Autor |
Zpráva |
f4u
|
Napsal: sob 18.02.2017 19:31 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Ahoj, tento vypínač je pro mě nóvum tak se zeptám. Mám na něm připojené 2 lipolky 2S a při napětí 7V se zapne jen na mžik nebo vůbec, je mi jasný, že nejspíš pozná vybitý akumulátor jen se chci ujistit, že nevypne při tomto napětí ve vzduchu.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
Naposledy upravil f4u dne úte 21.02.2017 16:07, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Standa Stuchlý
|
Napsal: sob 18.02.2017 23:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.5.2010 Příspěvky: 1891
|
i kdyby byly akumulátory vybité, tak vstupní napětí je min. 5V a to bude při 2S LiPol asi vždy. Leda by byly akumulátory každý pod toto minimální napětí. To je, 2,5V/článek ve větvi. Zkontroluj nejdříve LiPolky a když, tak reklamuj.
Používáš pro zapnutí správný magnetický klíč?
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: ned 19.02.2017 0:23 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Ano klíč používám dodaný s vypínačem a dokonce onen orientuji tak jak je v návodu psáno. Akumulátory jsem nabil a zas to běží ok. Ale červ v hlavě stále hlodá asi to vyzkouším s laboratorním zdrojem.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
Standa Stuchlý
|
Napsal: ned 19.02.2017 0:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.5.2010 Příspěvky: 1891
|
já používal accusw 3 a na něj jsem spadl. Od té doby jsem to nepoužil. Raději používám dobré baterky, hlavně nabité. Jakou kapacitu chceš používat? Možná by bylo lepší to použít ve spojení s BECem. Na jeden vstup BEC a na druhý baterku. Dojde baterka, jedu na BEC. Popřípadě použít baterku 4S eneloop a BEC. Odejde BEC, baterka to doletí. Pokud používáš FrSky vysílač a přijímač s telemetrií, není problém aby Tě na tuto změnu napájení vysílačka upozornila.
|
|
Nahoru |
|
|
modreflek
|
Napsal: ned 19.02.2017 10:05 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 13.12.2012 Příspěvky: 102
|
Jojo, odejde BEC, pak chcípnou Eneloopy a jseš dole natotata.. Eneloopy na serva nepatří, jsou hrozně měkké.
|
|
Nahoru |
|
|
Standa Stuchlý
|
Napsal: ned 19.02.2017 10:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.5.2010 Příspěvky: 1891
|
na dolet ale bohatě stačí. Na to zase tak měkké nejsou. A jde volit i jiné aku. Ty eneloopy jsem dal jako příklad. Argument, že eneloopy na serva nepatří je dost zavádějící. Létal jsem na ně dva roky a v pohodě. A uživatelů eneloopů je docela dost. Ovšem je fakt, že do každého modelu se nehodí. To si ale musí modelář sám zhodnotit.
"odejde BEC, pak chcípnou Eneloopy a jseš dole natotata.." s takovou úvahou je lepší raději vůbec nelítat.
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: ned 19.02.2017 11:57 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
No letadlo je celokompozit (Orlice výrobce p. Diblík) tak jsem koupil 2 nové baterky Dualsky ECO S 2200mAh. V letadle je 11digitálních serv takže tam asi eneloopky opravdu ne. Veškerá výbava v modelu je HV, BEC tam nemám.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
Standa Stuchlý
|
Napsal: ned 19.02.2017 12:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.5.2010 Příspěvky: 1891
|
Orlice je velký větroň, tak jde použít i nějaké NiCd baterky, ale o ty je třeba se starat. To raději ty Li-ion třeba 2S2P sestavu a jsi naprosto v pohodě. O baterky se staráš jen před letem.
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: ned 19.02.2017 12:32 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Zřejmně bude lepší zjistit si to přímo u výrobce, tady se mi jen dostává informace tohle vyhoď , tohle vyměň Ale dotaz platí stále, pokud má někdo zkušenosti s tímto vypínačem od Jeti budu za ně rád.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
Standa Stuchlý
|
Napsal: ned 19.02.2017 12:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.5.2010 Příspěvky: 1891
|
asi takto. Pokud máš baterie nabité a nevykazují pokles napětí ve větvi pod 5V a vypínač nespíná, nebo vypíná bez Tvého zásahu, tak reklamuj. Problém může být třeba ve studeném spoji. A pokud to nemáš do Příbora daleko, tak Ti udělají opravu výměnou. Víc k tomu není co napsat.
|
|
Nahoru |
|
|
modreflek
|
Napsal: ned 19.02.2017 12:56 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 13.12.2012 Příspěvky: 102
|
"odejde BEC, pak chcípnou Eneloopy a jseš dole natotata.." s takovou úvahou je lepší raději vůbec nelítat.
O své pravdě mě nemusíš přesvědčovat. Zatím jsi měl pouze štěstí. Tvůj přílišný optimismus týkající se NiMh baterek v palubním systému není na místě.
|
|
Nahoru |
|
|
Standa Stuchlý
|
Napsal: ned 19.02.2017 14:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.5.2010 Příspěvky: 1891
|
ale já Tě přece nepřesvědčuju. Psal jsem jasně, že jsem eneloopky uvedl jen jako příklad a že mnozí s nimi létají. Já také přešel na li-ion baterky a není to poslední změna. Záleží na na tom, co vývoj techniky přinese. kdyby f4u napsal hned v úvodu, v jakém modelu to má, tak bych eneloopky neuvedl vůbec. To není o optimismu, ten s tím nemá nic společného. Rozumíme si? Ty NiMh baterky jsem vzpomenul spíše jen náhodou, jako zdroj napětí blízký napětí z BECu.
Navíc, já těmto vychytávkám, kde je elektronický spínač napájení serv a ještě k tomu spínaný magnetem tak nějak moc nevěřím. kdybych řešil zálohovaný zdroj, tak dvěma diodami, ne nějakou elektronikou. Každý bazmek navíc je riziko jak vidno. A nejlepší vypínač je žádný vypínač, o opaku mne nikdo nepřesvědčí. Zase až takový optimista nejsem.
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: ned 19.02.2017 14:54 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Standa Stuchlý píše: Navíc, já těmto vychytávkám, kde je elektronický spínač napájení serv a ještě k tomu spínaný magnetem tak nějak moc nevěřím. Nedivím se když máš špatnou zkušenost, ale DSM 10 funguje jinak než ACCUSW. Napsal jsem výrobci a uvidím co odpoví.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: pon 20.02.2017 19:10 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Tak výrobce napsal, že by toto vypínač dělat neměl. Zkusil jsem ho s tím zdrojem ale jakmile je napájecí napětí 7V nebo menší chová se to nespolehlivě. Předpokládám, že mám vadný kus.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|