ned 02.08.2015 11:04
sob 30.04.2016 11:38
sob 30.04.2016 13:07
sob 30.04.2016 14:13
sob 30.04.2016 15:09
sob 30.04.2016 17:18
jyrry píše:... jsem se zamyslel po obědě...
sob 30.04.2016 19:07
sob 30.04.2016 20:06
ned 01.05.2016 4:43
To je sice fajn ale při odběru 65C ten odběr může trvat jen 1/65 hodiny a to je režim přijatelný (a chtěný) jen u některých typů modelů... Takže ta vysoká papírová "Céčka" vidím převážně jako marketingové lákadlo.guchar píše:Ten hlavní tip je v 65C Constant / 130C Burst.
A to je možná i nebezpečné - koleno vybíjecí křivky bude velmi ostré a pozvolný pokles výkonu neupozorní pilota, ten uvidí už jen (nevratné) vysazení pohonu, což u jiných typů modelů může být poměrně nepříjemné... Tak se chovají tvrdé NiCd a tahle nepříjemnost je docela známa.guchar píše: V důsledku malého vnitřního odporu by měla být schopna dodávat velké proudy i ve stavu kdy je blízko vybití...
Dík za upozornění, na tohle vlákno jsem nevzpomněl. Sesypal jsem to, ať je to pěkně pohromadě.guchar píše:... Turnigy BOLT (LiHV) Baterie s napětím 4,35V na článek propírali zde Turnigy BOLT (LiHV)
ned 01.05.2016 6:04
ned 01.05.2016 6:56
ned 01.05.2016 8:29
jyrry píše:No jo, ale zase 20A na 6600mAh to je jen lehce přes 3C ... Taky ten letový čas 22-25 minut ukazuje opravdu malý odběr.
ned 01.05.2016 8:59
ned 01.05.2016 9:14
ned 01.05.2016 9:58