř 29.09.2021 19:07 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 26.9.2013
Příspěvky: 218
Těžko říct co mají za problémy. Mně třeba nepříjemně překvapilo co tu někdo psal minule, že firma co vyrábí vysílačky (to bylo tedy FrSky) je nucena každý rok nebo dva měnit výrobu, protože se tak brání kopírovačům co vyrábějí přijímače, protože jedna vysílačka samozřejmě potřebuje výhledově deset přijímačů. V čem to proboha žijeme? Přece když je ta vysílačka dobrá a funguje tak ta firma by měla mít podmínky ji bez obav vyrábět. :twisted: Pak je ve všem guláš a když něco koupíš, tak za nějaký čas už k tomu nic nesezeneš. :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Technická podpora Jeti
PříspěvekNapsal: stř 29.09.2021 20:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.4.2010
Příspěvky: 583
Bydliště: Praha
Ja napsal do Jeti dva emaily a vubec mi nikdo neodpovedel :-(

_________________
Jeti DC-16, Futaba FX-18+modul Jeti
Swing speciál, Proxima 2, Stork 4, Mig 15, P47, Torro 900


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Technická podpora Jeti
PříspěvekNapsal: stř 29.09.2021 21:08 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.2.2016
Příspěvky: 501
Bydliště: Frýdek-Místek
tuareg píše:
Těžko říct co mají za problémy. Mně třeba nepříjemně překvapilo co tu někdo psal minule, že firma co vyrábí vysílačky (to bylo tedy FrSky) je nucena každý rok nebo dva měnit výrobu, protože se tak brání kopírovačům co vyrábějí přijímače, protože jedna vysílačka samozřejmě potřebuje výhledově deset přijímačů. V čem to proboha žijeme? Přece když je ta vysílačka dobrá a funguje tak ta firma by měla mít podmínky ji bez obav vyrábět. :twisted: Pak je ve všem guláš a když něco koupíš, tak za nějaký čas už k tomu nic nesezeneš. :twisted:


Jasně, ale pak si tu vysílačku nekoupíš za 10 tisíc, ale třeba za 40. Ono je to to totiž tak, že vstupní zařízení musíš nabídnout levně, aby vůbec někdo přemýšlel o nákupu. A pak vyděláváš na následném prodeji, což jsou v tomto případě přijímače. No a když se na trhu objeví x krát levnější klony, tak ti nezbyde nic jiného než změnit specifikaci protokolu nebo zkrachovat. Smiř se s tím, jinak to nebude.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Technická podpora Jeti
PříspěvekNapsal: stř 29.09.2021 23:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.9.2005
Příspěvky: 2388
Bydliště: Doma
co se tyce psani emailu do jeti. ja mam zkusenost dobrou, i zde jsem nekolik zapeklitejsich problemu prezentoval ktere jsem s nimi resil. Temer vzdy odpovedeli a vyresilo se. Ale nekdy to trva - oni taky nejedou 24/7. neni to zadny mamuti korporat, jsou to vsehovsudy tri baracky u parkoviste za jednim zapadlym panelakem v Pribore, podle posledni vyrocni zpravy z roku 2017 maji 48 zamestnancu, vetsina asi ve vyrobe, tak si spocitej jaky maji kapacity na support uzivatelum. Podle struktury firmy nemaji ani zadne dedikovane oddeleni na podporu uzivatelum. odpovida vetsinou Rostislav Cip nebo Martin Falticko.
co se tyce optimalizace stranek - bylo nacase, stare stranky nebyla zadna hitparada. udelat to museli kvuli propojeni s eshopem, i kdyz stale zde spatruji znacne rezervy k vylepseni. ze se ztratily stare rady a navody, holt collateral damage.. zkus je upozornit jestli je to nekde maji at to tam znova vystavi.

co se tyce kopirovani prijimacu.. no, popravde treba cinskou jeti kopii prijimace s exbusem jsem teda jeste nevidel. A kdyby cinani zkopirovali treba mezon nebo spin s ex telemetrii a vrhli to na trh, tak bych se uplne nezlobil, protoze jeti nehodla napriklad vyrabet tyhle regly v mensich kapacitach a rozmerech.

PS mimochodem podle vyrocni zpravy jen 11 procent vyroby v roce 2017 bylo do ČR, tedy skoro 90 procent produktu jde na export, z toho 67 procent do EU. toliko k nasim obcasnym narkum, proc se dodavky novych hracek smeruji primarne treba do Rise nebo podobne, misto na domaci trh..


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Technická podpora Jeti
PříspěvekNapsal: čtv 30.09.2021 5:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.4.2010
Příspěvky: 583
Bydliště: Praha
S Martinem Faltickem jsem si psal, ale bohuzel uz tam nedela :-( Ten odpovidal prakticky vzdycky.

_________________
Jeti DC-16, Futaba FX-18+modul Jeti
Swing speciál, Proxima 2, Stork 4, Mig 15, P47, Torro 900


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Technická podpora Jeti
PříspěvekNapsal: čtv 30.09.2021 21:44 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 26.9.2013
Příspěvky: 218
Bobikcz: To víš že to budu muset akceptovat. :lol: Mně se jenom stýská po tom starém světě, kdy sis koupil švýcarské hodinky, a po 30 letech nošení jsi je poslal do švýcar na servis, oni ti je opravili, a měl jsi je dál. To máš asi pravdu že dneska to tak už asi nefunguje :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 78 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz