Nabíječky, zdroje, přístroje
ned 09.06.2019 9:38
Zdravím, chtěl bych se podělit se zkušenostmi s těmito nabíječi. Měl jsem dva.
První : CORALLY ECLIPS 2400 DUO AC/DC - po roce a půl provozu vyhořel.
Druhý : CORALLY 4400 Quard AC/DC- po roce používání občas nešel jeden ze čtyř displejů. Při každém zapnutí nešlo jiné a nešlo přečíst co tam je napsáno. Momentálně fungují dvě,( 1 a 4) což k ceně nabíječe je opravdu super. Za mě palec dolů.
ned 09.06.2019 10:49
Reklamace?
ned 09.06.2019 11:00
to už asi nee, budu chtít prachy. Ty nabíječky asi nejsou nic moc.
ned 09.06.2019 11:17
Po roce používání budeš chtít peníze zpět? Jak chceš prodejce k jejich vrácení přimět?
ned 09.06.2019 11:52
David Krnov píše:to už asi nee, budu chtít prachy. Ty nabíječky asi nejsou nic moc.
A Ty si tu nabíječku už 3x reklamoval?
ned 09.06.2019 12:01
Ten první co zhořel jsem vyměnil za ten větší + doplatek. Ten větší jsem reklamoval jenom jednou.
ned 09.06.2019 12:17
Spíš jsem tady chtěl dát echo, že ty nabíječky nejsou nic moc. ( Nebo mám jenom smůlu já )
ned 09.06.2019 12:18
David Krnov píše:Ten první co zhořel jsem vyměnil za ten větší + doplatek. Ten větší jsem reklamoval jenom jednou.
To na vrácení peněz asi stačit nebude.
ned 09.06.2019 12:38
David Krnov píše:Ten první co zhořel jsem vyměnil za ten větší + doplatek. Ten větší jsem reklamoval jenom jednou.
Výměna se dá pochopit jako prodej nového kusu, chtít vrátit peníze můžeš, ale pouze v prvních 6ti měsících. Pokud u druhého kousku už někdy reklamace proběhla, tak peníze chtít nemůžeš. O tom si rozhoduješ hned na začátku té první, ovšem opět v prvních 6ti měsících.
Narazil si na fakt špatné kousky.
ned 09.06.2019 13:13
DXS píše:Výměna se dá pochopit jako prodej nového kusu....
Pozor na to, že když zboží vyměníte za nové, nerozbíhá se nová záruční doba, ale dobíhá ta původní (pokud si tedy s obchodníkem nesjednáte její prodloužení). I proto je výhodnější vrácení peněz.
Zdroj:
https://www.penize.cz/reklamace/337026- ... -nepohoret[/url]
Otázka je, jestli výměna za jiný typ s doplatkem je tato varianta.
ned 09.06.2019 13:25
novfra píše:Pozor na to, že když zboží vyměníte za nové, nerozbíhá se nová záruční doba, ale dobíhá ta původní (pokud si tedy s obchodníkem nesjednáte její prodloužení). I proto je výhodnější vrácení peněz.
Zdroj:
https://www.penize.cz/reklamace/337026- ... -nepohoret[/url]
Otázka je, jestli výměna za jiný typ s doplatkem je tato varianta.
Výměnou za nové zboží se chápe stejný výrobek se stejnými vlastnostmi, parametry a ty další blbosti kolem. Pokud si vybral jiné zboží s doplatkem nejedná se o tentýž výrobek a záruka běží ode dne nákupu či doručení.